Nový motor 1.6 CDTI i pro Opel Astra GTC

Nový motor 1.6 CDTI i pro Opel Astra GTC

Opel rozšiřuje paletu modelů, které pohání nový vznětový motor 1.6 CDTI. Nyní se dostal pod kapotu Opelu Astra GTC, kde samozřejmě nahradí pohonnou jednotku 1.7 CDTI (96 kW/130 k). Ta už kultivovaností příliš neodpovídá zvyklostem moderní doby.

Stejně jako u pětidveřového hatchbacku bude nový motor k dispozici v nejsilnějším provedení o výkonu 100 kW (136 k) a točivém momentu 320 Nm. Spíše než akcelerace z 0 na 100 km/h za 10,2 s a maximální rychlost 198 km/h bude našince zajímat spotřeba.

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší Test naft 2013

Potvrzeno, dražší nafta výkon nezvýší Test naft 2013

Opel Astra GTC 1.6 CDTI má spotřebovat 4,1 l na 100 km, ale jak všichni víme, realita se bude od normovaného cyklu měření spotřeby trochu lišit. Českou cenu Opel zatím nezveřejnil, ale očekáváme, že zachová stejnou politiku jako u pětidveřového hatchbacku. V něm stojí nový diesel o 8000 korun víc než jednotka 1.7 CDTI.

V nabídce nadále zůstane o dvacet koní slabší verze motoru 1.7 CDTI a také dvoulitrový diesel 2.0 CDTI včetně vrcholného naftového provedení BiTurbo s výkonem skoro dvou stovek koní.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků