Vizuálně celkem tuctovka, ale to cílové skupině nevadí, s tím dokážou žít. Papírově parametry celkem v normálu, tam problém taky nevidím. Cenu snad nastaví nějak rozumně, aby na to cílová skupina dosáhla.Ovšem jak kvalitně to v Rusku smontují a jak kvalitní budou pokročilé asistenční systémy v licenci od Číňanů? V téhle oblasti bych zázrak nebo snad dokonce plnou funkčnost raději nečekal...
Ivan se propracoval od kopirovani Studebakeru, Fordu a Opelu přes licence Fiatu a Simky a replikaci starych dacii az k vymene znáčků na cinskych klumpech. K nicemu lepšímu se tam nikdy nedoberou…
Pro flastence z SPD a dezolaty Vrabela bude koupě tohoto Moskviče přímo vlasteneckou povinnosti!!
Pověstná čínská kvalita se zasnoubí s ruským výrobním šlendriánem. To bude kvalita, i na ruské poměry.Rus vždy preferoval kovadlinu a hrubou sílu. Zásnuby s plastovými koly v rozvodovce a nepoznanou elektronikou nemůžou dopadnout dobře.
To neřeš, K nám se to stejně nikdo neodváží přivést. Péťa z Brna by se zlobil :-)
Tady ten sráč hlavně neprojde homologací, takže jak by se sem dostal, komančská špíno?
Jasně tak jako všechny čínský auta v Evropě, "kapitalistický" ocase.
Aha, takže odpověď jak od typickýho komanče, píčovina bez smyslu.
https://www.autorevue.cz/mg5-ev-do-ceska-miri-elek... ... Osle.Ty budeš antikomunista jako Štětina.Pamatuju jak jsi na 1. Máje pod tribunou hulákal "ať žije KSČ" :-)Jinak nevím proč onanuješ na autowebu. Doma topíš šiškama a jezdíš leda na koloběžceprotože jako správný rusofob, přece nepodporuješ Putina tím, že kupuješ paliva z jeho ropy.
Komančové jsou indiánský kmen, původní obyvatelé z oblasti severoamerických Velkých plání. Vy jste ale asi myslel komunisty za jejichž zrodem stáli němečtí filosofové Marx a Engels viďte ?.... že je to tak a Vám se to v hlavince občas trošičku posere , ale i to by měl být popud k návštěvě lékaře. :)
V současné době protiruské hysterie by si to koupil stejně jen blázen. Minimálně by to měl každé ráno na prázdných gumách.
Jak jinak. Rusko bude umět vyvíjet/vyrábět auta, až budou oficiálně uznána, jako zbraň. Do té doby je to mimo "národní zájem".
Tak zbraně Rus umí o tom žádná. Mimochodem, my neumíme ani zbraně/ kromě ručních/ ani ta auta.
A "vy" znamená koho, Severní Koreu?
Vítězství je před námi, Moskva za námi!
No výborně. Tady máte výsledek vašeho embarga na Rusko. Vašimi embargy půjde celý průmysl v Evropě do kopru.
A kolaboranti kteri za valky byli s fasistama a udavali sousedy jsou dnes opet s fasistama ale tema Ruskyma. Jidasove
Staci se podivat na film Sved v ziguliku ... pokud to tam nebudou Cinani vyrabet pomoci dovezenych Cinskych delniku, tak to bude stejna tragedie jako vetsina veci na co sahnou.
A ty jsi odkud, ty "vaše embargo"?
Třeba půjde, třeba nepůjde, Rusko už v kopru je, splachovací hajzl je tam přepych pro hrstku vyvolených.
Rusů je myslím 150 mio. tak bych se vsadil, že tam mají víc splachovacích hajzlů než u nás.A ták ty jsi myslel počet hajzlů na 1000 obyvatel ? Tak to asi jo, to určitě jo.
No, ty musíš být hodně, ale hodně silný myslitel. Tušíš vůbec, jak bezvýznamný byl ruský trh pro eu?
A proč měli v Rusku fabriky i Škoda a další?
Clo a výrobní náklady? Podívej se, kterých značek tam kromě Renaultu (Renault/Lada) jezdí nejvíce.
A všiml sis, že je Renault francouzské auto? Sice se tam prodává i Dacia pod značkou Renault, ale stále na tom vydělává Evropa. Když tam teď budou vyrábět čínské auta pod ruskou značkou, tak kdo na tom vydělá chytroline?
Stejně si to tam budou dovážet z Číny a Kazachstánu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.