Nový Moskvič se odhaluje. Bude to vlastně čínský JAC JS4 a začne se vyrábět ještě letos

26 komentářů

Banjo
28. prosince • 10:27

Vizuálně celkem tuctovka, ale to cílové skupině nevadí, s tím dokážou žít.
Papírově parametry celkem v normálu, tam problém taky nevidím.
Cenu snad nastaví nějak rozumně, aby na to cílová skupina dosáhla.
Ovšem jak kvalitně to v Rusku smontují a jak kvalitní budou pokročilé asistenční systémy v licenci od Číňanů? V téhle oblasti bych zázrak nebo snad dokonce plnou funkčnost raději nečekal...

Ha, Ivan
24. listopadu • 9:12

Ivan se propracoval od kopirovani Studebakeru, Fordu a Opelu přes licence Fiatu a Simky a replikaci starych dacii az k vymene znáčků na cinskych klumpech. K nicemu lepšímu se tam nikdy nedoberou…

Slavekk52
21. listopadu • 6:44

Pro flastence z SPD a dezolaty Vrabela bude koupě tohoto Moskviče přímo vlasteneckou povinnosti!!

Adam
20. listopadu • 22:20

Pověstná čínská kvalita se zasnoubí s ruským výrobním šlendriánem. To bude kvalita, i na ruské poměry.Rus vždy preferoval kovadlinu a hrubou sílu. Zásnuby s plastovými koly v rozvodovce a nepoznanou elektronikou nemůžou dopadnout dobře.

JAC
20. listopadu • 22:24

To neřeš, K nám se to stejně nikdo neodváží přivést. Péťa z Brna by se zlobil :-)

Zlej pán
22. listopadu • 15:22

Tady ten sráč hlavně neprojde homologací, takže jak by se sem dostal, komančská špíno?

JAC
23. listopadu • 11:11

Jasně tak jako všechny čínský auta v Evropě, "kapitalistický" ocase.

Zlej pán
23. listopadu • 13:35

Aha, takže odpověď jak od typickýho komanče, píčovina bez smyslu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JAC
23. listopadu • 17:15

https://www.autorevue.cz/mg5-ev-do-ceska-miri-elek... ...
Osle.
Ty budeš antikomunista jako Štětina.
Pamatuju jak jsi na 1. Máje pod tribunou hulákal "ať žije KSČ" :-)
Jinak nevím proč onanuješ na autowebu. Doma topíš šiškama a jezdíš leda na koloběžce
protože jako správný rusofob, přece nepodporuješ Putina tím, že kupuješ paliva z jeho ropy.

Máš ho moc malýho hošku
23. listopadu • 14:38

Komančové jsou indiánský kmen, původní obyvatelé z oblasti severoamerických Velkých plání. Vy jste ale asi myslel komunisty za jejichž zrodem stáli němečtí filosofové Marx a Engels viďte ?.... že je to tak a Vám se to v hlavince občas trošičku posere , ale i to by měl být popud k návštěvě lékaře. :)

JAC
20. listopadu • 21:52

V současné době protiruské hysterie by si to koupil stejně jen blázen. Minimálně by to měl každé ráno na prázdných gumách.

JK
20. listopadu • 16:08

Jak jinak. Rusko bude umět vyvíjet/vyrábět auta, až budou oficiálně uznána, jako zbraň. Do té doby je to mimo "národní zájem".

JAC
20. listopadu • 21:58

Tak zbraně Rus umí o tom žádná. Mimochodem, my neumíme ani zbraně/ kromě ručních/ ani ta auta.

Zlej pán
22. listopadu • 15:21

A "vy" znamená koho, Severní Koreu?

ZOV
20. listopadu • 14:47

Vítězství je před námi, Moskva za námi!

Jim
20. listopadu • 12:25

No výborně. Tady máte výsledek vašeho embarga na Rusko. Vašimi embargy půjde celý průmysl v Evropě do kopru.

Jaroslav
27. listopadu • 13:04

A kolaboranti kteri za valky byli s fasistama a udavali sousedy jsou dnes opet s fasistama ale tema Ruskyma. Jidasove

Pikus
21. listopadu • 18:43

Staci se podivat na film Sved v ziguliku ... pokud to tam nebudou Cinani vyrabet pomoci dovezenych Cinskych delniku, tak to bude stejna tragedie jako vetsina veci na co sahnou.

puk123
20. listopadu • 20:47

A ty jsi odkud, ty "vaše embargo"?

Libor
20. listopadu • 18:37

Třeba půjde, třeba nepůjde, Rusko už v kopru je, splachovací hajzl je tam přepych pro hrstku vyvolených.

JAC
20. listopadu • 21:55

Rusů je myslím 150 mio. tak bych se vsadil, že tam mají víc splachovacích hajzlů než u nás.
A ták ty jsi myslel počet hajzlů na 1000 obyvatel ? Tak to asi jo, to určitě jo.

Nemyslím si
20. listopadu • 12:34

No, ty musíš být hodně, ale hodně silný myslitel. Tušíš vůbec, jak bezvýznamný byl ruský trh pro eu?

Jo?
20. listopadu • 12:54

A proč měli v Rusku fabriky i Škoda a další?

Peter(Charouz)
20. listopadu • 13:23

Clo a výrobní náklady? Podívej se, kterých značek tam kromě Renaultu (Renault/Lada) jezdí nejvíce.

Vok
20. listopadu • 22:18

A všiml sis, že je Renault francouzské auto? Sice se tam prodává i Dacia pod značkou Renault, ale stále na tom vydělává Evropa. Když tam teď budou vyrábět čínské auta pod ruskou značkou, tak kdo na tom vydělá chytroline?

Nemyslím si
20. listopadu • 18:09

Stejně si to tam budou dovážet z Číny a Kazachstánu.

Doporučujeme

Články odjinud