Nový Morgan Aero 8 s motorem od BMW je další ženevská specialita

Morgan patří k tradičním britským automobilkám vyrábějícím ručně klasické sportovní vozy. Tahle retro auta jsou docela oblíbená a značka nyní přiváží do Ženevy novinku s názvem Aero 8. Model Morgan Aero 8 patří k základním kamenům nabídky a tohle je jeho již pátá generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pod povrchem je technika od BMW, což zaručuje poměrně jednoduchý a dostupný servis. Vozy Morgan jsou kompletovány ručně a přihlíží se k individuálnímu přání zákazníka, zejména pokud jde o barvy, výbavu a interiér

Jak název napovídá, pod kapotou je osmiválec. Ten dodalo BMW a jedná se o atmosférickou jednotku 4,8 l s označením N62B48, která poháněla třeba minulou generaci BMW 750i. Výkon motoru zůstal na hodnotě 367 koní a můžete si vybrat převodovku. Chcete manuál nebo raději automat s řazením pod volantem?

Test Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení  

Test Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení  

Pod povrchem je nové hliníkové šasi, upravený podvozek s novými stabilizátory a síla motoru putuje tradičně na zadní kola přes samosvorný diferenciál taktéž od BMW. Morgan Aero 8 má i ABS, ESP, airbagy a vůbec všechny moderní vymoženosti.

Pokud chcete, můžete mít i navigaci a lepší konektivitu s chytrými telefony, takže Morgan jde s dobou a nabízí i takovéhle hračky. K vozu se bude samozřejmě dodávat i hard-top. Morgan Aero 8 se stane páteří nabídky, neboť v dubnu bude ukončena výroby modelů Morgan Aero SuperSport a Aero Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky