U Hyundaie aktuálně nejvíc čekáme premiéru nové generace  SUV Tucson . Nyní se ale přihlásil ke slovu s něčím docela jiným. Zbrusu nový projekt celosvětové značky vznikl v evropském technickém centru, je o půl metru kratší než městský  minivůz i10  a nemá ani motor. Zdroj: Hyundai

U Hyundaie aktuálně nejvíc čekáme premiéru nové generace SUV Tucson. Nyní se ale přihlásil ke slovu s něčím docela jiným. Zbrusu nový projekt celosvětové značky vznikl v evropském technickém centru, je o půl metru kratší než městský minivůz i10 a nemá ani motor. | Zdroj: Hyundai

Jedná se totiž o minikáru, tedy vozítko poháněné pouze gravitací. Minikáry jsou určené dospělým i dětem a závodí se s nimi v projíždění branek z kopce. Jako materiál se používá většinou dřevo a jako spojovací materiál se používají klasické hřebíky a vruty. Materiál na závodní minikáru získáte jednou návštěvou železářství a stavebnin. Zdroj: Hyundai

Jedná se totiž o minikáru, tedy vozítko poháněné pouze gravitací. Minikáry jsou určené dospělým i dětem a závodí se s nimi v projíždění branek z kopce. Jako materiál se používá většinou dřevo a jako spojovací materiál se používají klasické hřebíky a vruty. Materiál na závodní minikáru získáte jednou návštěvou železářství a stavebnin. | Zdroj: Hyundai

To uvádí i Hyundai. Jeho minikára je velmi jednoduchá. Taky na ní pracovalo jen devět lidí. Hyundai ukryl návod na stavbu  v tomto odkaze . Zároveň ale vedoucí evropského designového centra Thomas Bürkle uvádí: „Nemyslím si, že jde o tom, aby lidi přesně to stavěli, co jsme navrhli. Děti jsou velmi kreativní a myslím si, že bychom jim měli dát prostor.“ Zdroj: Hyundai

To uvádí i Hyundai. Jeho minikára je velmi jednoduchá. Taky na ní pracovalo jen devět lidí. Hyundai ukryl návod na stavbu v tomto odkaze. Zároveň ale vedoucí evropského designového centra Thomas Bürkle uvádí: „Nemyslím si, že jde o tom, aby lidi přesně to stavěli, co jsme navrhli. Děti jsou velmi kreativní a myslím si, že bychom jim měli dát prostor.“ | Zdroj: Hyundai

Jako kola tak můžete použít kola třeba ze stavebního kolečka. V České republice se závody minikár běžně jezdí. Kvůli omezením se jich sice spousta ruší, ale zajímavá komunita tu určitě je. Zdroj: Hyundai

Jako kola tak můžete použít kola třeba ze stavebního kolečka. V České republice se závody minikár běžně jezdí. Kvůli omezením se jich sice spousta ruší, ale zajímavá komunita tu určitě je. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Jedná se totiž o minikáru, tedy vozítko poháněné pouze gravitací. Minikáry jsou určené dospělým i dětem a závodí se s nimi v projíždění branek z kopce. Jako materiál se používá většinou dřevo a jako spojovací materiál se používají klasické hřebíky a vruty. Materiál na závodní minikáru získáte jednou návštěvou železářství a stavebnin. Zdroj: Hyundai
To uvádí i Hyundai. Jeho minikára je velmi jednoduchá. Taky na ní pracovalo jen devět lidí. Hyundai ukryl návod na stavbu  v tomto odkaze . Zároveň ale vedoucí evropského designového centra Thomas Bürkle uvádí: „Nemyslím si, že jde o tom, aby lidi přesně to stavěli, co jsme navrhli. Děti jsou velmi kreativní a myslím si, že bychom jim měli dát prostor.“ Zdroj: Hyundai
Jako kola tak můžete použít kola třeba ze stavebního kolečka. V České republice se závody minikár běžně jezdí. Kvůli omezením se jich sice spousta ruší, ale zajímavá komunita tu určitě je. Zdroj: Hyundai
 Zdroj: Hyundai
8
Fotogalerie

Nový modely značky Hyundai si můžete postavit i doma. Jezdí ale jenom z kopce

Během stavby můžete popustit uzdu své fantazii a přijít s novými prvky. Minikára je pro děti i dospělé.

U Hyundaie aktuálně nejvíc čekáme premiéru nové generace SUV Tucson. Nyní se ale přihlásil ke slovu s něčím docela jiným. Zbrusu nový projekt celosvětové značky vznikl v evropském technickém centru, je o půl metru kratší než městský minivůz i10 a nemá ani motor.

Jedná se totiž o minikáru, tedy vozítko poháněné pouze gravitací. Minikáry jsou určené dospělým i dětem a závodí se s nimi v projíždění branek z kopce. Jako materiál se používá většinou dřevo a jako spojovací materiál se používají klasické hřebíky a vruty. Materiál na závodní minikáru získáte jednou návštěvou železářství a stavebnin.

To uvádí i Hyundai. Jeho minikára je velmi jednoduchá. Taky na ní pracovalo jen devět lidí. Hyundai ukryl návod na stavbu v tomto odkaze. Zároveň ale vedoucí evropského designového centra Thomas Bürkle uvádí: „Nemyslím si, že jde o tom, aby lidi přesně to stavěli, co jsme navrhli. Děti jsou velmi kreativní a myslím si, že bychom jim měli dát prostor.“

Jako kola tak můžete použít kola třeba ze stavebního kolečka. V České republice se závody minikár běžně jezdí. Kvůli omezením se jich sice spousta ruší, ale zajímavá komunita tu určitě je.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud