Nový Mercedes třídy S ukazuje řízení zadní nápravy i chytré odpružení z GLS

OnlyTruth  |  30. 07. 2020 16:38

hlinik drevo alebo koza - to sa davalo do S class ... nehovorim, ze nie som za vyvoj - co som .. ale toto sa mi nezda , nie je to ten spravny smer .... ked si zoberieme ze vsade len nacapime lacne tablety je to dost smutne

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  30. 07. 2020 16:53

To tebe nemusí vůbec zajímat. S-Klasse je a vždy bude absolutně mimo tvůj sockovský rozpočet na auto.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2020 17:34

preco sa urazas.. S-Klasse sice nevlastnim, ale v 2014 som kupoval novy model C-class (w205) a ten display co ma sa velakrat bugoval, vypinal alebo polovica zamrzla atd. .. ja len hovorim, ze to co tam davaju nemusi byt vzdy najlepsie a pri informaticke obzvlast nie

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 07. 2020 21:54

Nemôzem si pomôct, ale v porovnaní so starými S klasse mi ten interiér pripadá strašne lacný. Taký prémiový hatchback nižšej strednej. Interiér mamuta, alebo W220 bol taký honosný, dych vyrážajúci, toto je také.... lacné, plastové.
Ale to isté sa podľa mňa stalo lexusu LS. BMW a Audi som nevidel, neviem porovnať.

Odpovědět  |   | 

A co taková tříkolka Benz. Karbidové lampy, žádnej plast a dřevo i venku.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 07. 2020 09:26

Epsteinův kamoš..

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 07. 2020 22:12

Je to teď všude. S-klasse bude v interiéru průser. A8 je v interiéru průser a Sedmička je taková klasicky ne příliš vzhledná - není elegantní, ale historicky poprvé nejmenší zlo. Je to jako s iPhonem - levné za hodně. Design žádný, ergonomie nula. No.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  30. 07. 2020 22:30

W220 ale moc honosny nebyl, vetsina jsou navic dneska odjete vrany. W140 byl ve sve dobe vetsi pecka, zvlast kdyz zastavil vedle Favorita nebo Vectry A. W221 uz se technicky chytli za nos, ale neni majestatni. W222 moc neznam, ale zatim dalky na prvni dojem dobry, konecne zas trochu medved.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  30. 07. 2020 22:25

Rizeni ZN mela uz od americkych suv az po Megacruiser, a vsichni od toho upustili. Trochu se bojim ze vymysli kraviny, zamaskuje se to displejema a zas tak echt auto to nebude. Kez se pletu a hvezda bude zarit 100x jasneji nez jinym.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 07. 2020 10:33

Wow. 4WS v Mercedese v roku 2020. Na prelome 80.-90. rokov mala 4WS systemy asi polovica japonskych aut (626, Prelude, Galant...)
https://youtu.be/_EpM0879bXk...

Mercedesu este zostava pridat k 4WS 4WD a bude moct sutazit s 30 rokov starym Galantom ;)
https://driventowrite.com/2015/03/28/unforgetting-t... ...

Odpovědět  |   | 
Vyhon  |  31. 07. 2020 12:26

S tím Galantem bohužel soutěžit nebude moct...Mitsu se z Evropy stahuje a kdo ví jak dlouho přežije na trzích okresního přeboru.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2020 13:54

Protože jsi nemyslím, ze jsi duševně zaostalý člověk, tak se rovnou zeptám...

Máš dojem, že technologicky neměl doteď Mercedes nato, aby udělali řízení zadních kol nebo je to spíše tak, ze tomuto tématu proste nevěnovali produkční, konstrukční, obchodní a marketingovou pozornost?

Ještě jeden dotaz... proč tak sveřepě obhajuješ japonské značky a devalvuješ ve svých příspěvcích ty evropské (nejčastěji německé)?

Odpovědět  |   | 
bill  |  31. 07. 2020 14:21

nedělej z Medvěda nějaký idol, doba, kdy byli ve Stuttgartu průkopníci skončila, teď jsou rádi, že s Renaultem zaplácnou modely pro kchůlaře (chci hvězdu na kapotě mít)

já si též myslím, že vědeckotechnický rozvoj je u jihokorejců a japonců a evropa jen dohání ztracený čas honbou za imaginární spotřebou

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2020 15:08

Sorry ale nejlepší motory a nejlepší hybridy dělá Evropa.
Z hybridů bych chtěl hlavně zmínit P1, LaFerrari a 918.
Motorizace taky W16, V12 od Ferrari nebo V10 atmosféra jsou motory, které jsou o vesmír jinde, než u většiny japonců (pomíjím LFA).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 08. 2020 17:14

Chlapce, uvedomujes si, ze porovnavas motory s kusovych hypersportov s beznou produkciou?

LFA sa uz roky nevyraba, nebol to hybrid, a Japonci hru o vacsieho vtaka v hypersportoch nehraju. Supersporty/hypersporty su pre japonske automobilky ulet, to si si za tie roky mohol vsimnut. Takze tvoje priklady su ako tvrdenia, ze VAG vyraba lepsie kamiony ako Mazda.

A uz ked sa Japonci na super/hyper daju, tak postavia auto, ktore ostatnych postavi do pozoru. Svojho casu NSX, neskor LFA a koniec koncov, aj taky GT-R pri uvedeni urobil z 2xdrahsieho Porsche trhaci kalendar.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 08. 2020 17:08

V tej dobe? Nie, Mercedes na to nemal.

Zober si, co dokazal vyprodukovat v koncom 80. rokov.

S-class bola technologicky najvyspelejsim modelom Mercedesu. Prisiel Lexus so svojim prvym modelom, LS ... a vlajkova lod Mercedesu pri nom vyzerala ako auto spred 2 dekad. Myslim, ze ani ty sa neodvazis tvrdit opak. Takze nie, v tej dobe na to Mercedes, ani ziadna europska automobilka, skutocne nemala. Bola to doba, ked 4-ventily boli v japonskych autach normou. V europskych boli raritou a v Amerike by si tazko hladal OHC.

Dovod mam jediny - objektivna skutocnost (spolahlive aplikovanie technologii v praxi) a osobna skusenost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan