Nový Mercedes třídy S ukazuje řízení zadní nápravy i chytré odpružení z GLS

17 komentářů

Joe Doe
31. července • 10:33

Wow. 4WS v Mercedese v roku 2020. Na prelome 80.-90. rokov mala 4WS systemy asi polovica japonskych aut (626, Prelude, Galant...)
https://youtu.be/_EpM0879bXk... Mercedesu este zostava pridat k 4WS 4WD a bude moct sutazit s 30 rokov starym Galantom ;)
https://driventowrite.com/2015/03/28/unforgetting-t... ...

stealth01
31. července • 13:54

Protože jsi nemyslím, ze jsi duševně zaostalý člověk, tak se rovnou zeptám...Máš dojem, že technologicky neměl doteď Mercedes nato, aby udělali řízení zadních kol nebo je to spíše tak, ze tomuto tématu proste nevěnovali produkční, konstrukční, obchodní a marketingovou pozornost?Ještě jeden dotaz... proč tak sveřepě obhajuješ japonské značky a devalvuješ ve svých příspěvcích ty evropské (nejčastěji německé)?

Joe Doe
2. srpna • 17:08

V tej dobe? Nie, Mercedes na to nemal. Zober si, co dokazal vyprodukovat v koncom 80. rokov. S-class bola technologicky najvyspelejsim modelom Mercedesu. Prisiel Lexus so svojim prvym modelom, LS ... a vlajkova lod Mercedesu pri nom vyzerala ako auto spred 2 dekad. Myslim, ze ani ty sa neodvazis tvrdit opak. Takze nie, v tej dobe na to Mercedes, ani ziadna europska automobilka, skutocne nemala. Bola to doba, ked 4-ventily boli v japonskych autach normou. V europskych boli raritou a v Amerike by si tazko hladal OHC.Dovod mam jediny - objektivna skutocnost (spolahlive aplikovanie technologii v praxi) a osobna skusenost.

bill
31. července • 14:21

nedělej z Medvěda nějaký idol, doba, kdy byli ve Stuttgartu průkopníci skončila, teď jsou rádi, že s Renaultem zaplácnou modely pro kchůlaře (chci hvězdu na kapotě mít)já si též myslím, že vědeckotechnický rozvoj je u jihokorejců a japonců a evropa jen dohání ztracený čas honbou za imaginární spotřebou

stealth01
31. července • 15:08

Sorry ale nejlepší motory a nejlepší hybridy dělá Evropa.
Z hybridů bych chtěl hlavně zmínit P1, LaFerrari a 918.
Motorizace taky W16, V12 od Ferrari nebo V10 atmosféra jsou motory, které jsou o vesmír jinde, než u většiny japonců (pomíjím LFA).

Joe Doe
2. srpna • 17:14

Chlapce, uvedomujes si, ze porovnavas motory s kusovych hypersportov s beznou produkciou? LFA sa uz roky nevyraba, nebol to hybrid, a Japonci hru o vacsieho vtaka v hypersportoch nehraju. Supersporty/hypersporty su pre japonske automobilky ulet, to si si za tie roky mohol vsimnut. Takze tvoje priklady su ako tvrdenia, ze VAG vyraba lepsie kamiony ako Mazda.A uz ked sa Japonci na super/hyper daju, tak postavia auto, ktore ostatnych postavi do pozoru. Svojho casu NSX, neskor LFA a koniec koncov, aj taky GT-R pri uvedeni urobil z 2xdrahsieho Porsche trhaci kalendar.

Vyhon
31. července • 12:26

S tím Galantem bohužel soutěžit nebude moct...Mitsu se z Evropy stahuje a kdo ví jak dlouho přežije na trzích okresního přeboru.

Rokyta ex Acz
30. července • 22:25

Rizeni ZN mela uz od americkych suv az po Megacruiser, a vsichni od toho upustili. Trochu se bojim ze vymysli kraviny, zamaskuje se to displejema a zas tak echt auto to nebude. Kez se pletu a hvezda bude zarit 100x jasneji nez jinym.

jean
30. července • 21:54

Nemôzem si pomôct, ale v porovnaní so starými S klasse mi ten interiér pripadá strašne lacný. Taký prémiový hatchback nižšej strednej. Interiér mamuta, alebo W220 bol taký honosný, dych vyrážajúci, toto je také.... lacné, plastové.
Ale to isté sa podľa mňa stalo lexusu LS. BMW a Audi som nevidel, neviem porovnať.

Rokyta ex Acz
30. července • 22:30

W220 ale moc honosny nebyl, vetsina jsou navic dneska odjete vrany. W140 byl ve sve dobe vetsi pecka, zvlast kdyz zastavil vedle Favorita nebo Vectry A. W221 uz se technicky chytli za nos, ale neni majestatni. W222 moc neznam, ale zatim dalky na prvni dojem dobry, konecne zas trochu medved.

JK
30. července • 22:12

Je to teď všude. S-klasse bude v interiéru průser. A8 je v interiéru průser a Sedmička je taková klasicky ne příliš vzhledná - není elegantní, ale historicky poprvé nejmenší zlo. Je to jako s iPhonem - levné za hodně. Design žádný, ergonomie nula. No.

Axel Toronto (xax41)
30. července • 22:08

A co taková tříkolka Benz. Karbidové lampy, žádnej plast a dřevo i venku.

.
31. července • 9:26

Epsteinův kamoš..

OnlyTruth
30. července • 16:38

hlinik drevo alebo koza - to sa davalo do S class ... nehovorim, ze nie som za vyvoj - co som .. ale toto sa mi nezda , nie je to ten spravny smer .... ked si zoberieme ze vsade len nacapime lacne tablety je to dost smutne

Žere mi klakson
13. srpna • 13:58

Ta koza se bude dodávat ale jen do Afghánistán edice, co?

Burešek
30. července • 16:53

To tebe nemusí vůbec zajímat. S-Klasse je a vždy bude absolutně mimo tvůj sockovský rozpočet na auto.

OnlyTruth
30. července • 17:34

preco sa urazas.. S-Klasse sice nevlastnim, ale v 2014 som kupoval novy model C-class (w205) a ten display co ma sa velakrat bugoval, vypinal alebo polovica zamrzla atd. .. ja len hovorim, ze to co tam davaju nemusi byt vzdy najlepsie a pri informaticke obzvlast nie

Doporučujeme

Články odjinud