Nový Mercedes třídy S odhaluje interiér. Ambientní osvětlení posune na další úroveň

Jenda Čižínský  |  12. 08. 2020 18:04

Čína sobě..

Odpovědět  |   | 
děda Lebeda  |  12. 08. 2020 19:53

Pěkně jsi to shrnul dvěmami slovami

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  12. 08. 2020 20:23

Dekor přes spolujezdcem se mi líbí, řidičovy budíky a dispeje moc ne. Připadám si jak v obchodě s telefony. O kolik lépe filtruje podvozek nerovnosti nebo se zlepšila korozivzdornost se asi jen tak nedovíme. Proto si počkám na reálné zkušenosti po pár letech provozu.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  12. 08. 2020 21:00

Eska uz od generace w221 zase korozi neznaji. A vylepsit uz tak nejvyssi komfort bude narocne ale treba se to povede

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  12. 08. 2020 23:33

To se právě velice moc pletete. w221 hnila už před lety, natož dnes. A nejvyšší komfort má dnes bohužel Bmw. w222 je postavena a homologována na w221, kde jízda byla v kontextu k autu řekněme průměrná. Myslel jste to možná dobře, ale rozumíte tomu jak pomatený Oktávkář. Nemáme si jaksi co říci, srry.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 08. 2020 12:47

Bmw s jejich degradací podvozku v kombinaci s tragickymi pneu? Vy jste to člověče trefil. Prej BMW 🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  13. 08. 2020 15:54

Aktuální esko na 7er komfortem, nemluvě o celkovém odladění podvozku, stačí pouze v jeho nejvyšší specifikaci, tj. s magic body control. Eska na běžném airmaticu se kolébají a přitom na hrbolech odskakují a mlátí, nestačí tak nejen na 7er, ale ani na A8.

Odpovědět  |   | 
Bajer  |  01. 09. 2020 08:15

protože dnes už nedělají auta na ježdění,ale na online připojení během přesunu...

Odpovědět  |   | 
Luke  |  12. 08. 2020 21:29

Třeba to posune pocit v interiéru opět výše. Zatím mi připadá, že mercedovského ambientního osvětlení si nejvíce váží instagrameři a tyto fotky vypadají, že se úzce spolupracovalo s čínským lidovým cirkusem. Méně je někdy více.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  12. 08. 2020 23:18

Ty tablety jsou tam jak pěst na oko, hlavně ten co nahrazuje normální přístrojovku. Ostatní se to snaží do té palubovky aspoň zabudovat, ale tady se na to vykašlali a přitom za to budou chtít tak 3 mega...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 08. 2020 08:23

Tady je zase odborniku na jednom miste. :) Skoda, ze zdejsi doskuteri nemaji vlastni automobilku. To bychom meli idealni auto :)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  13. 08. 2020 08:29

Kupodivu se tu schází lidi s názory... To se ti nelíbí?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 08. 2020 08:38

Nazory jsou fajn. Ale napsat debilitu typu ze ani nezadelali tablet do palubky. To muze jen clovek rozumu mdleho. Opravdu to nezadelali, aby si usetrili praci? :D

Odpovědět  |   | 
bob  |  13. 08. 2020 09:40

Nezadělali tablet do palubky protože je to výrazně levnější řešení, to je všeobecně známá věc... U auta co se běžně pohybuje přes 3 mega je to docela prasárna.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  13. 08. 2020 09:45

Mně třeba to řešení taky nevyhovuje, působí to divně a lacině. Jsem schopný to tolerovat třeba v Renaultu, ale ne kurva u prémie za tři mega, kde očekávám designově i technicky povedená řešení a ne lacině přilípnutý tablet na válec palubní desky.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  15. 08. 2020 08:28

U rencka jedine Clio a Capture. Ostatni maji display integrovany. Navic u Clia/Capture je ten display neintegrovany spise z duvodu, ze by se tam spatne vesel.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 08. 2020 10:36

hlavně že odcházející generace to má zabudované v palubce

Odpovědět  |   | 
Bajer  |  01. 09. 2020 08:16

a proč sem píšeš Ty? Abys nám ukázal že jsi nad věcí ? Takových je dnes většina svazáků - neumí,ale kecají.

Odpovědět  |   | 
bob  |  13. 08. 2020 08:56

Všichni pasáci a cirkusáci světa se radují a rozbíjí svá prasátka, aby mohli složit zálohu na nový MB S :D Hlavně co nejvíc tabletů a světýlek tam narvat, to je teď asi nový rozměr luxusu...

Odpovědět  |   | 
OOOO  |  13. 08. 2020 10:26

Problém je, že Číňan:
1. netuší, jak vlastně má vypadat auto (jejich tradice pořizování aut je tak o 100 let kratší než v Evropě)
2. je v průměru mnohem mladší než Evropan
3. má úplně jiný vkus

Odpovědět  |   | 
bob  |  13. 08. 2020 10:36

Ještě bych doplnil: Problém je, že každý pátý člověk na světě je Číňan... To se to těm automobilkám vyplatí se na ně zaměřit a bílý muž může plakat jak chce a má smůlu...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 08. 2020 15:23

No, auta si v Europe sice jeden moze kupit uz viac ako 100 rokov, ale tradicia je nam nahovno, pretoze vyzor aut sa za tu dobu dramaticky menil. A prakticka kazda generacia ludi vyrastala s inou predstavou o aute. Alebo tradicia telefonovania z pevnej linky ovplyvnuje tvoj vyber smartfonu? ;)

Druha vec - drviva vacsina Europanov, vratane nasej glorifikovanej prvej republiky, mohla o aute nanajvys snivat.

Tretia - Sanghaj, Hongkong, Macau atd. boli rozpravkovo bohate kolonialne mesta so silnou vrstvou miestnych majetnych obchodnikov atd. Takze v Sanghaji rozhodne nebola nudza o Rolls Royce atd. ani v 20-30. rokoch minuleho storocia.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 08. 2020 09:23

Tak to vážně udělali. RIP S klasse.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 08. 2020 10:38

spíš S prasse

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  13. 08. 2020 17:06

No hura koukam ze nemci objevili po triceti letech hondackou nataceci zadni napravu! Bravo. Mercedes je prdacky auto, ikdyz si ho nekoupim, jednak nejsem jeste starej paprda a nemam o tricet let mladsi blondynku a druhak nemam na nej prachy neasi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 08. 2020 21:25

Bejvávalo, dneska páprdové jezdí v sedmičkách. A jejich lásky v nějakým Xku. Časy se mění. Dneska je víc dědkovský BMW, než Mercedes.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  21. 08. 2020 11:04

okukane od renaultu len pre MB typicky okorenene homosexualitou.

Odpovědět  |   | 
Bajer  |  01. 09. 2020 08:14

ambientní osvětlení mám už v 17 let starém Superbu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro