Nový Mercedes třídy S odhaluje interiér. Ambientní osvětlení posune na další úroveň

28 komentářů

Bajer
1. září • 8:14

ambientní osvětlení mám už v 17 let starém Superbu...

dpcstb
21. srpna • 11:04

okukane od renaultu :-D len pre MB typicky okorenene homosexualitou.

Eurohujer
13. srpna • 17:06

No hura koukam ze nemci objevili po triceti letech hondackou nataceci zadni napravu! Bravo. Mercedes je prdacky auto, ikdyz si ho nekoupim, jednak nejsem jeste starej paprda a nemam o tricet let mladsi blondynku a druhak nemam na nej prachy neasi.

JK
13. srpna • 21:25

Bejvávalo, dneska páprdové jezdí v sedmičkách. A jejich lásky v nějakým Xku. Časy se mění. Dneska je víc dědkovský BMW, než Mercedes. ;-)

JK
13. srpna • 9:23

Tak to vážně udělali. RIP S klasse.

.
13. srpna • 10:38

spíš S prasse

bob
13. srpna • 8:56

Všichni pasáci a cirkusáci světa se radují a rozbíjí svá prasátka, aby mohli složit zálohu na nový MB S :D Hlavně co nejvíc tabletů a světýlek tam narvat, to je teď asi nový rozměr luxusu...

OOOO
13. srpna • 10:26

Problém je, že Číňan:
1. netuší, jak vlastně má vypadat auto (jejich tradice pořizování aut je tak o 100 let kratší než v Evropě)
2. je v průměru mnohem mladší než Evropan
3. má úplně jiný vkus

Joe Doe
13. srpna • 15:23

No, auta si v Europe sice jeden moze kupit uz viac ako 100 rokov, ale tradicia je nam nahovno, pretoze vyzor aut sa za tu dobu dramaticky menil. A prakticka kazda generacia ludi vyrastala s inou predstavou o aute. Alebo tradicia telefonovania z pevnej linky ovplyvnuje tvoj vyber smartfonu? ;)Druha vec - drviva vacsina Europanov, vratane nasej glorifikovanej prvej republiky, mohla o aute nanajvys snivat.Tretia - Sanghaj, Hongkong, Macau atd. boli rozpravkovo bohate kolonialne mesta so silnou vrstvou miestnych majetnych obchodnikov atd. Takze v Sanghaji rozhodne nebola nudza o Rolls Royce atd. ani v 20-30. rokoch minuleho storocia.

bob
13. srpna • 10:36

Ještě bych doplnil: Problém je, že každý pátý člověk na světě je Číňan... To se to těm automobilkám vyplatí se na ně zaměřit a bílý muž může plakat jak chce a má smůlu...

Petr
13. srpna • 8:23

Tady je zase odborniku na jednom miste. :) Skoda, ze zdejsi doskuteri nemaji vlastni automobilku. To bychom meli idealni auto :)

Bajer
1. září • 8:16

a proč sem píšeš Ty? Abys nám ukázal že jsi nad věcí ? Takových je dnes většina svazáků - neumí,ale kecají.

Allamarein
13. srpna • 8:29

Kupodivu se tu schází lidi s názory... To se ti nelíbí?

Petr
13. srpna • 8:38

Nazory jsou fajn. Ale napsat debilitu typu ze ani nezadelali tablet do palubky. To muze jen clovek rozumu mdleho. Opravdu to nezadelali, aby si usetrili praci? :D

Jan
13. srpna • 10:36

hlavně že odcházející generace to má zabudované v palubce :-D:-D

Allamarein
13. srpna • 9:45

Mně třeba to řešení taky nevyhovuje, působí to divně a lacině. Jsem schopný to tolerovat třeba v Renaultu, ale ne kurva u prémie za tři mega, kde očekávám designově i technicky povedená řešení a ne lacině přilípnutý tablet na válec palubní desky.

Alias
15. srpna • 8:28

U rencka jedine Clio a Capture. Ostatni maji display integrovany. Navic u Clia/Capture je ten display neintegrovany spise z duvodu, ze by se tam spatne vesel.

bob
13. srpna • 9:40

Nezadělali tablet do palubky protože je to výrazně levnější řešení, to je všeobecně známá věc... U auta co se běžně pohybuje přes 3 mega je to docela prasárna.

Neurotic
12. srpna • 23:18

Ty tablety jsou tam jak pěst na oko, hlavně ten co nahrazuje normální přístrojovku. Ostatní se to snaží do té palubovky aspoň zabudovat, ale tady se na to vykašlali a přitom za to budou chtít tak 3 mega...

Luke
12. srpna • 21:29

Třeba to posune pocit v interiéru opět výše. Zatím mi připadá, že mercedovského ambientního osvětlení si nejvíce váží instagrameři a tyto fotky vypadají, že se úzce spolupracovalo s čínským lidovým cirkusem. Méně je někdy více.

Rokyta ex Acz
12. srpna • 20:23

Dekor přes spolujezdcem se mi líbí, řidičovy budíky a dispeje moc ne. Připadám si jak v obchodě s telefony. O kolik lépe filtruje podvozek nerovnosti nebo se zlepšila korozivzdornost se asi jen tak nedovíme. Proto si počkám na reálné zkušenosti po pár letech provozu.

Bajer
1. září • 8:15

protože dnes už nedělají auta na ježdění,ale na online připojení během přesunu...

Ef
12. srpna • 21:00

Eska uz od generace w221 zase korozi neznaji. A vylepsit uz tak nejvyssi komfort bude narocne ale treba se to povede

Rokyta ex Acz
12. srpna • 23:33

To se právě velice moc pletete. w221 hnila už před lety, natož dnes. A nejvyšší komfort má dnes bohužel Bmw. w222 je postavena a homologována na w221, kde jízda byla v kontextu k autu řekněme průměrná. Myslel jste to možná dobře, ale rozumíte tomu jak pomatený Oktávkář. Nemáme si jaksi co říci, srry. :-|

Petr
13. srpna • 12:47

Bmw s jejich degradací podvozku v kombinaci s tragickymi pneu? Vy jste to člověče trefil. Prej BMW 🤣🤣🤣

Dinar
13. srpna • 15:54

Aktuální esko na 7er komfortem, nemluvě o celkovém odladění podvozku, stačí pouze v jeho nejvyšší specifikaci, tj. s magic body control. Eska na běžném airmaticu se kolébají a přitom na hrbolech odskakují a mlátí, nestačí tak nejen na 7er, ale ani na A8.

Jenda Čižínský
12. srpna • 18:04

Čína sobě..

děda Lebeda
12. srpna • 19:53

Pěkně jsi to shrnul dvěmami slovami :-D

Doporučujeme

Články odjinud