Nový Mercedes třídy C je prodejním trhákem

Německá automobilka Mercedes-Benz může začít slavit. Nová generace modelu střední třídy C-klasse se totiž stala prodejním trhákem. Za rok a dva měsíce od uvedení vozu na trh si jej koupilo téměř 350 000 zákazníků, což představuje nárůst vůči předchozí generaci o téměř 70 procent. Dobrou zprávou navíc je, že zájem zákazníků nepolevuje ani nyní.

Tip: Test nového Mercedesu C 220 CDI.

Dobré prodeje jsou důsledkem několika faktorů. Prvním z nich je, že C-klasse přišlo s povedeným a dynamickým designem, očekávanou kvalitou, solidními cenami i motory. Navíc je dostupný za přijatelnou cenu a v tomto ohledu zdaleka netvoří pomyslný vrchol segmentu.

Mnoho zákazníků Mercedesu se navíc nyní rekrutuje i od konkurenčního BMW a Audi a to z prostého důvodu. Pokud řidič hledá i něco jiného, než je klidné přemístění z místa A do místa B, tedy sportovní vyžití, je Céčko asi jedinou rozumnou volbou, která umí nabídnout vcelku dobré sportovní vyžití i u běžných verzí.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud