Nový Mercedes třídy C je prodejním trhákem

Německá automobilka Mercedes-Benz může začít slavit. Nová generace modelu střední třídy C-klasse se totiž stala prodejním trhákem. Za rok a dva měsíce od uvedení vozu na trh si jej koupilo téměř 350 000 zákazníků, což představuje nárůst vůči předchozí generaci o téměř 70 procent. Dobrou zprávou navíc je, že zájem zákazníků nepolevuje ani nyní.

Tip: Test nového Mercedesu C 220 CDI.

Dobré prodeje jsou důsledkem několika faktorů. Prvním z nich je, že C-klasse přišlo s povedeným a dynamickým designem, očekávanou kvalitou, solidními cenami i motory. Navíc je dostupný za přijatelnou cenu a v tomto ohledu zdaleka netvoří pomyslný vrchol segmentu.

Mnoho zákazníků Mercedesu se navíc nyní rekrutuje i od konkurenčního BMW a Audi a to z prostého důvodu. Pokud řidič hledá i něco jiného, než je klidné přemístění z místa A do místa B, tedy sportovní vyžití, je Céčko asi jedinou rozumnou volbou, která umí nabídnout vcelku dobré sportovní vyžití i u běžných verzí.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků