Nový Mercedes třídy C je prodejním trhákem

Nový Mercedes třídy C je prodejním trhákem

Německá automobilka Mercedes-Benz může začít slavit. Nová generace modelu střední třídy C-klasse se totiž stala prodejním trhákem. Za rok a dva měsíce od uvedení vozu na trh si jej koupilo téměř 350 000 zákazníků, což představuje nárůst vůči předchozí generaci o téměř 70 procent. Dobrou zprávou navíc je, že zájem zákazníků nepolevuje ani nyní.

Tip: Test nového Mercedesu C 220 CDI.

Dobré prodeje jsou důsledkem několika faktorů. Prvním z nich je, že C-klasse přišlo s povedeným a dynamickým designem, očekávanou kvalitou, solidními cenami i motory. Navíc je dostupný za přijatelnou cenu a v tomto ohledu zdaleka netvoří pomyslný vrchol segmentu.

Mnoho zákazníků Mercedesu se navíc nyní rekrutuje i od konkurenčního BMW a Audi a to z prostého důvodu. Pokud řidič hledá i něco jiného, než je klidné přemístění z místa A do místa B, tedy sportovní vyžití, je Céčko asi jedinou rozumnou volbou, která umí nabídnout vcelku dobré sportovní vyžití i u běžných verzí.

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků