Nový Mercedes Sprinter ukazuje interiér. Ještě nikdy nebyl luxusnější

Nový Sprinter si půjde nakonfigurovat do podobné výbavy, jako osobní verze třícípé hvězdy.

Podobně jako u nové třídy A se Mercedes rozhodl ukázat nejprve interér novinky. Tentokrát jde o nový Sprinter. Odhalení nové generace velké dodávky proběhne v únoru příštího roku.

Na obrázcích sice neuvidíte interiér, který by fasovali kurýři, ale zajímavé je, že nový Sprinter tentokrát půjde nakonfigurovat tak, abyste se cítili skoro jako ve třídě C, ale i výš. Svědčí o tom velký displej na přístrojovce a mezi "budíky", chromové orámování, dotykové plošky na volantu, specifické výdechy ventilace nebo elektrická sedadla s typickým ovládáním panáčkem na dveřích.

Levný vs. drahý: Jak dopadl souboj Mercedesu-AMG E63 S a Dacie Logan?

Levný vs. drahý: Jak dopadl souboj Mercedesu-AMG E63 S a Dacie Logan?

S novou obrazovkou se pojí i jedna důležitá technologická novinka. Systém Mercedes Pro Connect Services má být jakýmsi pomocníkem řidiče dodávky na cestách s fleetovými manažery a dalšími členy firmy. Trochu jako velký bratr ve vašem pracovním nástroji, který může sledovat třeba kolik zbývá paliva v nádrži nebo kde se auto nachází... 

Třetí vydání bude jistě k dispozici v několika rozměrech, pozornému oku pak ze špionážních snímků neunikne obří maska chladiče a zamračené světlomety. Tedy detaily, které rozbíjejí typickou krabicovitou karoserii. Poté, co po únorovém představení začne jarní produkce, o rok později přijde i plně elektrická varianta.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků