Nový Mercedes SLK zachycen na okruhu (spy photos)

Mercedes plánuje novou třídu SLK představit již tento rok na podzim ve Frankfurtu. Špionážním fotografům se podařilo zachytit vůz při testech na legendární Nordchleife, kde v současnosti probíhá dolaďování podvozku. Co se týká vizuálních změn, přepracování se dočkají především přední i zadní světlomety a drobných úprav také oba nárazníky.

Ačkoli to zpočátku vypadalo zcela jinak, „nos“ ve stylu monopostů F1 se znova konat nebude. Podle našich informací se nemalé změny odehrají i v interiéru vozu. Pro pohon zůstanou v nabídce původní motory, takže zákazníci budou vybírat z modelů SLK 200 Kompressor (163 k), SLK 280 (231 k), SLK 350 (272 k) a v nabídce zůstane i ostrá verze 55 AMG s výkonem 360 koní. Na trhu se faceliftované „eselkáčko“ objeví počátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes SLK na legendární Nordschleife

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 21 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 95 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků