Nový Mercedes SLK bude poprvé dostupný i s dieselem

Konkurenční Audi nabízí motor TDI ke svému sportovnímu TT již nějaký ten pátek a zdá se, že Mercedes-Benz se na podobný krok rovněž chystá. Podle některých spekulací by se v nabídce pohonných jednotek pro příští generaci SLK měl objevit výkonný diesel se sníženými emisemi CO2 na hodnotu 138 g na kilometr.

Za zástupce naftových motorů zřejmě automobilka vybere svůj nový 2,2 litrový vznětový čtyřválec s přívlastkem BlueEfficiency, který se v současnosti dodává do modelu C250. Automobilka argumentuje, že doba, kdy byly dieselové agregáty v sportovních modelech pouhou utopii, jsou pryč a současné technologie posouvají tyto jednotky na zcela jinou úroveň. Nový diesel má být nejenže „ekologický“, ale i vskutku výkonný a mrštný, disponovat přitom bude nejnovějším filtrem pevných částic a vstřikováním common-rail.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz SLK
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků