Nový Mercedes SLK bude poprvé dostupný i s dieselem

Konkurenční Audi nabízí motor TDI ke svému sportovnímu TT již nějaký ten pátek a zdá se, že Mercedes-Benz se na podobný krok rovněž chystá. Podle některých spekulací by se v nabídce pohonných jednotek pro příští generaci SLK měl objevit výkonný diesel se sníženými emisemi CO2 na hodnotu 138 g na kilometr.

Za zástupce naftových motorů zřejmě automobilka vybere svůj nový 2,2 litrový vznětový čtyřválec s přívlastkem BlueEfficiency, který se v současnosti dodává do modelu C250. Automobilka argumentuje, že doba, kdy byly dieselové agregáty v sportovních modelech pouhou utopii, jsou pryč a současné technologie posouvají tyto jednotky na zcela jinou úroveň. Nový diesel má být nejenže „ekologický“, ale i vskutku výkonný a mrštný, disponovat přitom bude nejnovějším filtrem pevných částic a vstřikováním common-rail.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz SLK
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků