Nový Mercedes SLK bude poprvé dostupný i s dieselem

Konkurenční Audi nabízí motor TDI ke svému sportovnímu TT již nějaký ten pátek a zdá se, že Mercedes-Benz se na podobný krok rovněž chystá. Podle některých spekulací by se v nabídce pohonných jednotek pro příští generaci SLK měl objevit výkonný diesel se sníženými emisemi CO2 na hodnotu 138 g na kilometr.

Za zástupce naftových motorů zřejmě automobilka vybere svůj nový 2,2 litrový vznětový čtyřválec s přívlastkem BlueEfficiency, který se v současnosti dodává do modelu C250. Automobilka argumentuje, že doba, kdy byly dieselové agregáty v sportovních modelech pouhou utopii, jsou pryč a současné technologie posouvají tyto jednotky na zcela jinou úroveň. Nový diesel má být nejenže „ekologický“, ale i vskutku výkonný a mrštný, disponovat přitom bude nejnovějším filtrem pevných částic a vstřikováním common-rail.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz SLK
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků