Takhle z pohodlí na gauči to vypadá fajn a hravě ale za jízdy by mě to možná začalo časem lízt na nervy. Težko říct.
Někde jsem četl, že v Německu padl průlomový rozsudek ohledně používání dotykového displeje za jízdy. Aha ? Takže to bude brzy zakázáno zákonem. Jo a tato kravinka...dovedu si živě představit řidiče na okresce oslněného auty v protisměrukterý jede na potkávací světla a na jeho straně se motá chodec bez reflexních prvků a do toho na něj bliká nějaká kravina z předního skla.
Radši už tolik nehul. B-]
Hlavně je to celé další módní kravina, která odvádí řidiče od pozornosti sledovat co se děje na silnici. Jednou to bude zakázané používat a časem to vymře.
Něco podobného má Hyundai už nějaký ten pátek.https://www.autoforum.cz/predstaveni/novinky-hyund... ... https://www.thecarconnection.com/news/1120838_hyundai-show... ...
Jsem rad, ze je to opet Mercedes S, ktery posouva ty technologie o poradny kus dopredu.Tak to vzdy byvalo a je dobre, ze to tak opet je, posledni dve generace byly super auta, ale z te top technologie jim malicko chybelo.A jsem rad i proto, ze Mercedes temer vzdy ty technologie posouva strasne rychle i do levnejsich aut, takze tohle muze vyt v Ccku a Acku bezna vec klidne za 5-10 let.Takze ja tleskam.
A jako v čem to tak revolučně posouvá? Těch změn je proti stávajícím HUD v D3 naprosté minimum.
JJ, na první pohled to není nijak velký rozdíl, ostatně mnohé z toho má i pár modelů Audi a téměř totéž potkáte v ID3, ale je tuněkolik docela fajn novinek. Za mě je bezva barevná projekce krajnice.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.