Nový Mercedes S ukazuje svůj head-up displej. Jeho rozšířená realita vypadá skvěle

Upoutávky na novou generaci limuzíny od Mercedesu pokračují. Teď se nám blíže ukazují vychytané funkce nového head-up displeje.

Dosud jsme mohli kouknout na uniklé fotky interiéru nové generace Mercedesu třídy S, stejně jako na oficiální upoutávku, kde německá značka odhalila příď limuzíny. Nyní je středem pozornosti nový head-up displej, který bude řidiči pomáhat rovněž využitím rozšířené reality. Nové video ukazuje jeho zajímavé funkce.

Head-up displej s rozšířenou realitou (AR-HUD) samozřejmě rozšiřuje to, co vidíte před sebou na silnici. Vedle tradičního zobrazení rychlosti a dalších statických informací tak displej zasazuje do prostředí před řidičem řadu virtuálních ukazatelů, reagujících na současné podmínky jízdy a okolí.

Nový Mercedes Citan se rýsuje. Třída T nebude jen převlečený Renault Kangoo

Nový Mercedes Citan se rýsuje. Třída T nebude jen převlečený Renault Kangoo

Nechybí tak zdánlivě v prostoru se pohybující a vznášející šipka navigace, která vás přesně navede k odbočce nebo vás vyvede správným výjezdem z kruhového objezdu. Skvěle taky vypadá ikona cíle vaší cesty, k níž se postupně přibližujete, a je umístěna do prostoru před vámi. V reálném čase umí AR-HUD i červeně zvýraznit okraje vozovky v rámci asistenta pro udržování jízdy v pruhu nebo graficky ukázat bezpečný odstup od vozidla před vámi.

Nový head-up displej s rozšířenou realitou jen potvrzuje, co již řekl šéf Daimleru Ola Källenius. Novou třídu S totiž popsal jako „technologickou tour de force“. Ostatně to již naznačily snímky interiéru prototypu. Architektura kabiny je zcela nová a dnešní trend velkých displejů a dotykových ploch využívá naplno. Fyzické tlačítko v limuzíně najdete těžko.

Mercedes-AMG GT Black Series odhalil cenu. Je dražší než některé supersporty

Mercedes-AMG GT Black Series odhalil cenu. Je dražší než některé supersporty

Naplno se má nová generace limuzíny představit už v září. Do té doby nás Mercedes určitě ještě poctí dalšími upoutávkami a informacemi. Elektrický ekvivalent EQS by se rovněž mohl ukázat do konce letošního roku, se startem prodejů v roce 2021.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků