Nový Mercedes S s lehkých faceliftem a novými motory

Je tomu sotva pár dnů, co se na Internetu objevily zprávy o novém Mercedesu třídy S, kterého se prodalo již 325 tisíc kousků. Ten projde lehkým faceliftem, s nímž se začne prodávat od tohoto podzimu.

Změna vizáže eska bude opravdu jen velmi jemná, vždyť vzhled současného modelu je velmi nadčasový.  Nové tedy budou jen světla s čirou optikou, spoilery a vnější zrcátka, upravená bude přední maska; ostatně podívejte se na obrázky. Upraven a vylepšen bude rovněž interiér, např. bude možné objednat sedačky, které se objevily v novém éčku.

Zajímavá jsou ale především technické vymoženosti, které se v esku objeví. Pro bezpečnost bude důležitý systém „rozpoznání nehody“ Pre Safe, který pozná, že se blíží havárie a ještě než k ní dojde, zajistí pomocí přitahovačů pásů správnou polohu cestujících. Novinkou je rovněž pohon všech kol 4Matic pro šesti a osmiválce.

A jaké bude mít nové esko motory? Z Maybachu to bude 5,5litrový dvanáctiválec s obrovským točivým momentem 800 Nm při 1800 otáčkách s výkonem 500 koní (368 kW), s nímž auto zrychlí na stovku za 4,8 sekundy. Naopak na spodní straně nabídky bude 3,7itrový šestiválec, který nahradí dosavadní model s 3,2 litry; jeho výkon bude 245 koní (180 kW). Na své si přijdou i příznivci dieselů: 3,2litrový vznětový motor bude mít nyní 204 koní (150 kW) místo 197.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků