Nový Mercedes ML: půjde na dietu? (spy photos)

Špionážní fotografové měli na severu Evropy opět štěstí na Mercedes ML nové generace. Ta se neobjeví u dealerů dříve než ve druhé polovině příštího roku. Podle fotografii to nevypadá, že by bylo nové ML delší nebo disponovalo většími převisy - právě naopak, zřejmě se bude hubnout, alespoň tak říkají dostupné informace. A vlastně podobnou cestou se vydal také nový Volkswagen Touareg.

Další změny lze spatřit na jiném tvaru zadních dveří, bočních zrcátkách, střešním nosiči a výše uloženém zadním okně. Pod kapotou se očekává motorová paleta podobná té současné, zážehové agregáty budou v rozmezí 3,5 l V6 až 6,2 l V8 (verze AMG) s výkony 272 až 510 koní, dieselové jednotky zastoupí šestiválce a osmiválce s objemy 3,0 a 4,0 l s výkony 190 až 306 koní. Hned od uvedení modelu na trh bude k dispozici také hybridní verze.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes ML v nové generaci zřejmě shodí pár kilogramů

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků