Nový Mercedes ML dolaďuje formu v království ledu (spy photos)

Špionážní snímky nové generace Mercedesu ML vám přinášíme stále častěji a to značí jediné - premiéra novinky klepe na dveře. Docela nedávno jsme vám nabídnuli fotografie již docela lehce maskovaného prototypu z německých silnic, nyní se tentýž vůz přemístil do Švédska. A přistižen byl znovu.

Na severu Evropy by podle všeho měl podstupovat závěrečné testy před lednovou premiérou na detroitské auto show. Již v létě by se pak měl objevit v prodejích na obou březích Atlantiku. A co že nabídne?

Krom občerstveného vzhledu, který již můžeme celkem podrobně vykoumat z přiložených snímků, to má být především subtilnější a lehčí stavba - vůz má disponovat kratšími převisy karoserie a má ubrat i něco ze své vysoké hmotnosti. Pod kapotou se očekává motorová paleta podobná té současné, zážehové agregáty budou v rozmezí 3,5 l V6 až 5,5 l V8 (verze AMG) s výkony 272 až 510 koní, dieselové jednotky zastoupí šestiválce a osmiválce s objemy 3,0 a 4,0 l s výkony 190 až 306 koní. Hned od uvedení modelu na trh má být k dispozici také hybridní verze.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Merceds ML: už jen vyzkoušet odolnost posledního prototypu v ledovém království a jde se do výroby...

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků