Zajímavý manévr, který se objevil na videu z konference o strategii automobilky, se jmenuje G-turn. Zdroj: Mercedes-Benz

Zajímavý manévr, který se objevil na videu z konference o strategii automobilky, se jmenuje G-turn. | Zdroj: Mercedes-Benz

Jak si můžete všimnout podle písku a štěrku odletujících z přední a zadní části vozu, kola na jedné straně se točí dopředu a na druhé straně dozadu. Zdroj: Mercedes-Benz

Jak si můžete všimnout podle písku a štěrku odletujících z přední a zadní části vozu, kola na jedné straně se točí dopředu a na druhé straně dozadu. | Zdroj: Mercedes-Benz

To umožňuje vozidlu otáčet se na místě. Dá se čekat, že podobnou fintu palubní elektronika dovolí pouze na kluzkém povrchu, pokud senzory zjistí, že kola nepřekonávají velký odpor. Zdroj: Mercedes-Benz

To umožňuje vozidlu otáčet se na místě. Dá se čekat, že podobnou fintu palubní elektronika dovolí pouze na kluzkém povrchu, pokud senzory zjistí, že kola nepřekonávají velký odpor. | Zdroj: Mercedes-Benz

Rámový offroad využije k pohonu čtyři elektromotory. Zdroj: Mercedes-Benz

Rámový offroad využije k pohonu čtyři elektromotory. | Zdroj: Mercedes-Benz

Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. Zdroj: Mercedes-Benz

Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. | Zdroj: Mercedes-Benz

Automobilce Mercedes-Benz autosalony zřejmě hodně chyběly. Na právě probíhajícím  veletrhu mobility IAA v Mnichově  se vytasila hned s několika premiérami důležitých novinek. Zdroj: Mercedes-Benz

Automobilce Mercedes-Benz autosalony zřejmě hodně chyběly. Na právě probíhajícím veletrhu mobility IAA v Mnichově se vytasila hned s několika premiérami důležitých novinek. | Zdroj: Mercedes-Benz

Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit.  Zdroj: Mercedes-Benz

Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu.  Zdroj: Mercedes-Benz

Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu.  | Zdroj: Mercedes-Benz

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila. Zdroj: Mercedes-Benz

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila. | Zdroj: Mercedes-Benz

Vzhledem ke koncepci pohonu se EQG obejde bez nasávacích otvorů v přední masce. Značka tak využila příležitosti a osadila prázdný prostor LED technologii s novou grafikou. Zdroj: Mercedes-Benz

Vzhledem ke koncepci pohonu se EQG obejde bez nasávacích otvorů v přední masce. Značka tak využila příležitosti a osadila prázdný prostor LED technologii s novou grafikou. | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz zatím neprozradil datum zveřejnění produkční formy ani výhledově. Zatím se tedy jen můžete kochat fotografiemi a čekat na další informace. Foto: Autorevue.cz

Mercedes-Benz zatím neprozradil datum zveřejnění produkční formy ani výhledově. Zatím se tedy jen můžete kochat fotografiemi a čekat na další informace. | Foto: Autorevue.cz

Modernu ale vyvažuje tradičními prvky, jako třeba klasickými klikami dveří. Kryt na rezervní kolo je stále na pátých dveřích, ale moc nevypadá, že v něm najdete 22palcové obutí. Foto: Autorevue.cz

Modernu ale vyvažuje tradičními prvky, jako třeba klasickými klikami dveří. Kryt na rezervní kolo je stále na pátých dveřích, ale moc nevypadá, že v něm najdete 22palcové obutí. | Foto: Autorevue.cz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

 Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz

Jak si můžete všimnout podle písku a štěrku odletujících z přední a zadní části vozu, kola na jedné straně se točí dopředu a na druhé straně dozadu. Zdroj: Mercedes-Benz
To umožňuje vozidlu otáčet se na místě. Dá se čekat, že podobnou fintu palubní elektronika dovolí pouze na kluzkém povrchu, pokud senzory zjistí, že kola nepřekonávají velký odpor. Zdroj: Mercedes-Benz
Rámový offroad využije k pohonu čtyři elektromotory. Zdroj: Mercedes-Benz
Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. Zdroj: Mercedes-Benz
27
Fotogalerie

Nový Mercedes EQG bude mít funkci, za kterou vám pneumatiky nepoděkují. Otočí se na pětníku

Elektrický pohon může přinést řadu nečekaných výhod, pokud ho použijete chytře. Géčko na baterie ukázalo, co umí díky svým čtyřem motorům.

Mercedes se hodlá postarat, aby elektrická třída G uměla to, na co jsou majitelé těchto charismatických terénních krabic zvyklí, a k tomu přidala nové funkce. Rámový off-road využije k pohonu čtyři elektromotory, což přináší flexibilitu v pohybu jednotlivých kol kupředu a vzad. Zajímavý manévr, který se objevil na videu z konference o strategii automobilky, se jmenuje G-Turn.

Jak si můžete všimnout podle písku a štěrku odletujících z přední a zadní části vozu, kola na jedné straně se točí dopředu a na druhé straně dozadu. To umožňuje vozidlu otáčet se na místě. Dá se čekat, že podobnou fintu palubní elektronika dovolí pouze na kluzkém povrchu, pokud senzory zjistí, že kola nepřekonávají velký odpor, ale uvidíme. Jistě se najdou odvážlivci, kteří tento trik budou chtít vyzkoušet minimálně na mokrém asfaltu, což samozřejmě nevěstí nic dobrého pro obutí i mechaniku vozu.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud