Elektrický pohon může přinést řadu nečekaných výhod, pokud ho použijete chytře. Géčko na baterie ukázalo, co umí díky svým čtyřem motorům.
Mercedes se hodlá postarat, aby elektrická třída G uměla to, na co jsou majitelé těchto charismatických terénních krabic zvyklí, a k tomu přidala nové funkce. Rámový off-road využije k pohonu čtyři elektromotory, což přináší flexibilitu v pohybu jednotlivých kol kupředu a vzad. Zajímavý manévr, který se objevil na videu z konference o strategii automobilky, se jmenuje G-Turn.
Jak si můžete všimnout podle písku a štěrku odletujících z přední a zadní části vozu, kola na jedné straně se točí dopředu a na druhé straně dozadu. To umožňuje vozidlu otáčet se na místě. Dá se čekat, že podobnou fintu palubní elektronika dovolí pouze na kluzkém povrchu, pokud senzory zjistí, že kola nepřekonávají velký odpor, ale uvidíme. Jistě se najdou odvážlivci, kteří tento trik budou chtít vyzkoušet minimálně na mokrém asfaltu, což samozřejmě nevěstí nic dobrého pro obutí i mechaniku vozu.