Nový Mercedes CLS zná své první ceny

Teprve včera jsme vám pŕinesli další nové fotografie druhé generace Mercedesu CLS a hned můžeme přidat další podstatnou infomaci. Německý výrobce totiž zveřejnil ceny verzí, které budou dostupné od začátku prodejů. Sice zatím jen pro Německý trh, ale tamní představy výrobce jsou pro české ceníky tak jako tak určující a můžeme si tedy udělat jasný obrázek, na kolik vás nové CLS vyjde u nás.

S notnou dávkou sarkasmu bych mohl řící, že nejlevnější verze bude hned ta nejlepší. Báječný naftový čtyřválec, který míří do S-klasse, bude v pŕípadě třídy CLS a provedení 250 CDI stát nejméně 59 857 Eur. Za tuto cifru dostanete 150 kW (204 koní) výkonu, ranní buzení sousedů v rytmu dieselového cvrkotu a spoustu fajnových vibrací navrch. Kdo chce kam, pomozme mu tam - česká cena by se měla pohybovat okolo 1,5 milionu Kč.

Pokud si připlatíte 3 570 Eur, dostanete verzi CLS 350 CDI se 195 kW (265 koní) a k sousedům i vám samotným ohleduplnějším projevem. U nás by vás mohla vyjít na nějakých 1,6 milionu Kč.

Vrcholem nabídky zatím bude benzinová varianta CLS 350 s tříapůllitrem o výkonu 225 kW (306 koní) a cenou 64 617 Eur. I v tomto případě se česká cena příliš nevzdálí cifře 1,6 milionu Kč. Všechny zmíněné verze jsou standardně vybaveny automatem 7 G-Tronic.

Ceník pochopitelně obsahuje spoustu příplatkových prvků, z dostupných paketů navíc zmiňme ten s názvem Edition 1, který bude dostupný jen po první rok prodeje - za 6 664 Eur přidá šedou metalickou barvu, kožené čalounění, černý strop, hliníkové nášlapy pedálů a speciální velurové koberečky. Za dalších 10 115 Eur je pak k dispozici tradičnější paket AMG Carbon.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Novvý Mercedes CLS na posledních snímcích
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků