Nový Mercedes CLS pro rok 2011 přistižen bez špetky maskování (foto)

Když Mercedes v dubnu v Pekingu ukázal světu koncept Shooting Break, bylo jasné, že nová generace modelu CLS přijde a že to nebude trvat dlouho. Že se ovšem za pouhé tři měsíce dočkáme kompletního odhalení produkční verze, to jsme nečekali ani v nejmenším. Přesně to se ale stalo, a to poněkud bizarním způsobem.

Čtenáři brazilského magazínu Noticiasautomotivas se totiž podařilo nafotit novou generaci CLS bez jakéhokoli maskování. Na tom by na první pohled nebylo nic až tak zvláštního, však pár špionážních snímků z Brazílie jsme vám přinesli už dříve, jenže tyto byly pořízeny v Německu. Jak už to ovšem bývá, na internetu mění jedničky a nuly pozice celkem snadno, a tak se fotky s nepatrným zpožděním dostaly zpět do Brazílie a odtud zase zpět do Evropy. Ale nyní už k samotnému úlovku.

Nové CLS bylo přistiženo podle všeho při focení propagačních materiálů, oficiální odhalení tedy jistě bude na spadnutí. Vůz by se měl světu „fyzicky” oficiálně představit po létě na Pařížském autosalonu a do prodejů se dostat začátkem příštího roku jako model 2011.

Na přiložených snímcích si jej můžeme prohlédnout ze všech stran. Vůz kombinuje prvky odkazovaného konceptu Shooting Brake s již známými liniemi zejména třídy E. Typickými rysy nových Mercedesů se stávají především ostřeji řezané přídě a poněkud barokní pojetí zadních partií s výrazněji vytaženými blatníky. CLS si jinak z profilu zachovává základní, jakýsi „banánovitý” tvar, na který už jsme si u sedanů hrajících si na kupé pomalu zvykli.

Jediné, co nevidíme, je interiér, očekáváme však linie vycházející rovněž ze zmiňovaného konceptu. Spolehnout se lze na techniku zejména současné „Éčkové” řady vč. vrcholné verze AMG s motorem 5,5 biturbo.

Další informace jistě co nevidět doplní sám Mercedes...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes CLS 2011 už opravdu není tajemstvím...  Foto: Noticiasautomotivas

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků