Nový Mercedes-Benz třídy S oficiálně: Hi-tech luxus až po střechu, jezdit umí sám

10w60  |  02. 09. 2020 16:43

Hi tech je jedna věc, ale design malinko nuda.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  02. 09. 2020 18:33

Takový hodně konzervativní, ale to celkem beru. Akorát se mi nelíbí ta vyšpulená maska chladiče.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 16:50

Vnější design je docela neurčitý, chybí tomu nějaká identita. Zepředu je to spíš jak Hyundai nebo Genesis, celek dost nudný. Interiér... no, že by mě to nějak oslovilo, to se fakt nedá říci. Podivné je první co mě napadá a to jsem hodně opatrný.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  02. 09. 2020 18:37

Sice to asi nebude typický návštěvník tohoto webu, ale je dost lidí, kteří berou řízeni auta jako nutné zlo. No a stejně tak typicky zdejší návštěvník nejezdí v Sku v "plné palbě", takže to je asi celkem irelevantní připomínka.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:00

No a? Jen proto, že nejezdím esko, a jeho typičtí kupci sem nejspíš nechodí, tak si nemůžu dovolit ani komentovat design?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 09. 2020 22:18

Taky moc nechápu ty neustále připomínky o nemajetných diskutujících, kteří nemají jakoby právo na vyjádření názoru.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 09. 2020 10:17

Tam se často jedná o špatnou formulaci. Spíš jde o to, že Hajný taky nemá relevantní názor na design Helikoptéry. A stejně tak ten, kdo S klassu nemá, tak nechápe, proč a kam se vyvíjí. Tak jako v Busu potřebuješ jiný interér pro řidiče než v kombajnu, tak ve Fabii potřebuješ zcela jiný než v S třídě ale to holt nechápe většina konzerv a mají pocit, že jejich oblíbené ztvárnění např Skyline interiéru by mělo být všude. Nebo ještě jinak. Nové GLS má úplně jinou ergonomii a s ohledem na tu třídu je to podle mě Best ale nové S to má zcela jinak a podle mě taky Best! Kdo nechápe proč, tomu nemá smysl nic vysvětlovat.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 09. 2020 13:42

Jenže tady nejde ani tak o ergonomii, jako spíš o designové pojetí, které přes všechnu obhajobu není povedené.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 11:54

maju snad bohati ludia inu geneticku vybavu? nie statisticky su bohati ludia iba mierne nadpriemerne inteligentni, takze moj nazor je fakticky relevantnejsi ako ich, napriek tomu ze ja si sko nikdy kupovat nebudem.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  02. 09. 2020 17:12

Opět se propaguje autonomie abychom měli čas na vyřizování emailů. Raději opačně, dělejte auta pro řidiče a emaily at vyřizuje AI / chatbot či jiná sračka

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:00

Dělat auta pro půl procenta populace nemá smysl. Pro většinu lidí je cestování ztrátou času, který se dá využít jinak.

Odpovědět  |   | 
lol  |  03. 09. 2020 06:29

Tak přesně pro Tebe je ideální autobus nebo vlak

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 09. 2020 13:43

Zajímavé, jak hned všechno vztahuješ osobně. Inu, čecháček se nezapře, hned osobní útok.
Až mě autobus nebo vlak doveze na potřebné místo stejně rychle jako to auto, tak mu s radostí dám přednost. Zatím to funguje na trase Praha-Ostrava.

Odpovědět  |   | 
lol  |  03. 09. 2020 14:42

Zajímavé je, že teda mluvíš za většinu. Mluv tedy za sebe čecháčku.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  02. 09. 2020 17:32

A až to náhodou někoho zajede v to autonomním režimu levelu 3, tak si půjde sednout kdo? Je to už právně vyřešené? Pokud ne, tak se to přece nemůže spustit. A počítat s tím, že se přece nemůže nic stát, to je jak o nepotopitelnosti Titanicu...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 09. 2020 09:50

To bylo vyřešeno před sto lety v pravidlech silničního provozu viz jízda na zvířeti které taky může udělat chybu, a zodpovědnost neseš Ty

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  03. 09. 2020 13:12

Taky nevím, jestli někdo při jízdě na zvířeti, navíc po silnici, vyřizuje emaily. Spíš si myslím, že nikdo .

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  06. 09. 2020 01:33

To je hloupá otázka s tím sednutím si... Je to MB-S! Samozřejmě že nikdo. Ten Rusak co na Silvestra Jsem srazil nějakou tu cizinku v Praze taky nesedí. S tímhle autem máš prostě i na právníky... Tato společenska vrstva si chodit sednout moc často nechodí. Technologie pro retail je ale ještě daleko.

Odpovědět  |   | 
všechpitomcůprezident  |  02. 09. 2020 17:50

Nuda nuda, šeď šeď...

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  02. 09. 2020 17:54

Na to žeby vůz měl být v mnoha směrech etalon to moc pozornosti nepoutá. Asi dobrá, ale chybí wau efekt. Když jsme koukali skrz okýnko s nosem na skle na tachometry zahraničních aut a hádali kolik to jede. Proč ne, ale taky zatím nevím proč ano.

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 09. 2020 18:26

Jako dobre, urcite je to ako vzdy vrchol technologickych moznosti sucasneho automotive. ALE, na mna to auto posobi ako c klasse, nie ako zvrchovany vladca vsetkeho, co sa pohybuje po ceste. Taka utiahnuta mysicka na steroidoch.

Ten interier na mna posobi, hm, neviem to vystiznejsie opisat, ale asi ako Pimp my ride, len tam chyba osoba diskriminovanej farby so zlatymi retazami na krku. Pritom aj s velkymi displejmi to ide, ako ukazalo Rollsroyce.

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  03. 09. 2020 07:17

Taky už si říkám. To už raději trošku připlatit a vzít nového Ghosta

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 11:58

vsetky premiovky vyzeraju v poslednych verziach gycovo. holt v dizajne uz toho nieje moc co vymysliet, tak skusaju co zakaznik vydrzi. a kedze zakaznik si nema z coho tam hore vybrat, kupuje aj hnus. nastastie my bezni smrtelnici mame k dispozicii bezne auta ktore su naopak posledne roky vyslovene krasne(snad az na toho golfa )

Odpovědět  |   | 
p 22  |  02. 09. 2020 19:38

Mne osobne sa velmi páči a vo vnútri je to TOP segmentu.Mercedes aspoň pre mňa znovu dokázal že je najlepšou auto značkou na svete aj z historického hladiska a aj v súčasnosti.Myslím že predaje mi dajú za pravdu.

Odpovědět  |   | 
Já vím  |  02. 09. 2020 20:42

Top interiéry má Lexus. Vidíš tam prostorovou propracovanost. Je poznat, že pečlivě přemýšleli nad každým tlačítkem. To se tady říci nedá.

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 09. 2020 21:35

Obviňovať mercedes, že nerozmýšľal nad ergonomiou asi najlepšieho auta na svete je trochu smiešne

Odpovědět  |   | 
Já vím  |  02. 09. 2020 21:56

Proč? Jeden z důvodů tohoto čistého designu je i šetření.

Odpovědět  |   | 
Já vím  |  02. 09. 2020 21:57

Mám dlouhé vedení. Teď mi docvakla ironie.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 09. 2020 20:40

Ne, ne a ne. Ten interiér jsou strašlivě laciný kolotoče. Ano zůstal vrcholný luxus, ale proměnil se v nevkus, kýč a lacinost. Kombinace trčících displejů, leštěných povrchů a těch neonů tohle auto vykopávají z vyšší ligi a stává se tak definitivně pouhým taxíkem pro veksláky, kteří jezdí ze staromáku na letiště. Němci se tak moc chtějí zalíbit čínskému zákazníkovi, až ztrácejí vlastní identitu. To se jim v budoucnu vymstí. Už dnes se stávají extrémně zaměnitelní.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 21:03

Je to vkus typických kupců, no. Arabové, Číňani, mediální hvězdy... Design se vždy dělá podle trhu, na který se nejvíce cílí, a Evropa to u prémiovek není už aspoň deset let. Nejdřív to byla Amerika (X5, X6 a podobné opulentní nesmysly), teď pro změnu Asie a Blízký Východ.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  02. 09. 2020 21:42

Jasně no, a protože tady se to nikomu nelíbí, tak se tady ty modely prakticky neprodavají a mercedes a bmw pomalu přemýšlejí nad opuštěním evropského trhu. Aneb je.b.e Vám?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 09. 2020 05:40

Ne, ale tobě docela hezky...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 12:00

nieje konkurencia, takze kupuju aj tieto hnusy. ale v europe sa preda zlomok toho co v azii

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 11:49

Většina manažerů dělá výhled na 1 rok a ne dlouhodobou identitu. Když se teď "čínských kolotočů" prodá víc, tak to nabídnou. Až tomu tak nebude, vrátí se třeba k echt deutsche wagenu nebo udělají něco jiného. Taky mě to netěší a beru to jak ty, ale chápu je že čísla jsou čísla.

Odpovědět  |   | 
Mato  |  02. 09. 2020 22:48

Mercedes začal z venku vypadat, jak Volvo, nebo Opel. Luxusní evoluce

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 12:01

volvo je co sa tyka exterieru novych modelov nedostizne.

Odpovědět  |   | 
Fantucci  |  03. 09. 2020 07:59

Kdyz nevis coby, dej tam tablet...jeste by ten tablet mohl byt vyklapeci a byl by z toho stolecek :) Jinak zvenci je auto podststne hezci v tmavych barvach

Odpovědět  |   | 
Marián Dančevský  |  03. 09. 2020 08:35

pro mě w222 s65 facelift zůstane asi hodně dlouho nejkrásnější auto všech dob. Možná navždy.

Odpovědět  |   | 
Filip81  |  03. 09. 2020 11:51

Nejnadčasovější byla w126, ta je elegantní dodnes. w222 je jak kaplického chobotnice, hrouda pudingu made in tržnice sapa.

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 09. 2020 12:30

Souhlasím s w126, ale chobotnice je škoda, že se nerealizovala. Praha mohla mít po spoustě let další jednu zajímavou stavbu vedle těch nekvalitních fádností a průměrností, které se tam běžně staví.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 09. 2020 10:09

KONEČNĚ zahodili ten daleko umístěný středový display, na kterém se vše ovládalo za jízdy značně obtížně! Tohle řešení je mnohem lepší, je to top bomba, můžeš si hlavu opřít konečně do polštářové hlavové opěrky, natáhnout nohy a vklidu si něco změnit na infotaimentu, včetně zadávání do dotykové klávesnice, BRAVO BRAVO BRAVO! S klassa je top! To řešení co měli dosud bylo fajn jen u SUV modelů, kde sedíš vzpřímeněji a nemáš natažené nohy. Do sedanů kde jde V PRVÉ ŘADĚ O KOMFORT tak je tohleto řešení GENIÁLNÍ. A konzervativní design v moderním pojetí, kde není asie na první pohled až tak do očí bijící, je pro nás evropany supr! Za mě to je špičková práce, jsem nadšen.

Odpovědět  |   | 
Mato  |  03. 09. 2020 18:38

Vy by jste si ml najít řidiče, ať si můžete vzadu natáhnout ty nohy. Takový řidič, co se tam vyvalí, jak opice a ještě by chtěl při řízení zadávat něco do klávesnice na displeji...vás a vám podobné na cestě radši nepotkat. Vy vyloženě už z popisu dáváte na cestě bacha.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  03. 09. 2020 14:53

Tohle bude v servisu nočná mora 🤪

Odpovědět  |   | 
Mato  |  03. 09. 2020 18:39

Tohle budou servisovat ajťáci

Odpovědět  |   | 
Mato  |  03. 09. 2020 18:53

Když jsem si kupoval auto, hodně jsem vybíral i podle palubovky, jak se mi líbila. Pak jsem zjistil, že většinu času čučím na cestu a palubovku nevnímám. Nejlepší knoflík je intuitivní knoflík a nejlepší nastavení je nastavení o jednom kroku. Kdysi jsem jen stáhnul oči, ať se podívám na rádio a typka předemnou bezdůvodně zabrzdila, nemít spolujezdce, jsem v ní. Takové auto má sice spoustu asistentů, ale i ten může selhat. Nastavovat třeba klimatizaci tak, že musím kliknout třikrát a celou dobu se dívat, kam šahám na displeji, může chtít jen fajnový masochista, co má tyhle fičury, jako pártytrik. Kam zmizel zdravý rozum? Asi je to tím, že cílovka jsou prostě vypatlanci. Viz, patláci s Teslou a autopilotem v Americe. Když by mi někdo napsal, že cílovka nejsem...i kdybych byl, furt mám zdravý rozum, abych tohle nechtěl. Minulý interiér byl ještě fajn kompromis techniky a reálné použitelnosti, nehledě na to, že od pohledu byl mnohem luxusnější. Toto je vyloženě demence.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 12:02

s autonomnym brzdenim nepotrebujes spolujazdcov

Odpovědět  |   | 
Alias  |  03. 09. 2020 21:24

Interier pekny, zvenku megahnus, fakt megahnus. To se nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
Old Gamer  |  04. 09. 2020 01:13

Proboha, proč nejnovější a nejdražší Mercedeska má všude iPady a svítí jako nějaká kýčovitá kolotočárská čínská napodobenina ? Vždyt tohle bude leckde "prezidentské" auto, proč ty displeje, nejsou decentní a k čemu je to šílené modré podsvícení ? (To skoro u vešeré elektroniky třeba já osobně nesnáším). Jo, před pár lety se mi to líbilo v tehdy nové Toyotě CH-R aletak to to je přece jen úplně jiná designová liga i cenová liga, auto co vypadá jako by vyjelo z komixu, ale S-classe je přece luxusní limuzína. Na co má proboha napasovanou uprostřed palubní desky obrazovku z televizoru ? Rolls Royce představil nový Ghost a "duch" je tedy víc podobný tomu, co si představuju pod pojmem luxusní (v případě Rollse super luxusní) silniční křižník té nejvyšší kategorie. Asi jsem fakt konzerva (a ne ani na jedno nemám) ale nějak bych si představoval, že pokud tam ta elektronika je, tak je decentně schovaná a možná jsem bloud, ale u takhle drahého auta bych asi čekal, že když je prošpikovaný elektronikou, tak že to bude K.I.I.T - tzn. že auto opravdu jde ovládat tak, že s ním mluvím. A pokud má řidič před sebou velký Head Up dislej tak k čemu je ta "televize" na středovém panelu ?

Možná jsem fakt konzerva, ale u drahých reprezentativních cestovních aut si spíš představuji pravou kůži, vzácné dřevo a pravý kov, s decentním chromem, třeba i pozlacením....ale vše sladěné. Opravdu nad tím vrtím hlavou, tohle je hodně divné. A ta maska chladiče je plná, z nějakého skla, nebo jsou v ní díry ?

Suma sumárum, mít ty peníze, tak S ignoruju a jdu pro Ghosta :)
BMW 7 bude podobná hrůza ? Nebo A8 ?
Limuzína s "televizí" na středovém panelu.... LoL....

I když jasně, Rolls je vzácnější, dražší a luxusnější...ale oboje jsou pohodlná cestovní auta s nadprůměrným prostorem vzadu. Ale Rolls je Rolls....

A ty světýlka.... divná S-class...

Nevěřím,že tohle VIP klientela žádá... je to divné....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  04. 09. 2020 09:58

Tak se podívej, kdo je klientela pro takové auto. Turek, Číňan, Arab... A ano, ti si na podobná cingrlátka potrpí.
Navíc tvůj popis opravdu sedí spíš na Rolls jako vysoce luxusní značku, než na Mercedes, který je vůči němu o dost nižší kategorií. Ač je to drahé a luxusně vybavené, oproti Bentley a Rollsu je to jen "mainstream".

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 09. 2020 09:31

Výhoda i nevýhoda (záleží na straně pohledu) bude za pár let takového "vývoje" těchto "aut" v tom, že servis bude moci dělat jen přesně k tomu určená opravna a "Lojzové" ve vesnických stodolových "opravnách" budou mít smůlu. Údržba a servis takových aut se pomalu přiblíží údržbě a opravě dopravních letadel, které jsou též prošpikované všemožnými počítači, řídícímí-regulačními systémy a navigacemi... a "hrabat" se v tom bude moci jen přesně vymezený kvalifikovaný servisní personál...

Odpovědět  |   | 
Conti  |  06. 09. 2020 01:40

Kdyby někomu jeden přebýval, tak beru.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 11:50

ultimate homokara

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro