Nový Mercedes-Benz třídy S oficiálně: Hi-tech luxus až po střechu, jezdit umí sám

54 komentářů

Marcin
19. října • 12:31

To je všechno hezké, ale tak jedině pro generálního ředitele banky... Pro běžného smrtelníka je to cenově absolutně nedostupné. Navíc všechny tyhle serepetičky jsou sice super a inovativní, ale jak se začnou s-r-á-t, tak to bude neopravitelné... A když vám někdo hrkne do předního světla, tak z ceny za nové, se vám budou protáčet panenky celý měsíc. Auto absolutně nevhodné na nic, děcka bych tam nepustil, psa tam nedal, cokoliv v něm odvézt třeba z Ikei, by mi bylo líto. nebo si v zimě do něho sednout se špinavými boty... Jenom na dokazování si svojí prestiže, moci a vytahování se před sousedy je to dobré a ofukování v garáži, nic víc...

Mb
21. října • 3:17

I generální ředitel banky je obyčejný smrtelník. Do ikea se pro nákup jezdí jiným autem.

dpcstb
28. září • 11:50

ultimate homokara

Conti
6. září • 1:40

Kdyby někomu jeden přebýval, tak beru.;-)

Old Gamer
4. září • 1:13

Proboha, proč nejnovější a nejdražší Mercedeska má všude iPady a svítí jako nějaká kýčovitá kolotočárská čínská napodobenina ? Vždyt tohle bude leckde "prezidentské" auto, proč ty displeje, nejsou decentní a k čemu je to šílené modré podsvícení ? (To skoro u vešeré elektroniky třeba já osobně nesnáším). Jo, před pár lety se mi to líbilo v tehdy nové Toyotě CH-R aletak to to je přece jen úplně jiná designová liga i cenová liga, auto co vypadá jako by vyjelo z komixu, ale S-classe je přece luxusní limuzína. Na co má proboha napasovanou uprostřed palubní desky obrazovku z televizoru ? Rolls Royce představil nový Ghost a "duch" je tedy víc podobný tomu, co si představuju pod pojmem luxusní (v případě Rollse super luxusní) silniční křižník té nejvyšší kategorie. Asi jsem fakt konzerva (a ne ani na jedno nemám) ale nějak bych si představoval, že pokud tam ta elektronika je, tak je decentně schovaná a možná jsem bloud, ale u takhle drahého auta bych asi čekal, že když je prošpikovaný elektronikou, tak že to bude K.I.I.T - tzn. že auto opravdu jde ovládat tak, že s ním mluvím. A pokud má řidič před sebou velký Head Up dislej tak k čemu je ta "televize" na středovém panelu ? Možná jsem fakt konzerva, ale u drahých reprezentativních cestovních aut si spíš představuji pravou kůži, vzácné dřevo a pravý kov, s decentním chromem, třeba i pozlacením....ale vše sladěné. Opravdu nad tím vrtím hlavou, tohle je hodně divné. A ta maska chladiče je plná, z nějakého skla, nebo jsou v ní díry ? Suma sumárum, mít ty peníze, tak S ignoruju a jdu pro Ghosta :)
BMW 7 bude podobná hrůza ? Nebo A8 ?
Limuzína s "televizí" na středovém panelu.... LoL.... I když jasně, Rolls je vzácnější, dražší a luxusnější...ale oboje jsou pohodlná cestovní auta s nadprůměrným prostorem vzadu. Ale Rolls je Rolls....A ty světýlka.... divná S-class... Nevěřím,že tohle VIP klientela žádá... je to divné....

Josef
5. září • 9:31

Výhoda i nevýhoda (záleží na straně pohledu) bude za pár let takového "vývoje" těchto "aut" v tom, že servis bude moci dělat jen přesně k tomu určená opravna a "Lojzové" ve vesnických stodolových "opravnách" budou mít smůlu. Údržba a servis takových aut se pomalu přiblíží údržbě a opravě dopravních letadel, které jsou též prošpikované všemožnými počítači, řídícímí-regulačními systémy a navigacemi... a "hrabat" se v tom bude moci jen přesně vymezený kvalifikovaný servisní personál...

Allamarein
4. září • 9:58

Tak se podívej, kdo je klientela pro takové auto. Turek, Číňan, Arab... A ano, ti si na podobná cingrlátka potrpí.
Navíc tvůj popis opravdu sedí spíš na Rolls jako vysoce luxusní značku, než na Mercedes, který je vůči němu o dost nižší kategorií. Ač je to drahé a luxusně vybavené, oproti Bentley a Rollsu je to jen "mainstream".

Alias
3. září • 21:24

Interier pekny, zvenku megahnus, fakt megahnus. To se nepovedlo.

Mato
3. září • 18:53

Když jsem si kupoval auto, hodně jsem vybíral i podle palubovky, jak se mi líbila. Pak jsem zjistil, že většinu času čučím na cestu a palubovku nevnímám. Nejlepší knoflík je intuitivní knoflík a nejlepší nastavení je nastavení o jednom kroku. Kdysi jsem jen stáhnul oči, ať se podívám na rádio a typka předemnou bezdůvodně zabrzdila, nemít spolujezdce, jsem v ní. Takové auto má sice spoustu asistentů, ale i ten může selhat. Nastavovat třeba klimatizaci tak, že musím kliknout třikrát a celou dobu se dívat, kam šahám na displeji, může chtít jen fajnový masochista, co má tyhle fičury, jako pártytrik. Kam zmizel zdravý rozum? Asi je to tím, že cílovka jsou prostě vypatlanci. Viz, patláci s Teslou a autopilotem v Americe. Když by mi někdo napsal, že cílovka nejsem...i kdybych byl, furt mám zdravý rozum, abych tohle nechtěl. Minulý interiér byl ještě fajn kompromis techniky a reálné použitelnosti, nehledě na to, že od pohledu byl mnohem luxusnější. Toto je vyloženě demence.

dpcstb
28. září • 12:02

s autonomnym brzdenim nepotrebujes spolujazdcov

Ja
3. září • 14:53

Tohle bude v servisu nočná mora 🤪

Mato
3. září • 18:39

Tohle budou servisovat ajťáci

Driver
3. září • 10:09

KONEČNĚ zahodili ten daleko umístěný středový display, na kterém se vše ovládalo za jízdy značně obtížně! Tohle řešení je mnohem lepší, je to top bomba, můžeš si hlavu opřít konečně do polštářové hlavové opěrky, natáhnout nohy a vklidu si něco změnit na infotaimentu, včetně zadávání do dotykové klávesnice, BRAVO BRAVO BRAVO! S klassa je top! To řešení co měli dosud bylo fajn jen u SUV modelů, kde sedíš vzpřímeněji a nemáš natažené nohy. Do sedanů kde jde V PRVÉ ŘADĚ O KOMFORT tak je tohleto řešení GENIÁLNÍ. A konzervativní design v moderním pojetí, kde není asie na první pohled až tak do očí bijící, je pro nás evropany supr! Za mě to je špičková práce, jsem nadšen. :-))

Mato
3. září • 18:38

Vy by jste si ml najít řidiče, ať si můžete vzadu natáhnout ty nohy. Takový řidič, co se tam vyvalí, jak opice a ještě by chtěl při řízení zadávat něco do klávesnice na displeji...vás a vám podobné na cestě radši nepotkat. Vy vyloženě už z popisu dáváte na cestě bacha.

Marián Dančevský
3. září • 8:35

pro mě w222 s65 facelift zůstane asi hodně dlouho nejkrásnější auto všech dob. Možná navždy.

Filip81
3. září • 11:51

Nejnadčasovější byla w126, ta je elegantní dodnes. :-) w222 je jak kaplického chobotnice, hrouda pudingu made in tržnice sapa.

JK
3. září • 12:30

Souhlasím s w126, ale chobotnice je škoda, že se nerealizovala. Praha mohla mít po spoustě let další jednu zajímavou stavbu vedle těch nekvalitních fádností a průměrností, které se tam běžně staví. ;-)

Fantucci
3. září • 7:59

Kdyz nevis coby, dej tam tablet...jeste by ten tablet mohl byt vyklapeci a byl by z toho stolecek :) Jinak zvenci je auto podststne hezci v tmavych barvach

Mato
2. září • 22:48

Mercedes začal z venku vypadat, jak Volvo, nebo Opel. Luxusní evoluce

dpcstb
28. září • 12:01

volvo je co sa tyka exterieru novych modelov nedostizne.

JK
2. září • 20:40

Ne, ne a ne. Ten interiér jsou strašlivě laciný kolotoče. Ano zůstal vrcholný luxus, ale proměnil se v nevkus, kýč a lacinost. Kombinace trčících displejů, leštěných povrchů a těch neonů tohle auto vykopávají z vyšší ligi a stává se tak definitivně pouhým taxíkem pro veksláky, kteří jezdí ze staromáku na letiště. Němci se tak moc chtějí zalíbit čínskému zákazníkovi, až ztrácejí vlastní identitu. To se jim v budoucnu vymstí. Už dnes se stávají extrémně zaměnitelní.

Filip81
3. září • 11:49

Většina manažerů dělá výhled na 1 rok a ne dlouhodobou identitu. Když se teď "čínských kolotočů" prodá víc, tak to nabídnou. Až tomu tak nebude, vrátí se třeba k echt deutsche wagenu nebo udělají něco jiného. Taky mě to netěší a beru to jak ty, ale chápu je že čísla jsou čísla.

Allamarein
2. září • 21:03

Je to vkus typických kupců, no. Arabové, Číňani, mediální hvězdy... Design se vždy dělá podle trhu, na který se nejvíce cílí, a Evropa to u prémiovek není už aspoň deset let. Nejdřív to byla Amerika (X5, X6 a podobné opulentní nesmysly), teď pro změnu Asie a Blízký Východ.

Tias
2. září • 21:42

Jasně no, a protože tady se to nikomu nelíbí, tak se tady ty modely prakticky neprodavají a mercedes a bmw pomalu přemýšlejí nad opuštěním evropského trhu. Aneb je.b.e Vám?

dpcstb
28. září • 12:00

nieje konkurencia, takze kupuju aj tieto hnusy. ale v europe sa preda zlomok toho co v azii

Allamarein
3. září • 5:40

Ne, ale tobě docela hezky...

p 22
2. září • 19:38

Mne osobne sa velmi páči a vo vnútri je to TOP segmentu.Mercedes aspoň pre mňa znovu dokázal že je najlepšou auto značkou na svete aj z historického hladiska a aj v súčasnosti.Myslím že predaje mi dajú za pravdu.

Já vím
2. září • 20:42

Top interiéry má Lexus. Vidíš tam prostorovou propracovanost. Je poznat, že pečlivě přemýšleli nad každým tlačítkem. To se tady říci nedá.

jean
2. září • 21:35

Obviňovať mercedes, že nerozmýšľal nad ergonomiou asi najlepšieho auta na svete je trochu smiešne :-D

Já vím
2. září • 21:56

Proč? Jeden z důvodů tohoto čistého designu je i šetření.

Já vím
2. září • 21:57

Mám dlouhé vedení. Teď mi docvakla ironie. :-)

jean
2. září • 18:26

Jako dobre, urcite je to ako vzdy vrchol technologickych moznosti sucasneho automotive. ALE, na mna to auto posobi ako c klasse, nie ako zvrchovany vladca vsetkeho, co sa pohybuje po ceste. Taka utiahnuta mysicka na steroidoch.Ten interier na mna posobi, hm, neviem to vystiznejsie opisat, ale asi ako Pimp my ride, len tam chyba osoba diskriminovanej farby so zlatymi retazami na krku. Pritom aj s velkymi displejmi to ide, ako ukazalo Rollsroyce.

dpcstb
28. září • 11:58

vsetky premiovky vyzeraju v poslednych verziach gycovo. holt v dizajne uz toho nieje moc co vymysliet, tak skusaju co zakaznik vydrzi. a kedze zakaznik si nema z coho tam hore vybrat, kupuje aj hnus. nastastie my bezni smrtelnici mame k dispozicii bezne auta ktore su naopak posledne roky vyslovene krasne(snad az na toho golfa :-D)

Mansart
3. září • 7:17

Taky už si říkám. To už raději trošku připlatit a vzít nového Ghosta

Zdeny
2. září • 17:54

Na to žeby vůz měl být v mnoha směrech etalon to moc pozornosti nepoutá. Asi dobrá, ale chybí wau efekt. Když jsme koukali skrz okýnko s nosem na skle na tachometry zahraničních aut a hádali kolik to jede. Proč ne, ale taky zatím nevím proč ano.

všechpitomcůprezident
2. září • 17:50

Nuda nuda, šeď šeď...

EL2020
2. září • 17:32

A až to náhodou někoho zajede v to autonomním režimu levelu 3, tak si půjde sednout kdo? Je to už právně vyřešené? Pokud ne, tak se to přece nemůže spustit. A počítat s tím, že se přece nemůže nic stát, to je jak o nepotopitelnosti Titanicu...

Pikus
6. září • 1:33

To je hloupá otázka s tím sednutím si... Je to MB-S! Samozřejmě že nikdo. Ten Rusak co na Silvestra Jsem srazil nějakou tu cizinku v Praze taky nesedí. S tímhle autem máš prostě i na právníky... Tato společenska vrstva si chodit sednout moc často nechodí. Technologie pro retail je ale ještě daleko.

Driver
3. září • 9:50

To bylo vyřešeno před sto lety v pravidlech silničního provozu viz jízda na zvířeti které taky může udělat chybu, a zodpovědnost neseš Ty ;-)

EL2020
3. září • 13:12

Taky nevím, jestli někdo při jízdě na zvířeti, navíc po silnici, vyřizuje emaily. Spíš si myslím, že nikdo :-D.

Jig
2. září • 17:12

Opět se propaguje autonomie abychom měli čas na vyřizování emailů. Raději opačně, dělejte auta pro řidiče a emaily at vyřizuje AI / chatbot či jiná sračka

Allamarein
2. září • 21:00

Dělat auta pro půl procenta populace nemá smysl. Pro většinu lidí je cestování ztrátou času, který se dá využít jinak.

lol
3. září • 6:29

Tak přesně pro Tebe je ideální autobus nebo vlak :-D

Allamarein
3. září • 13:43

Zajímavé, jak hned všechno vztahuješ osobně. Inu, čecháček se nezapře, hned osobní útok.
Až mě autobus nebo vlak doveze na potřebné místo stejně rychle jako to auto, tak mu s radostí dám přednost. Zatím to funguje na trase Praha-Ostrava.

lol
3. září • 14:42

Zajímavé je, že teda mluvíš za většinu. Mluv tedy za sebe čecháčku. ;-)

Allamarein
2. září • 16:50

Vnější design je docela neurčitý, chybí tomu nějaká identita. Zepředu je to spíš jak Hyundai nebo Genesis, celek dost nudný. Interiér... no, že by mě to nějak oslovilo, to se fakt nedá říci. Podivné je první co mě napadá a to jsem hodně opatrný.

brk77
2. září • 18:37

Sice to asi nebude typický návštěvník tohoto webu, ale je dost lidí, kteří berou řízeni auta jako nutné zlo. No a stejně tak typicky zdejší návštěvník nejezdí v Sku v "plné palbě", takže to je asi celkem irelevantní připomínka. :-P

Allamarein
2. září • 21:00

No a? Jen proto, že nejezdím esko, a jeho typičtí kupci sem nejspíš nechodí, tak si nemůžu dovolit ani komentovat design?

stealth01
2. září • 22:18

Taky moc nechápu ty neustále připomínky o nemajetných diskutujících, kteří nemají jakoby právo na vyjádření názoru.

Driver
3. září • 10:17

Tam se často jedná o špatnou formulaci. Spíš jde o to, že Hajný taky nemá relevantní názor na design Helikoptéry. A stejně tak ten, kdo S klassu nemá, tak nechápe, proč a kam se vyvíjí. Tak jako v Busu potřebuješ jiný interér pro řidiče než v kombajnu, tak ve Fabii potřebuješ zcela jiný než v S třídě ale to holt nechápe většina konzerv a mají pocit, že jejich oblíbené ztvárnění např Skyline interiéru by mělo být všude. Nebo ještě jinak. Nové GLS má úplně jinou ergonomii a s ohledem na tu třídu je to podle mě Best ale nové S to má zcela jinak a podle mě taky Best! Kdo nechápe proč, tomu nemá smysl nic vysvětlovat. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dpcstb
28. září • 11:54

maju snad bohati ludia inu geneticku vybavu? nie statisticky su bohati ludia iba mierne nadpriemerne inteligentni, takze moj nazor je fakticky relevantnejsi ako ich, napriek tomu ze ja si sko nikdy kupovat nebudem.

Allamarein
3. září • 13:42

Jenže tady nejde ani tak o ergonomii, jako spíš o designové pojetí, které přes všechnu obhajobu není povedené.

10w60
2. září • 16:43

Hi tech je jedna věc, ale design malinko nuda.

brk77
2. září • 18:33

Takový hodně konzervativní, ale to celkem beru. Akorát se mi nelíbí ta vyšpulená maska chladiče.

Doporučujeme

Články odjinud