Nový Mercedes-Benz třídy G se už vyrábí. Opět v Rakousku

Nová třída G od Mercedesu se už sériově vyrábí. Stejně jako generace od roku 1972 se tak děje v rakouském Grazu.

Legendární Géčko a rakouský Graz - to je neměnná rovnice od roku 1979. Právě na konci sedmdesátých let si produkci tohoto off-roadu vzala na starosti společnost Magna Steyr. Od té doby tu vzniklo více než 300 tisíc těchto aut. Třída G se letos technicky významně, ideologicky však méně, změnila.

Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Všechny nové vozy, které jste dosud mohli vidět na produktových materiálech či například autosalonech byly předprodukční - sériová výroba totiž byla zahájena 17. května. První kusem byla hned verze od AMG, která je zatím vyhrazena pro největší trhy. Zajímavé je, že několik pracovníků automobilky zde právě v roce 1979 už pracovala.

Na českém trhu lze novinku objednávat už déle než měsíc. K mání je zatím v jediné variantě G500 se čtyřlitrovým benzinovým osmiválcem biturbo o výkonu 310 kW a točivém momentu 610 N.m v rozmezí 2000-4750 otáček, který je spojen s novou devítistupňovou automatickou převodovkou s hydrodynamickým měničem momentu.

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava. Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků