Nový Mercedes-Benz třídy C se blíží (spy photos)

Po světě již delší dobu jezdí maskovaný Mercedes-Benz třídy C nové generace (starší fotografie), který se světu oficiálně představí pravděpodobně na ženevském autosalonu v roce 2007. Tehdy uplyne obvyklá doba mezi uváděním nových generací; zpravidla to bývá šest až osm let, výjimečně méně. Kromě sedanu se představí i kombi a kupé CLK, s krátkým Sportcoupé se však už nepočítá. Novinka bude mít mnoho společného se současnými generacemi Éčka a Eska, především po designové stránce. Nebude chybět ovládací systém z nového Eska, oželet ale budeme muset odpružení Airmatic. Motory začnou na 1.8 l s výkony 150–190 k, následovat budou šestiválce 2.5 l a 3.5 l s výkony od 210 do 270 k. Na své si přijdou i milovníci nafty (známý šestiválec 320 CDI) či čtyřkolek (4matic). AMG pak dostane osmiválec s výkonem okolo 410 k.

  Foto a ilustrace © Automedia

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků