Nový Mercedes-Benz ML, Laguna bez maskování

Na špionážních snímcích zachytili fotografové facelift Renaultu Laguna bez maskování, v hledáčku skončila nová verze Mitsubishi Evo IX, známe konečnou podobu Mercedes-Benzu ML a nových verzí AMG a také víme, jak bude vypadat nový VW Lupo.
Nový Mercedes-Benz ML, Laguna bez maskování

Tip: Nezapomeňte se podívat na naše nová špionážní videa: BMW M6, Range Rover Sport a Mercedes-Benz R-klasse (GST Vision R). Další špionážní fotografie najdete v naší speciální rubrice.

Mitsubishi Evo iX

Přibližně každý rok přichází Mitsubishi s další verzi svého vyladěného modelu Evo, který je postaven na základě modelu Lancer. Aktuální verze, Evo VIII, má výkon 195 kW (265 k) a stojí na českém trhu 1,4 milionu korun. Na konec příštího roku se chystá devítka, která dostane oproti osmičce šestikvalt, nové přední a zadní diferenciály a nepatrně výkonnější motor 203 kW (276 k), točivý moment dosáhne na hodnotu 365 Nm. Bude také snížena hmotnost díky širšímu použití hliníku a lehčím kolům, což dále vylepší dynamické vlastnosti. V roce 2006 pak bude představen Evo X a to na platformě aktuální generace Lanceru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek 

Mercedes-Benz ML

Nové SUV třídy M bylo zachyceno při točení reklamy na americkém kontinentu; vozu díky tomu chybí běžné maskování. Novinka bude mít rozměry 480 x 190 x 177 cm, rozvor má slušných 290 cm. Technika bude špičková, jak je u stuttgartské automobilky obvyklé: samonatáčecí bixenony, řízení s proměnným převodem, vyhřívané přední sklo, hlasově ovládaná navigace a palubní systém aj. Třída M bude sdílet základ s novou třídou R a G, zařazení všech vozů je ale striktně rozděleno: třída G je ryzí offroad, R luxusní MPV a M slušně vybavené SUV určené především do silničního provozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek 

Mercedes-Benz: nové modely AMG

K novým AMG verzím modelů Mercedes-Benzu sice nemáme podrobnější informace, z názvů si ale lze domyslet, jaké výkony se na nás řítí. C55 AMG nyní pohání atmosféricky plněný motor 5.5 V8, který dosahuje výkonu 367 k (270 kW); pokud bude přeplňován podobně jako E55 AMG, mohl by dosáhnout výkonu až 476 k, tedy 350 kW. To samé by mohlo čekat kupé CLK.

Model CLS 65 AMG přibude k dosavadnímu modelu CLS 55 AMG (350 kW/476 k), výkon by mohl dosáhnout na 612 k (450 kW), které nabízí model S65 AMG. E60 AMG se přidá k modelu E55 AMG (350 kW/476 k), výkon padne někam mezi 500-550 k. Modely G55 a ML 55 AMG doplní nabídku motorů u nových generací G-klasse a ML-klasse, výkon zůstane pravděpodobně stejný jako u současných modelů, tedy 350 kW/476 k. To samé platí pro R-klasse jen s tím rozdílem, že tato řada je zcela nová a nemá předchůdce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
C55 AMG s novým tuningovým kitem --- CLK 55 AMG s novým tuningovým kitem --- CLS 65 AMG

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
E60 AMG --- G55 AMG --- ML 55 AMG

Klepněte pro větší obrázek R55 AMG

Renault Laguna bez maskování

Nedávno jsme zveřejnili fotografie faceliftované Laguny, ovšem s maskováním, takže nevynikly detaily. Následující fotografie pocházejí z mobilního telefonu, jehož majitel zachytil Lagunu při přípravě na focení pro katalog a pro tisk. Nakonec, myslím, nevypadá nová maska tak špatně, co říkáte? 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Lupo (Fox)

Nové Lupo, které se bohužel v Česku neprodává, se na evropském trhu objeví těsně po skončení ženevského autosalonu. Nová generace má větší délku i rozvor a je docela pravděpodobné, že se objeví i v pětidveřovém provedení. Evropské Lupo totiž vychází z jihoamerického modelu Fox, který pět dveří nabízí. Motory budou veskrze standardní, místo 1.0 37 kW a 1.4 44 kW se jistě objeví klasická „hátépéčka“ s výkony 40 a 47 kW. Otázkou je, zda zůstane v nabídce i verze 3L, která pod kapotou skrývá velmi úsporný tříválec 1.2 TDI s výkonem 45 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek © Automedia

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků