Nový Mercedes GLS na prvních fotkách: Luxusní SUV si vyšlápne na BMW X7

mijunior  |  15. 04. 2019 11:54

Nejsem cílovka ale to snad i ta X7 vypadá lépe. Tohle je takový nějaký bezpohlavní, zapomenutelný. Samo myšleno design.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  15. 04. 2019 12:27

Vsude malo mista v mestech , parkovani u obchodu nakreslene tak na feldu v kombajnu. Mam napad kupujte rovnou nakladni auta ty jsou jeste prostornejsi vetsi a hlavne bezpecnejsi.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  15. 04. 2019 13:11

Tyhle modely převážně parkují přes dvě místa nebo rovnou na invalidech, takže se není třeba vzrušovat. Vetší sranda ale je když na ně narazíš v podzemních garážích, to se pak člověk nasměje nebo může vzteknout podle toho zda je divák nebo účastník provozu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2019 15:25

Zrovna dneska jsem viděl parkovat přes dvě místa Lexus CT200h. Odted budu prohlašovat, ze všichni majitelé Lexusu parkují jako hovada.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  15. 04. 2019 16:49

Nepřispelo k tomu taky i to, že parkovací místa jsou dle norem mnoho desítek let starých, zatímco VŠECHNA auta díky vyžadovanym předpisům kynou do všech rozměrů? (viz třeba golf z osmdesatek vs dnešní) a developeri / investoři apod koukají jen na číslo poctu míst nikoliv na použitelnost.
Mám tridverove auto - tedy dveře řidiče a spolujezdce jsou o nějakých 20cm delší, k tomu se prictou široké prahy a komplikace je na světě. Resp zajedu s tím kamkoliv ale díky výše jmenovanému je někdy akrobacie vystoupit alespoň na jedné straně

Odpovědět  |   | 
TVL  |  15. 04. 2019 17:02

Převážně a všichni maji stejný význam že? Nebuď tak uzkoprsý a konfrontační.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2019 20:33

Paušalizování nesnáším. To je vše.

Odpovědět  |   | 
Dobrý den CT200h ven---  |  16. 04. 2019 00:59

To si totiž parkoval ty... Jsi predátor a schyzofrenik a máš mokrý trenky po tomhle činu, ahoj :D

Ps: Ano prohlašuji: Jsi regulerní HOVADO ...jestli chceš, můžeš mi políbit hýždě mám je chlupaté a k nakousnutí... :D To CHCES !!!

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 08:57

Kdo je schyzofrenik? Když už chceš používat cizí slova, alespoň se je nauč.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 04. 2019 06:44

Ja mam Landcruiser a mista jsou proste male takze taky parkuji pres dve ale co nejdal aby to nikomu nevadilo.. a dalsi duvod je ze ohleduplnost ostatnich ridicu a maminek zejmena me stala na poslednich trech autech cca 200 tis na opravach —- takze pres dve a co nejdal

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  15. 04. 2019 13:22

Tak snad tomu konečně dají nějaké solidnější jízdní vlastnosti, současná generace je neskutečný pekáč a přitom pohodlí na danou třídu žádný zázrak.

Odpovědět  |   | 
Titani  |  15. 04. 2019 19:56

Jsi mimo svuj wc hajzlik

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  15. 04. 2019 13:36

Trochu ty nové modely (mimo Géčka) začínají být na jedno brdo. Je to takové přifouklé GLB šmrnclé facelifem GLC. Ale je to logické. Musí to vypadat jako současné MB a nesmí to naštvat nikoho na východ od Karlínského viaduktu a o to jde. Budou se tím bezva vozit děti do školky A zelená dobrá, docela by slušela i dalším modelům pro socky

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2019 21:30

Ono existuje něco jako GLB? Jsem asi zaspal dobu, protože malá SUV nesleduju...

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 08:58

Od včera jako studie

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  15. 04. 2019 14:18

Teď jen obecně. Já ten design posledních MB jednoduše můžu. Krásný auta - ve skutečnosti ještě lepší. Parádní káry. Ktéhle krabici. Už vidím zaparkované kusy na 1 1/25 části sousedního parkovacího místa. Nejlépe však v nákupním centru osou auta na dělící čáru. A mojí osobu, jak jde okolo a p...čuje nad tou nehoráznou imbecilitou.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  15. 04. 2019 15:08

Pecka,
v jednom je ale MB bezpečně špička-v komfortních podvozcích. ani rolls nebobentley nenabídnou víc než vzduch navích převzatý od mbw nebo vw, naproti tomu uMB je vzduch první stupen, zatímco topka je hydraulickomechanický podvozek magic body kontrol. Jízda s ním je nepopsatelný zážitek, tady se nikdo nechytá..A jsem zvědavý, co bude předvádět tato novinka..

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 04. 2019 15:15

Povida prodejce? Nenech se vysmat, tam kde si konkurence vystaci s klasickym podvozkem, dava M-B vzduch. Slusne funguje jen v S-Klasse, vsude jinde ma klasicke nectnosti.
Neumi odfiltrovat kratke ostrejsi nerovnosti a pokud jich je vic za sebou, je na problem zadelano.
Vzduch neni vselek, jen jina cesta a vyjma luxusnich limuzin povetsinou horsi.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 04. 2019 17:32

:))) Pořád jsem čekal na přirovnání k létajícímu koberci... a nic. Příště to nezapomeň!

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 04. 2019 18:01

Ty na prémiách máš odjazdené desiatky tisíc km. K RR ťa ani nepustia pokial nejdeš s potencionálnym zákazníkom,ak pustia žiadne vysedávačky.

Odpovědět  |   | 
Freki  |  15. 04. 2019 22:41

Tak to si asi nejel v obyčejné C5, C6. Pokud jde o komfort ani Sclass na oleji není lepší.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 05:56

Citroen myslis? Tim se citroenaci utesuji?

Odpovědět  |   | 
Dony  |  15. 04. 2019 16:53

Minula generace byla jizdne doslova děsivá, gumová podvozek, nepřesné řízení a zmatkujici převodovka s naprosto malinkatých interiérem... exteriér nádherný, zbytek průměr. Jsem zvědavý na novinku. Ale Range je Range.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 04. 2019 17:34

Souhlas, mezi velkými suv největší pekáč. Ale to bylo o třídu níž i GLE, u ní je nová gen velký posun, bude to jistě platit i o GLS.

Odpovědět  |   | 
Titani  |  15. 04. 2019 19:58

Pekac mas jen v hlave vole!

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 06:04

Takze ty budes asi delat v nemocnici na “cetecku”.
Jinak si neumim vysvetlit ty dedukce

Odpovědět  |   | 
Bajer  |  18. 04. 2019 10:09

čím větší držka,tím více Adidas

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A