Nový Mercedes GLS na prvních fotkách: Luxusní SUV si vyšlápne na BMW X7

mijunior  |  15. 04. 2019 11:54

Nejsem cílovka ale to snad i ta X7 vypadá lépe. Tohle je takový nějaký bezpohlavní, zapomenutelný. Samo myšleno design.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  15. 04. 2019 12:27

Vsude malo mista v mestech , parkovani u obchodu nakreslene tak na feldu v kombajnu. Mam napad kupujte rovnou nakladni auta ty jsou jeste prostornejsi vetsi a hlavne bezpecnejsi.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  15. 04. 2019 13:11

Tyhle modely převážně parkují přes dvě místa nebo rovnou na invalidech, takže se není třeba vzrušovat. Vetší sranda ale je když na ně narazíš v podzemních garážích, to se pak člověk nasměje nebo může vzteknout podle toho zda je divák nebo účastník provozu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2019 15:25

Zrovna dneska jsem viděl parkovat přes dvě místa Lexus CT200h. Odted budu prohlašovat, ze všichni majitelé Lexusu parkují jako hovada.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  15. 04. 2019 16:49

Nepřispelo k tomu taky i to, že parkovací místa jsou dle norem mnoho desítek let starých, zatímco VŠECHNA auta díky vyžadovanym předpisům kynou do všech rozměrů? (viz třeba golf z osmdesatek vs dnešní) a developeri / investoři apod koukají jen na číslo poctu míst nikoliv na použitelnost.
Mám tridverove auto - tedy dveře řidiče a spolujezdce jsou o nějakých 20cm delší, k tomu se prictou široké prahy a komplikace je na světě. Resp zajedu s tím kamkoliv ale díky výše jmenovanému je někdy akrobacie vystoupit alespoň na jedné straně

Odpovědět  |   | 
TVL  |  15. 04. 2019 17:02

Převážně a všichni maji stejný význam že? Nebuď tak uzkoprsý a konfrontační.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2019 20:33

Paušalizování nesnáším. To je vše.

Odpovědět  |   | 
Dobrý den CT200h ven---  |  16. 04. 2019 00:59

To si totiž parkoval ty... Jsi predátor a schyzofrenik a máš mokrý trenky po tomhle činu, ahoj :D

Ps: Ano prohlašuji: Jsi regulerní HOVADO ...jestli chceš, můžeš mi políbit hýždě mám je chlupaté a k nakousnutí... :D To CHCES !!!

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 08:57

Kdo je schyzofrenik? Když už chceš používat cizí slova, alespoň se je nauč.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 04. 2019 06:44

Ja mam Landcruiser a mista jsou proste male takze taky parkuji pres dve ale co nejdal aby to nikomu nevadilo.. a dalsi duvod je ze ohleduplnost ostatnich ridicu a maminek zejmena me stala na poslednich trech autech cca 200 tis na opravach —- takze pres dve a co nejdal

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  15. 04. 2019 13:22

Tak snad tomu konečně dají nějaké solidnější jízdní vlastnosti, současná generace je neskutečný pekáč a přitom pohodlí na danou třídu žádný zázrak.

Odpovědět  |   | 
Titani  |  15. 04. 2019 19:56

Jsi mimo svuj wc hajzlik

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  15. 04. 2019 13:36

Trochu ty nové modely (mimo Géčka) začínají být na jedno brdo. Je to takové přifouklé GLB šmrnclé facelifem GLC. Ale je to logické. Musí to vypadat jako současné MB a nesmí to naštvat nikoho na východ od Karlínského viaduktu a o to jde. Budou se tím bezva vozit děti do školky A zelená dobrá, docela by slušela i dalším modelům pro socky

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2019 21:30

Ono existuje něco jako GLB? Jsem asi zaspal dobu, protože malá SUV nesleduju...

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 08:58

Od včera jako studie

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  15. 04. 2019 14:18

Teď jen obecně. Já ten design posledních MB jednoduše můžu. Krásný auta - ve skutečnosti ještě lepší. Parádní káry. Ktéhle krabici. Už vidím zaparkované kusy na 1 1/25 části sousedního parkovacího místa. Nejlépe však v nákupním centru osou auta na dělící čáru. A mojí osobu, jak jde okolo a p...čuje nad tou nehoráznou imbecilitou.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  15. 04. 2019 15:08

Pecka,
v jednom je ale MB bezpečně špička-v komfortních podvozcích. ani rolls nebobentley nenabídnou víc než vzduch navích převzatý od mbw nebo vw, naproti tomu uMB je vzduch první stupen, zatímco topka je hydraulickomechanický podvozek magic body kontrol. Jízda s ním je nepopsatelný zážitek, tady se nikdo nechytá..A jsem zvědavý, co bude předvádět tato novinka..

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 04. 2019 15:15

Povida prodejce? Nenech se vysmat, tam kde si konkurence vystaci s klasickym podvozkem, dava M-B vzduch. Slusne funguje jen v S-Klasse, vsude jinde ma klasicke nectnosti.
Neumi odfiltrovat kratke ostrejsi nerovnosti a pokud jich je vic za sebou, je na problem zadelano.
Vzduch neni vselek, jen jina cesta a vyjma luxusnich limuzin povetsinou horsi.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 04. 2019 17:32

:))) Pořád jsem čekal na přirovnání k létajícímu koberci... a nic. Příště to nezapomeň!

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 04. 2019 18:01

Ty na prémiách máš odjazdené desiatky tisíc km. K RR ťa ani nepustia pokial nejdeš s potencionálnym zákazníkom,ak pustia žiadne vysedávačky.

Odpovědět  |   | 
Freki  |  15. 04. 2019 22:41

Tak to si asi nejel v obyčejné C5, C6. Pokud jde o komfort ani Sclass na oleji není lepší.

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 05:56

Citroen myslis? Tim se citroenaci utesuji?

Odpovědět  |   | 
Dony  |  15. 04. 2019 16:53

Minula generace byla jizdne doslova děsivá, gumová podvozek, nepřesné řízení a zmatkujici převodovka s naprosto malinkatých interiérem... exteriér nádherný, zbytek průměr. Jsem zvědavý na novinku. Ale Range je Range.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 04. 2019 17:34

Souhlas, mezi velkými suv největší pekáč. Ale to bylo o třídu níž i GLE, u ní je nová gen velký posun, bude to jistě platit i o GLS.

Odpovědět  |   | 
Titani  |  15. 04. 2019 19:58

Pekac mas jen v hlave vole!

Odpovědět  |   | 
WP  |  16. 04. 2019 06:04

Takze ty budes asi delat v nemocnici na “cetecku”.
Jinak si neumim vysvetlit ty dedukce

Odpovědět  |   | 
Bajer  |  18. 04. 2019 10:09

čím větší držka,tím více Adidas

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A