Nový Mercedes-Benz G v prvním videu. Nahlédněte dovnitř

Oblíbenou třídu G nabízí německá automobilky již od roku 1979. Příští rok se dočkáme slavnostního odhalení nové generace. Nahlédněte s námi do interiéru.

Kamufláž odhodí nové "géčko" již za několik týdnů. Do té doby si musíme vystačit s fotkami a videi. Nedávno jsme vám prostřednictvím fotografií přinesli pohled za volant nového Mercedesu G, automobilka teď na sociální síti Facebook předvedla interiér na videu. 

Ten prodělal zřejmě nejvýraznější změny. Novinka je pro pasažéry znatelně větší. Například na zadních sedadlech oceníte zvětšený prostor na nohy o celých patnáct centimetrů. Údaje německé automobilky referují také o větší šířce interiéru. V oblasti ramen mají mít cestující vpředu k dispozici o 38 milimetrů více a vzadu o 27 milimetrů.

Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Velkou změnou prošla palubní deska. Je pořád svisle orientovaná, začala se ale více podobat současným modelům značky. Nejvíce zaujme uprostřed umístěný displej multimediálního systému s úhlopříčkou 12,3 palce. Poprvé si navíc budete moci místo analogových ukazatelů rychlosti jízdy a otáček motoru vybrat také elektronickou verzi tvořenou displejem LCD TFT. 

Na technické údaje si budeme muset počkat. Možná až do oficiálního lednového odhalení. Zatím potěšíme alespoň fanoušky klasických hranatých tvarů. O ty nové "géčko" rozhodně nepřijde. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků