Nový Mercedes-Benz G odhalil interiér. Téměř nic nebude jako dřív…

Nová generace legendárního „géčka“ bude oficiálně odhalena už 13. prosince. Testovací muly se už prohánějí, náhled do interiéru se nám však naskytnul až nyní.

Je fajn, že si Mercedes-Benz svou nezdolnou třídu G nechá i v další generaci a nepřistoupí k podobně razantnímu řešení, jako Land Rover s Defenderem. Vůz se měl podle dřívějších spekulací ukázat už na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, nakonec jej ale neuvidíme ani v Los Angeles koncem tohoto měsíce.

Odhalen totiž bude až 13. prosince, kdy podle našich informací končí embargo na informace, které již vybraní novináři z celého světa mají k dispozici. S ukončením embarga internet zaplaví fotky a videa karoserie i interiéru, jenže zatímco vnější tvary jsme si již mohli odvodit prostřednictvím videí s testovacími mulami, z kokpitu nebylo zatím ukázáno vůbec nic.

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Ani snímky, které vidíte v galerii, zatím nejsou oficiální. Objevily se na internetu společně s fotkou jedné z testovacích mul. Alespoň podle nich to vypadá, že se slavné „géčko“ vydá podobnou cestou, jako třídy E a S.

Přinejmenším u dražších verzí najdeme před řidičem digitální přístrojový štít, který bude plynule navazovat na širokoúhlou obrazovku infotainmentu. Palubní deska si zachová svou vysokou, ale relativně subtilní stavbu. Volant působí luxusně, stejně jako nízko umístěný panel klimatizace a tradiční tlačítka pro nastavení diferenciálů. Na středovém tunelu najdeme sdružený ovladač infotainmentu, který už dobře známe z dalších modelů značky.

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Podle dosavadních informací bude mít nová generace třídy G, s ohledem na lepší deformační zóny, delší přední převis a bude výrazně širší. Dostane novou víceprvkovou přední nápravu, vzadu najdeme klasickou tuhou nápravu a zachována zůstane i bytelná rámová konstrukce podvozku.

Pod kapotou očekáváme zcela nové řadové motory, chybět by však neměl ani čtyřlitrový osmiválec známý ze sporťáku AMG GT. Výroba bude probíhat v rakouské továrně Magna Steyr a prodej by měl být zahájen v březnu příštího roku.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků