Nový Mercedes-Benz G odhalil interiér. Téměř nic nebude jako dřív…

Nová generace legendárního „géčka“ bude oficiálně odhalena už 13. prosince. Testovací muly se už prohánějí, náhled do interiéru se nám však naskytnul až nyní.

Je fajn, že si Mercedes-Benz svou nezdolnou třídu G nechá i v další generaci a nepřistoupí k podobně razantnímu řešení, jako Land Rover s Defenderem. Vůz se měl podle dřívějších spekulací ukázat už na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, nakonec jej ale neuvidíme ani v Los Angeles koncem tohoto měsíce.

Odhalen totiž bude až 13. prosince, kdy podle našich informací končí embargo na informace, které již vybraní novináři z celého světa mají k dispozici. S ukončením embarga internet zaplaví fotky a videa karoserie i interiéru, jenže zatímco vnější tvary jsme si již mohli odvodit prostřednictvím videí s testovacími mulami, z kokpitu nebylo zatím ukázáno vůbec nic.

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Ani snímky, které vidíte v galerii, zatím nejsou oficiální. Objevily se na internetu společně s fotkou jedné z testovacích mul. Alespoň podle nich to vypadá, že se slavné „géčko“ vydá podobnou cestou, jako třídy E a S.

Přinejmenším u dražších verzí najdeme před řidičem digitální přístrojový štít, který bude plynule navazovat na širokoúhlou obrazovku infotainmentu. Palubní deska si zachová svou vysokou, ale relativně subtilní stavbu. Volant působí luxusně, stejně jako nízko umístěný panel klimatizace a tradiční tlačítka pro nastavení diferenciálů. Na středovém tunelu najdeme sdružený ovladač infotainmentu, který už dobře známe z dalších modelů značky.

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Podle dosavadních informací bude mít nová generace třídy G, s ohledem na lepší deformační zóny, delší přední převis a bude výrazně širší. Dostane novou víceprvkovou přední nápravu, vzadu najdeme klasickou tuhou nápravu a zachována zůstane i bytelná rámová konstrukce podvozku.

Pod kapotou očekáváme zcela nové řadové motory, chybět by však neměl ani čtyřlitrový osmiválec známý ze sporťáku AMG GT. Výroba bude probíhat v rakouské továrně Magna Steyr a prodej by měl být zahájen v březnu příštího roku.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků