Nový Mercedes-Benz G odhalil interiér. Téměř nic nebude jako dřív…

Nová generace legendárního „géčka“ bude oficiálně odhalena už 13. prosince. Testovací muly se už prohánějí, náhled do interiéru se nám však naskytnul až nyní.

Je fajn, že si Mercedes-Benz svou nezdolnou třídu G nechá i v další generaci a nepřistoupí k podobně razantnímu řešení, jako Land Rover s Defenderem. Vůz se měl podle dřívějších spekulací ukázat už na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, nakonec jej ale neuvidíme ani v Los Angeles koncem tohoto měsíce.

Odhalen totiž bude až 13. prosince, kdy podle našich informací končí embargo na informace, které již vybraní novináři z celého světa mají k dispozici. S ukončením embarga internet zaplaví fotky a videa karoserie i interiéru, jenže zatímco vnější tvary jsme si již mohli odvodit prostřednictvím videí s testovacími mulami, z kokpitu nebylo zatím ukázáno vůbec nic.

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Ani snímky, které vidíte v galerii, zatím nejsou oficiální. Objevily se na internetu společně s fotkou jedné z testovacích mul. Alespoň podle nich to vypadá, že se slavné „géčko“ vydá podobnou cestou, jako třídy E a S.

Přinejmenším u dražších verzí najdeme před řidičem digitální přístrojový štít, který bude plynule navazovat na širokoúhlou obrazovku infotainmentu. Palubní deska si zachová svou vysokou, ale relativně subtilní stavbu. Volant působí luxusně, stejně jako nízko umístěný panel klimatizace a tradiční tlačítka pro nastavení diferenciálů. Na středovém tunelu najdeme sdružený ovladač infotainmentu, který už dobře známe z dalších modelů značky.

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Mercedes G 500 4x4² je menší než 6x6, ale pořád vypadá hodně působivě

Podle dosavadních informací bude mít nová generace třídy G, s ohledem na lepší deformační zóny, delší přední převis a bude výrazně širší. Dostane novou víceprvkovou přední nápravu, vzadu najdeme klasickou tuhou nápravu a zachována zůstane i bytelná rámová konstrukce podvozku.

Pod kapotou očekáváme zcela nové řadové motory, chybět by však neměl ani čtyřlitrový osmiválec známý ze sporťáku AMG GT. Výroba bude probíhat v rakouské továrně Magna Steyr a prodej by měl být zahájen v březnu příštího roku.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků