Nový Mercedes-Benz EQS SUV má české ceny! Přístrojovka za 220 tisíc není problém, 544 koní také ne

25 komentářů

mmichall
12. srpna • 16:22

Kokos kolko ob7vakov ze som napisal ze sa riesi podla metriky mimo realitu.
LoL
O to vobec neslo
Islo o cistu fyziku ze ta nepusti.A v poslednej dobe sa z normalnym motorom bez hybridu a podobnych vychytavok da dostat aj na papierovu spotrebu z lahkou nohou.

Goes
12. srpna • 19:20

Jdi do prdele.

12. srpna • 18:54

A ty se pak div, že tě někdo pošle rovnou do prdele, když tu soustavně jen lžeš.

mmichall
12. srpna • 6:21

To akoze podla papierovych udajov ma tento 2,5 tonovy elektrosrot udavanu spotrebu iba 16,3 / 18,01 /18,3 kwh na 100km ???
Tomu niekto aj uveri?
Ved za tolko nejazdia ani o polovicu mensie a lahsie auta.Uz chodte do ( ). ( ) S takou propagandou a numerami vycucanymi z prsta podla metriky mimo realitu

netik
12. srpna • 12:24

Jsou to papírové hodnoty naměřené podle dané normy.
Realita bude tak 25 - 30 kWh/100km.Spalováky taky nejezdí za papírovou spotřebu a hybridy už vůbec.

Pikus
12. srpna • 10:41

I s GLS 580 mas papirove spotrebu nejakych 11l a neni moc lidi co by s tim jezdilo treba pod 18.

12. srpna • 9:16

Asi stejně, jako když podobně velké a těžké benzinové SUV jezdí papírově za sedm litrů, tak jdi taky konečně do prdele.

emkejx
12. srpna • 9:50

ale to SUV bude tych 7 litrov dosahovat s lahkou nohou a zapnutymi asistentami a plnym komfortom v kabine, ale hento elektricke cudo dosiahne tej spotreby len za labakovej teploty, povrchu asfaltu, labakovskom terene a s osadkou len podla testov a samozrejme len tazko s plnym komfortom a asistentami ON. Ak pozries aspon par testov elektromobilov co su o takmer tonu lahsie tak tieto spotreby nedokazu dosiahnut v kombinovanej prevadzke a na cisto dialnici uz vobec nie. jedine tak v meste.

12. srpna • 11:40

Ale nelži. Normovaná spotřeba se s ničím takovým neměří, tak tu neplácej nesmysly.

Ty
12. srpna • 9:48

táhni kokote vulgární

12. srpna • 11:39

Odstřel se.

Denis
13. srpna • 19:26

Pro "Ty" a "Já" mám vzkaz.
Dejte si někde sraz a strčte si vzájemně prsty do pr.ele. Třeba se z vás stanou kamarádi. ❤️

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
14. srpna • 20:14

Tvé sexuální preference nikoho nezajímají, tak si je nech domů.

KAreů
11. srpna • 22:53

Nemůže to mít E-body control podvozek. To mi připadá jako velký nedostatek pro S-class Mercedes.

Rex
11. srpna • 20:08

Ojebávka na zákazníka. První elektromobil od Mercedesu bude až chystaný koncept eqxx, ten vypadá zajímavě. Současné paskvily co vydávají za elektro jsou i jako vtip dost blbé. Také to nikdo nechce. Konkurence je o roky vpřed.

12. srpna • 9:15

Nějaký důkaz na to "nikdo"?

petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:24

ten dojez je dobrý a zajímalo by nás v jakém % se prodavají ty verze, jestli lidé berou největší dojez před výbavou. Třeba u mně by ty otisky nefungovaly.

Ing. Klátil
12. srpna • 6:18

To není na otisk penisu.

.
11. srpna • 16:34

sračka

Marek71
11. srpna • 18:10

Tak ses nám představil a teď něco k tématu napiš.

emkejx
11. srpna • 15:41

e-koni ked uz

Ing. Klátil
12. srpna • 6:25

Výkon v kW u zastaralých spalováků se měří stejně, jako u elektromotorů.
Je u spalováků je tzv nejvyšší křivka kroutícího momentu. Pouze tehdy ten plný výkon v autě máš. Jinak je menší. U elektromotu máš plný výkon neustále!!!!!!

netik
12. srpna • 13:38

Výkon elektromotoru samozřejmě není konstatní, závisí na otáčkách.

Tom
12. srpna • 9:10

Uplne bych nesouhlasil. Jen maloktety motor ma max vykon a kroutak ve stejnych otackach. A u elektra naopak e prubehu vetsinou s otackami kroutici moment klesa.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:27

to se měří na výstupu, takže kola a je to jedno kdo ty kola pohání.

Doporučujeme

Články odjinud