Dojazd je vycucany z prstu.Ak to auto da realne 450km bude to ako tak stacit na vozenie.600km je utopia v realite. Ani netusim ako to testuju ze maju take dojazdy.400V za 800V sa len tak lahko vymenit neda. Tam su uplne inak poskladane a pospajane battery packs (neviem ako to prelozit)A design je tragedia ako skoro vsetky elektrosroty od vsetkych znaciek.Hold cina vladne svetu co sa paci tam musi sa aj tu
Dojezd rozhodně z prstu vycucaný není. Je na to přesná metodika měření a tou prochází všechna auta, která jdou na trh. Takže min. je dobré číslo pro srovnání mezi jednotlivými modely.
jj, jak hluboce pravdivé, třeba takové (dnes bohužel do Evropy nedodávaný model) SQ7 V8TDI má WLTP 7,4l/100km, realita je 8-9 a do Evropy dodávané SQ7 V8 má WLTP 12,0l/100km a realita je 16.. a to ještě není řeč o plugin hybridech a jejich fantasmagorických údajích spotřeby
Já nepsal, že ty hodnoty jsou nějak super reálné. Jen říkám, že nejsou vycucané z prstu jak psal ten blbeček, ale že je na to jasná metodika.
Všimněte si myšlenkových kreací tohoto idi0ta:1. .... Dojazd je vycucany z prstu.2. .... Ani netusim ako to testuju ze maju take dojazdy.
Testují to podle předpisů, stejně jako se testují normované spotřeby aut. Ať se ti to líbí nebo ne, ta spotřeba celkem vychází (když mi papíry od auta tvrdí 5,5 litru, jezdím průměr lehce přes, protože mám horší podmínky provozu oproti normě). Takže s tímhle autem bych bez problémů jezdil 600 km (což nikdo reálně neujede, protože to je "do vybití", vždycky nabiješ dřív).Za tvůj zaostalý odpor k elektrovozům ta auta nemůžou, to je dané tím, že jsi prostě kokot.
Ono je to hodně v hlavě a v pravé noze od kolena dolů. E-tron má podle WLTP 21,7kWh/100km a reálně s ním jezdím něco mezi 19 a 29, dlouhodobý průměr v zimě mám 26, v létě 22. Manželka o 3-4 víc, níž se nedostane.
Poskládané jsou úplně stejně, propojené jsou jinak. Proto ty dva jiné kabely.
Je to tak. 95kWh baterie Audi e-tron MY 2018-2022 má 108 battery packů propojených do 36 bloků s celkovým napětím 396V. MY 2023 (800V) má identických 108 battery packů propojených do 36 bloků s celkovým napětím 396V. Změna je pouze na straně OBC resp. Battery junction boxu, který při rozpoznání nabíjení 800V propojí bloky do série. Dál už je to nachlup stejné jako 400V. A podobně to mají všichni ostatní.
Mám takový dojem, že Mercedes u dizajnu elektrovozů prožívá krizi. I tenhle Mercedes mi přijde takový bezpohlavní, nemasný-neslaný. Jak uvnitř, tak u karoserie.To už i dizajn BMW mi přijde zajímavější. Ne lepší, ale zajímavější. Nejsem právě fanda Audi, ale jejich EV jsou nádherná.
Přiznejme si to otevřeně, po stránce designu je to vlastně hnusné auto.
To je v pořádku, M-B by měl být konzervativnější značkou než BMW a Audi.
Technicky dost zaostalé, stále jen 400V architektura s nic moc rychlostí dobíjení a ze 400 kW maximálního výkonu se v prémii už nikdo na zadek také neposadí. Mergl v elektromobilitě těžce zaspal dobu.
To rozhodně nezaspal. Pohony má velice efektivní, rovnat se mu dokáže jen Audi PPE, ta ovšem ke stejné efektivitě potřebuje dvoustupňovou převodovku.400V architektura momentálně nevadí, když 95+% nabíjecích bodů v Evropě a 99+% v Americe je 400V. Navíc přejít ze 400V na 800V je velice jednoduché i v rámci pouhého modelového FL, v podstatě vyměníte dva silové kabely a OBC. Ani controllery pohonu měnit nemusíte. Jde to dokonce i u již vyrobených aut jako snadný retrofit.
Efektivní? Ve všech srovnávacích testech EV vychází Mercedesy s nejvyšší spotřebou.
Jen EQC, to je pravěk stejně jako i-pace
No jediné elektrické Mercedesy, které se trochu prodávají a jezdí jsou EQC a EQA a oba v porovnávačkách s konkurencí těžce pohořely.
EQA je powertrainem pouze oškubaný EQC. Stejný pravěk. Řeč je o EQS, a to je zcela jiná píseň.
EQS vyniká pouze hmotností, co se týče podvozku a pohonu, tak třeba na Taycan nebo e-eron GT se absolutně nechytá, vedle nich vypadá jak bedna kytu a také jezdí jako bedna kytu.
To ano, ale nemá smysl srovnávat s něčím, co zbytku světa uteklo napřed o půl generace.
Tohle by se docela dalo. Uvidíme, jestli bude stát v základu 3M, nebo 5M.
pod 4M těžko, už jen trochu slušně vybavený e-tron je dost přes 3M, v opravdu dobré výbavě je přes 3,5 a ten je o kousek menší, i když výkonnější a quattro v sérii
Sice moc nevěřím tomu, že to bude jezdit za 17kWh/100km, ale konečně něco ještě lepšího než e-tron. Uvidíme, jak se BMW pochlapí s iX7 a Audi s Q8 e-tron.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.