Nový Mercedes-Benz EQS naživo: Tohle je zřejmě nejlepší elektromobil na světě!

35 komentářů

mmmm
31. července • 7:51

Ten dojazd je realny alebo teoretick?
A co sa stane z dojazdom ked si pasazieri zapnu masaze hudbu klimu/kurenie a budu voz pouzivat naplno?
Dojazd je potom aky?
A co sa stane ked si papalas zmylsi ze teraz hned musim ist na nakup a auto vybite?
Sa im na to vytoto...

Rembaz
31. července • 8:01

Mercedes prišiel o ďalšieho zákazníka. Škoda no.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 9:21

vyrábí jiné modely, tohle je přešlap a kupující v katalogu tak daleko nedojdou, určitě mercedes to bolí méně, jak VW trápí neprodejné ID 4 na kterém tratí miliony eu a třepe se jak skončí v německu dotace.

Optimista
31. července • 1:12

možná dobrý elektroklump, ale mercedes to není, možná s ním má to něco společné odznáčky a marketing nic vic:-D

Adam
31. července • 6:28

A jak se definuje mercedes?

Optimista
31. července • 11:40

pravý mercedes je jako tank a i tak dlouho vydrží v provozu, tohle elektrošidítko se pouze podbízí šikmoočkům jak design zvenku tak tak barevná hudba uvnitř a po 4 letech ho bude třeba vyměnit, takže to vážně není mergl :-D

JK
31. července • 12:57

No dobře, ale v tom případě Mercedes přestal existovat nástupem Masařky, protože po w124ce už nic neodpovídá definici.

Optimista
3. srpna • 12:48

bohužel je to tak :-D

foji
30. července • 17:51

Zvenku bezpohlavní, uvnitř jako asijský televizní studio.

brk
30. července • 17:49

To auto je super, akorát že s reálným elektromobilem to nemá nic společného. V ceně luxusní limuzíny za pár mega se ten elekropohon ztratí.Pokud má být normální auto na baterky a nemá stát totální nesmysl, tak z toho vyleze maximálně něco jako ta Dacia, kterou bych si raději odpustil.

Mirek
30. července • 19:54

Tady je spíše problém pan redaktor, který se rozplývá nad tím, že konečně je tady auto, které splňuje dojezd. Nějak pozapomněl upozornit, že se to asi nebude vyrábět a prodávat v množstvích, jako tebou vzpomínaná Dacia. A větu "Něco, co jsme si tak dlouho vydupávali, je konečně tady." si může u nás zakřičet tak akorát na srazu úzce vybrané společnosti.

stealth01
30. července • 20:40

Nic, vůbec nic ti nebrání k nákupu jednoho kusu tohoto auta. Pokud máš bystrou mysl a zdravé tělo, pak miliony jsou to nejmenší.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 9:14

prober se, tohle je auto pro seladony a podle tebe kdo bude obsluhovat přečerpávající elektrárny když všichni seladoni zapnou v jeden čas do zásuvky tisíc elektromobilů, to nebudeš mět ani co jíst, jestli nemáš doma bitou manželku co peče na dřevě. Seladoni patří do skupiny nadřazených, tohle je vidět i jak parkují a jezdí. Proč by nnčkdo dělal ze sebe idiota který potřebuje aby někdo za ním zavíral dveře?

stealth01
1. srpna • 14:30

Nerozděluj lidi podle bohatství a majetku. Člověk je člověk se svými přednostmi a chybami a majetek a prosperita s tím nemá nic společného. V tvém světě jsou seladoni, v mém jsou lidé. Pokud se někdo chová arogantně a myslí si, že je někým zajímavějším, souvisí to s povahou a výchovou spíše než s nějakým majetkem. Nechceš mi snad říct, že sociálně slabí a nemajetní lidé mají ryzí povahy a jsou vzorem čestnosti a etiky... Je to blbost, stejně jako je blbost dávat ty bohaté do jedné přihrádky s názvem "špatní lidé".
A jestli umíš správně číst, já jsem nikde nepsal, že zaniknou dělnické profese a podobně. Já jsem jen psal na to fňukání, že toto auto je jen pro vybranou skupinu lidí. Všichni do této skupiny můžeme patřit, pokud nejsme líní.

Mirek
31. července • 10:14

Zrovna od tebe bych tuhle hloupost nečekal. Všichni budeme podnikatelé a budeme vlastnit prosperující firmu, nebo budeme na manažerských místech, aby výroba ve statisícových množstvích jen frčela. A kurňa, kdo bude dělat tu práci?
Ne každý má prioritu v nákupu drahých aut, já patřím k nim. Bohatě mi stačí, na to co potřebuji, auto pod milión a nemám ani potřebu ukazovat, že na cokoliv mám. To opravdu nemá nic společného s bystrou mysli.
Můj kamarád si pořídil VW Touareg diesel, za necelé dva milióny, jezdí s ním do své firmy, ve městě, vzdálené asi 1,5 km. Já bych si takové auto na takové popojíždění nepořídil, nepotřebuji, nekupuji, ale mnozí to mají postaveno jinak. Chudák motor.

stealth01
1. srpna • 14:24

Jakou hloupost? Všichni nebudeme podnikatelé, ale všichni máme možnost jimi být a mít prosperující firmu. Máš svobodu uspět a máš svobodu neuspět. Nikdo ti nebere právo být dělníkem. Já jsem taky vyučený dělník, v podstatě záměčník.
Práci dělníka bude dělat ten, kdo ji chce dělat anebo ten, kdo prostě nevidí dále a nechce se nikam posunout. Ono je to taky dost komfortní dostávat každého desáteho svůj plat a nesnažit se o nic více, než o práci do jeho výše.
Štvou mě fňukalové, kteří píšou stále dokola ty bludy "to je pro vybranou společnost", "to si normální člověk nemůže dovolit" a podobně. Může si to dovolit koupit každý, ale ne každý chce opustit svou komfortní zónu, ve které je mu tak dobře. Ne každy chce na sobě tvrdě pracovat a vyměnit svou svobodu "ve dvě padla" za roky dřiny a málo spánku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
1. srpna • 21:09

Takže opět každý. Každý opravdu ne, potřebuješ i ty nízko placené, neobejdeš se bez nich. A samozřejmě potřebuješ i ty zámečníky, elektrikáře, různou obsluhu strojů, prodavače řidiče, uklízečky, státní úředníky.... bez nich se neobejdeš a vždy budou tvořit majoritu státu a od toho se budou odvíjet jejích příjmy. Já dělník tedy nejsem a nikomu nebudu tvrdit, že všichni mají tu možnost. Někteří ano, všichni rozhodně ne. Kdo by tu "obyčejnou" práci potom dělal. Znám dost lidí, kteří se řídili těmito populistickými žvásty a opustili svou komfortní zónu, aby ukázali, že na to mají. Hodně jich padlo na hubu, naprostá většina.
Mě osobně "padne" ve dvě dost málokrát a nebudu nikomu vykládat, že mnozí, kterým po osmi hodinách padla, jsou odpočatí a nejsou udření. Znám hodně lidí, kteří pracovali a pracují na šachtách, kde ty bys nepřežil ani jeden rok, když se podívám na tvou postavu, a neodvážil bych se těmto lidem říci, že nejsou za roky dřiny sedření a vyspaní.

stealth01
2. srpna • 8:24

Opět nepochopil.
Jinak pracoval jsem na bourání vysokých pecí ve Vítkovicích, každý den osm hodin, někdy dvě zbíječky každou v jedné ruce (opřít se o zeď a pak to šlo lépe). Padal jsem únavou. Takže mi prosím nevykládej nic o těžké práci.
Ještě jednou opakuji, nepochopil jsi nic, je mi to líto, více energie ti dát nemohu.

Mirek
2. srpna • 16:00

Také nepochopil, už jsi byl někdy v dolech jako je Paskov? Tam se moc nenarovnáš, "nejsou tam okna", nemůžeš nikde na chvíli odejít, a pitomost o dvou sbíječkách (ano, píše se to se s), každá v jedné ruce si nechej pro malé, a hloupé děti. Tím pádem si dovedu představit tu tvou těžkou práci docela živě.
Nápodobně, já si nezačal s hloupostmi, že "každý může", jako propaganda na srazu prodejců Herbalife a podobných firem "Všichni nebudeme podnikatelé, ale všichni máme možnost jimi být a mít prosperující firmu. Máš svobodu uspět a máš svobodu neuspět."
Úplně jsi odběhl od jádra pudla, že tímto nevznikne takové množství lidí, kteří by měli možnost naprosto běžně koupit tohle auto a zakřičet si, že konečně je v prodeji auto s odpovídajícím dojezdem. Nikdy tento Mercedes nebude něco jako Octavia, Corolla, Golf, Superb, Mazda 6, Mondeo.... Až se to dostane do těchto tříd aut a bude to v cenových relacích těchto aut, potom bude tohle prohlášení na místě.

Rembaz
30. července • 20:19

Reálne ten dojazd potrebuje aj tak len minimum ľudí.

Net
1. srpna • 7:05

Naopak, potřebuje ho skoro každý a méně časté nabíjení využije každý. Jen to potřebuje většina lidí párkrát do roka.

homer
31. července • 19:09

Naco zásobník u bouchačky? Je zjištěno že většina použití střelné zbraně konci u druhého výstřelu.

Rembaz
31. července • 20:00

A? Tvrdil som niečo take? Nikdy som nehovoril, že ten dojazd staci všetkým.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
1. srpna • 0:27

"minimum lidi" je u tebe kolik? Na D1 se často v zimě stojí několik hodin - jak dlouho ti vydrží přímotop na baterii?

Rembaz
1. srpna • 7:09

Takých testov máš plny YouTube. Napr 24h v Tesle M3 (ešte bez tepelného čerpadla).
https://youtu.be/8vzzG7GdcCc...

jozka
31. července • 8:40

Vzdycky mne fascinovali jedinci, kteri presne vedeli, co ostatni potrebuji.

Rembaz
31. července • 8:47

Ono to nie je až take komplikovane zistiť koľko ľudia jazdia. Ale ty si samozrejme v tej menšine. Inak by si sa neozýval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
31. července • 16:45

Ano, cemu nerozumim, to musi byt jednoduche. Jak jinak...

Adam
31. července • 6:27

K dojezdu - kdyz to vezmes tak ze ne kazdy ma moznost nabijet kazdy den, tak potreba velkeho dojezdu je na miste - proste jesnou za n dnu zajedu auto dobit..

brk
1. srpna • 9:13

Já bych naopak spíš řekl, že se potřebujeme dostat do stavu, kdy budeme moci nabíjet často a baterie mít jen podle skutečných potřeb. Velký dojezd znamená drahou baterku a tím i zbytečně drahé auto. Navíc těžké auto, takže stoupá jeho spotřeba už jen kvůli převážení baterky.

Rembaz
30. července • 14:56

Technika asi najlepšia ale po dizajnovej stránke podľa mna nič moc.
Neviem prečo dávajú tým EV tie falošné predné masky.Nevyzeralo to dobre na pôvodnom Modely S a nevyzerá to dobre ani teraz u Mercedesu.

Mirek
30. července • 17:15

Proč falešná? Kdyby byla falešná, tak má mřížky a tváří se, že přes ní může proudit vzduch ke chladiči. Pokus se vysvětlit, jak chceš dosáhnout nízkého činitele odporu vzduchu a neudělat kvalitní aerodynamický tvar, případně vytvořit nějaké tvarové kreace a přitom splnit hodnotu Cx 0.2? Myslím, že je zcela jasné, jak byly nastaveny priority při tvorbě tohoto auta.

Axel
30. července • 16:44

Presne tak, súhlas.
Aspoň u tohto modelu sa mohli dizajnovo ukázať .

jozka
30. července • 12:58

Takze prostor zadna slava, dojezd konecne jako slabsi kusy spalovacich motoru, vaha +0,5 tuny, to vse jiz od 2,5 mega. Jo jo, to jsme vzdycky chteli.

Kankunen
30. července • 12:43

Takto by mělo vypadat EV, zaměřeno na aerodynamiku. No a to Praha Brno by to dalo 2x, ale za schované za kamionem. Takže kdybys hodil na kamión laso, tak to zvedne spotřebu o pár deci.

Doporučujeme

Články odjinud