Nový Mercedes-Benz EQC oficiálně. Elektrické SUV má dojezd přes 400 km

Jan  |  04. 09. 2018 20:38

cením přední "deylajty" že jsou protáhlé jak zadní lampy..

Odpovědět  |   | 
vana  |  04. 09. 2018 21:10

Ani nadpřirozeně chytrá elektronika by nedokázala sama zajistit vektorování točivého momentu pro každé kolo samostatně jak se tvrdí v článku. Pokud jsou motory pouze dva, nezbytně na to potřebuje i mechanické prvky, např. brzdy. Informace v článku je tedy chybná.

A druhá nejasnost je v údaji o konečné hmotnosti. Vím co je hmotnost pohotovostní, provozní nebo celková ale pojem konečná hmotnost slyším fakt poprvé

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 09. 2018 21:35

Od germánů nic zvláštního, oni nám už jednou předložili konečné řešení.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  05. 09. 2018 11:54

Soudruhu nám ne, ale Židům, v tom máte teké mezery?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  05. 09. 2018 12:44

To je pravda. Nas chteli jen odsunout nekam na Sibir.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  04. 09. 2018 21:21

Mě spíš zaujala jiná věc. Na úvodní stránce je několik aut. Opel, Hyudai, Lexus, Kia, Audi, Toyota, Renault....... A nakonec Mercedes. Když z toho oloupete firemní znáčky, nepoznáte jedno od druhého. Navíc všechny vypadají stejně hnusně - krásy a elegance mají asi stejně jako šedesátiletá, metrák a půl vážící romka ověšená zlatými řetězy a prsteny.
Před čtvrt stoletím byla taková W124 krásné auto. A s Renaultem 25, Opelem Omega nebo Audi 100 by si ho na první pohled nespletl ani největší ignorant

Odpovědět  |   | 
Tajínka  |  06. 09. 2018 00:25

Máte pravdu Jirko metrák a půl vážící romku ale nepoužíváme, když Vaše paní za čtvrt století vyrostla do krásy, ze které má radost víc lidí, než Vám ona přizná. Takže největší ignorant jste tady vy. Krásný pozdrav z Havru

Odpovědět  |   | 
mn  |  04. 09. 2018 21:38

Design inspirovaný asijskou designovou školou - zadek Kia Sportage a předek Honda/Nissan, což jsou ty nelepší vzory, jaký si může někddo vzít :). Ale vážně, ten předek je podivej, ale uznávám, že se to časem možná zalíbí, takže tomu dávám naději.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 09. 2018 23:14

Tak já myslím, že šéfdesignér MB japonec,takže by tam paralelela byla.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  04. 09. 2018 23:19

Tak se omlouvám, není to japonec, ale korejec a nevím, jestli je šéfdesignér, ale myslím, že má velké slovo co se designu mercedesu týče. Hubert Lee jeho jméno jest.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 09. 2018 09:20

Pozri, po vulgarnom a naivnom dizajne MB spred 10 rokov je priklon k azijskemu dizajnu jednoznacne plus.

Odpovědět  |   | 
PH  |  06. 09. 2018 14:13

Tys asi nezaregistroval přesuny designerů, jako např. Da Silva směrem do Asie? Proto začínají být korejská auta v celku líbivá, holt evropský rukopis, asijské prachy...

Odpovědět  |   | 
legr  |  05. 09. 2018 00:05

Koukám že falešná mřížka chladiče, to aby ta aerodynamika nebyla zase až příliš dobrá. Okoukali to asi od Jaguaru. Ještě mohli dozadu hodit dva laufy pro blbce.

Odpovědět  |   | 
JH  |  05. 09. 2018 00:32

Za mňa je ten dizajn všetko len nie MB. Zadná časť to je inšpirácia u koho? KIA alebo Porsche. No....beriem to tak, že to je el.auto a tento dizajn dostane len tento model a nie je to predzvesť noveho GLC a vôbec celej rady SUV od MB. Až na G pochopiťeľne.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  05. 09. 2018 05:53

První fotka mi připoměla nedávné fotky z testů nového Rapida polepeného krycími panely.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  05. 09. 2018 06:56

Na první pohled jsem si myslel, že je to nový Ssangyong, kterému někdo v rámci maskování připlácl hvězdu na chladič. Na druhý pohled mám dojem, že se někdo u Mercedesu zbláznil. Možná plný boční pohled je ještě tak docela OK, pokud jste na baculatá SUV.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 09. 2018 07:40

Pochybuje ešte niekto, že doba elektrická doprave už stojí predo dvermi? Nové elektromobily sa podobajú na bežné autá, aj interiér nie je žiadne sci-fi. To znamená len jedno - elektromobily začínajú dobývať svet dopravy.
Uvediem jednu paralelu spred 15-20 rokov. Prvé digitálne fotoaparáty sa podobali na všetko možné, len nie na fotoaparáty. Mali skrátka roztodivné tvary. Keď sa začali podobať bežným filmovým foťákom, tak sa začala digitálna revolúcia vo fotografovaní. Netvrdím, že to bolo spôsobené tvarmi digitálnych foťákov, ale tie 2 veci - tvar a objemy predajov - spolu úzko súviseli.
Inak mimochodom, prvý digitálny foťák Sony P73 mal 3 MPixely, "zasmušilé" fotky a na 64 MB karty sa mi zmestilo tak 20-30 fotiek. A v roku 2004 ma stál 13 990 Sk, teda cca 11.500 Kč. Aj tu sa dá vidieť veľmi zaujímavá podobnosť s elektromobilmi.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  05. 09. 2018 08:24

Já pochybuji a jsem naopak přesvědčen o tom, že elektromobil v této podobě nikdy nedobude masovosti. Maximálně se stane okrajovou alternativou.
Budoucnost je jednoznačně vodík.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 09. 2018 09:03

Když se díváte na tohle auto, díváte se na budoucnost firmy Mercedes-Benz,“ napsal server TheDrive.com.

Zdroj: https://byznys.lidovky.cz/novy-elektromobil-mercede... ... Očekává se, že prodeje elektromobilů budou i nadále poměrně rychle růst. http://oenergetice.cz/elektrina/elektromobilita... ...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  05. 09. 2018 09:31

pro nekoho je budoucnost rakev a hlina nad ni, pro druheho zase pec a urna, to jestli to bude vodik nebo baterky je vesmes fuk, prozatim ale vodik spise ukazuje ze budoucnosti zatim nebude ale tak ma na to probuzeni jeste taky par mozna i desitek let

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 09. 2018 17:54

Budoucnoust je ve vodíku... a ještě dlouho bude

Odpovědět  |   | 
Saman  |  06. 09. 2018 10:09

nojo ono to vlastne dava smysl, soucasnost je v baterkach, a budoucnost je ve vodiku, ta budoucnost ktera prijde za hoooodne hoooodne dlouho

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 09. 2018 21:03

Tak vzhledem k tomu, že na výrobu 1l (cca 100 km) vodíku se současnými technologiemi (a zatím jiná účinnější není v dohledu) spotřebujeme kolem 85 kWh, tak to radši budu cpát do baterky a budu jezdit za 15 kWh/100km...

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  05. 09. 2018 08:56

Hloupost. První elektromobil byl postaven dřív než auto se spalovacím motorem. Elektronika udělala obrovský skok pokud jde o výpočetní výkon a kapacitu ukládání. Takže se vylepšila jenom regulační technika. Ale kapacita baterií se za 100 let možná ztrojnásobila, aspoň že to nabíjení se zrychluje. A elektromotor se nějak extra neodlehčil ani se zázračně nezvýšila jeho účinnost. Prostě elektromobily jsou na kraji své existence a už se nikam neposunou. Jsou něco jako vrtulová letadla v roce 1945.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 09. 2018 09:10

Zaznamenal jste vývoj el.dronů za posledních "pár let"?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  05. 09. 2018 11:33

Letadýlka na baterku už jsou tu celkem dlouho. Jediný co se v poslední době změnilo je, že řídící obvod je malý lehký šváb co umí přijímat GPS a natáčet Full HD video. Dřív tam bylo jen servo co podle povelu z vysílačky zaplo/vyplo. To nic nemění na tom, že na elektroauto pořád potřebuješ obrovský elektromor s měděnou cívkou, k tomu pár set kilo baterií a celé se to nabíjí v nejlepším případě desítky minut proudem jako u menší svářečky. Už dneska hrozí každou chvilku blackout kvůli klimatizacím. By mě zajímalo, jak si vy elektropošuci představujete průměrnou městkou ulici? Jakože každý si natáhne z okna přes chodník tlustou prodlužku a při nabíjecí špičce budou v Temelíně blikat žárovky?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 09. 2018 12:03

Myslíte že urážkami získáte autoritu nebo respekt?Já měl na mysli velké drony pro armádu atd.To s tím obrovským elektromobilem doufám nemyslíte vážně?Pro cca. 60% lidí není nabíjení problém (bydlí ve svém domě nebo mají garáž)většina bude nabíjet mimo špičku levnej proud, pro elektrárny ideální na vyrovnání špiček.Elektřiny vyvážíme pro 3-4mil.el.aut a než tady bude tolik el.aut je otázka desítek let, takže dost času na posílení infrasruktůry,benzinky se taky nepostavily za pár let

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 09. 2018 12:14

Oprava ,obrovským elektromotorem

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 09. 2018 12:08

Zkuste si to celé přečíst a trochu se zamyslet https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ...

Odpovědět  |   | 
ijon  |  05. 09. 2018 09:15

No, elektromotor má účinnost 85-95%, to není tak špatné. Pravdou taky je, že se už ani moc zvýšit nedá. I konstrukčně je to tak jednoduché zařízení. že tady už moc nevymyslíte.
Takže zůstává jediná otázka - kde vzít ty nové zázračné baterie s rychlým nabíjením. Jenže tuhle otázku už řešíme 100 let.
Popravdě si zatím neumím představit elektromobily ve srovnatelném masovém rozšíření. Ona i sama cena je bez tučných dotací dostatečně odrazující.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  05. 09. 2018 09:45

zajimave cteni ty tvoje pismenka

takze od roku 1991, kdy byl aprvne uvedena na trh li-ion baterie, se kapacita na kg zlepsila priblizne 4x, od olovenych baterii pouzivanych do te doby se to zlepsilo priblizne 12x, cena od roku 1991 klesla za kWh priblizne 6x, u olovenych to nema smysl resit protoze jaksi nekonkuruji onou vahou a asi nikdo by si dnes nekoupil treba takovyto mercedes, kde by byli 2 tuny baterek ikdyby cena byla polovicni

a ted k elektromotorum, prvni elektromobili na konci 18 stoleti meli elektromotory o vykonech do 5kW/15Nm, ano do peti kilowatt a vazili okolo 20 kilogramu, v 70 az 90 letech kdy elektromobili zkouseli i automobilky a objevilo se par tovarnich prestaveb prevazne mensich aut, tak meli vykon okolo 20-30kW/130Nm a vaha priblizne 40kg, a dnes mame v nejruznejsich elektromobilech elektromotory od rekneme 80/250Nm do 300kW/700Nm a vahou okolo 35-40kg, no zajimavej ten neprogres za tech jak pises 100 let

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  05. 09. 2018 10:36

Na jednu stranu mate pravdu, ale na druhou stranu to skutecne neni nic tak svetoborneho. Rad bych poznamenal, ze v uplne stejnem obdobi delaly stejne tak obrovske pokroky i spalovaci motory.

Vykonnejsi elektromotory se delaji tak, ze proste pracuji s podstatne vetsim proudem. To je obecne znama stredoskolska fyzika. Ano, je treba je pak lepe chladit a resit dalsi technicke problemy, lec skutecne zadny principielni skok tam nevidim. Prozatim zadny EV nema elektromotory se supravodivym vinutim, coz bych povazoval za zasadni smer budouciho vyvoje EV, ktery by nas posunul dale. Zatim to ovsem spise pripomina cekani na saharsky dest.

S bateriemi je to hodne podobne. Clovek cte dnes a denne o zazracnych bateriich, ale v komercni realite kde nic, tu nic. Nicmene, pri narustu vykonu pocitacu v radu desitek tisicu, narust kapacity batetii o nasobky, tezko nekooho ohromi. A to ani nemluvim o prakticke strance veci.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  05. 09. 2018 11:29

kolo je taky porad nejlepsi pokud je kulate, a to je tvar znamej lidstvu jiz prez 5 tisic let, EV maji dnes jediny problem a tim je ukladani energie, jedni se to snazi resit baterkama, druzi vodikem, na elektromotoru jiz neni mnoho co vylepsovat a jeho ucinnost a efektivita jiz o mnoho asi lepsi nebude

a jak vidno spoustu lidi to ohromuje a elektromobily jsou dnes nedostatkove zbozi, jak vidno zakaznici o ne zajem maji

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 09. 2018 09:28

V zasade suhlas, len paralela je trosku inde :)

Zhodou okolnosti som pred 16-17 rokmi testoval gadgety pre jedne nemenovane slovenske noviny. A vsetky digitalne fotaky, co mi presli cez ruku, vyzerali ako filmove fotaky tej doby*. Ale o to nejde.

Ked som v 2002 obchadzal fotolaby a pytal sa, ci by mi urobili z pamatovej karty fotky, dostaval som spravidla odpoved: "My sme tu profesionalni fotografi, my digital neuznavame, robime len film". Tak som sa im vysmial, prislusne to v clankoch okomentoval s tym, ze im davam 2-3 roky.

*Pravda je, ze uplne prve boli ine, ale to bolo tym, ze sa fotilo na 3.5 palcovu disketu :)

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  05. 09. 2018 10:18

Jsem zvedavy, zda EV budou mit take tak jepici zivot jako digitalni fotaky. Dnes je totiz sektor amaterskych digitalnich fotaku de facto mrtvy. Jedine, co se stale jeste prodava, jsou digitalni fotaky pro profesionaly. Z tohoto trendu jsou tradicni fotograficke firmy asi tak stastne jako bacil z lekarny.

V okruhu mych znamych uz nikdo tohle digitalni haraburdi nekupuje, protoze vsem se uz neco takoveho neuzitecne povaluje nekde v supliku. V dobe, kdy fotky z mobilnich telefonu dostatecne uspokojuji potreby amaterskych fotografu, uz lide nevidi duvod kupovat digitalni fotaky. Dokonce i znami, kteri maji foceni jako konicka, tedy poloprofesionalove, si sice drahe fotaky porizuji, lec i je prestava bavit tahat s sebou kila fotogravicke vybavy. A tak takove to civilni foceni ruznych party a narozeninovych oslav take delaji mobilem.

Analogicky k tomu, bych byl podstatne opatrnejsi pri vesteni skvele budoucnosti EV. Priklad digitalni fotografie jasne ukazuje, ze cesty budouciho vyvoje jsou nevyzpytatelne a nekdy se to zvrtne smerem, ktery cekal jen malokdo.

Odpovědět  |   | 
miro  |  05. 09. 2018 10:33

dnes si nikto nekupi amatersky digi fotak, lebo taky uz ma v mobile.
v buducnosti si tak isto ludia nebudu kupovat auta, lebo ich odvezie samojazdiace auto.
je to este stale relativne vzdialena buducnost a mnoho ludi uz len z principu nesadne do samojazdiaceho auta, ale pre dnesne deti to bude uplne normalna vec a nebudu chapat preco by mali soferovat ci jazdit na koni, alebo vyvolavat film v temnej komore :)

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  05. 09. 2018 10:39

Jiste. I ja myslim, ze budoucnost EV zrejme netkvi v tom, ze do aut misto spalovaku zabudujeme elektromotor a hura silnici.

Odpovědět  |   | 
miro  |  05. 09. 2018 15:22

to ze to bude elektromotor miesto spalovaku je jasne.
ide len o to kde brat elektriku do toho elektromotora.
baterka? vodik? superkondenzator? ci benzin ako extender?
kym nejakym zazrakom nespravia ten superkondenzator tak prave mala lahka, lacna baterka ktoru nabijes cez noc + extender na benzin kvoli dobijaniu pocas jazdy v pripade dlhsej jazdy je to co ja povazujem za najlepsie riesenie.

no ako som uz pisal vyssie. v case ked si nebudes auto kupovat, ale len objednavat sluzbu v podobe samojazdiaceho auta tak vobec nebudes riesit na co to auto jazdi. kludne nech su pod kapotou schovani 4 cernoskovia co slapu na bicykloch :D

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 09. 2018 11:40

S tim by se dalo souhlasit, vývoj sel rychle dopředu, jen ty baterie vydrží skoro stejne jako u tech prvních foťáku. U tech aut je to stejne, ovladani, design atd., vse je privetive a skoro stejne jako u normálních aut. Jen zdroj energie se moc nemění. U foťáku to asi tolik.mevadi, otázka je, jak u auta...

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 09. 2018 08:22

Výška 1324mm?!! Veď to je na úrovni BMW Z4 preboha. Už pritom tvrdení, že je o 31,5cm (!) nižší mi niečo nesedelo. Opravte si to, má to byť 1624mm. Pozerám, že väčšina webov to zobrala od niekoho, kto to zle napísal. V Autobilde je 1624 a to bude na 99,99% správny rozmer

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 09. 2018 09:29

Hadam nechces, aby redaktor Autorevue nieco overoval, si sa zblaznil? :)

Odpovědět  |   | 
Polo  |  05. 09. 2018 09:14

Německý KodiaQ. Výborně.

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  05. 09. 2018 10:12

Může autor článku alespoň uvést jakou průměrnou rychlostí se musí vozidlo ploužit ,aby těch 400km bylo schopno ujet?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  05. 09. 2018 10:21

Presne takovou rychlosti, aby se mohl schovat do aerodynamickeho uplavu za kamionem. To bude asi nekde kolem 92 km/h.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  05. 09. 2018 11:33

kamiony jezdi vesmes 80km/h , pokud tedy jedou maximalkou co maji na dalnici povolenou, pokud jede vice, tak porusuje predpisy

lidi kde furt berete tu 90ku? kdo vam takovou blbost nabulikoval? snad ne v autoskole?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 09. 2018 12:12

Jezdím po dálnici hodně a když jsem nucen tahat se za kamionem, tak vidím, že mi tempomat ukazuje kolem těch 90, výjimečně i 92. Takže ano, spousta z nich jezdí rychleji. Jinak, každý kamion by měl mít omezovač na 85-87, dá se dle majitele nastavit i méně, ale dá se i odblokovat, resp. nastavit těch 90-92.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  06. 09. 2018 11:27

Přečti si zákon. Omezení rychlosti vozidel je tolik a tolik standartně, pokud není uvedeno jinak, a to je ten důvod, vyjímka a tu mají dneska téměř všichni, a netýká se to jen rychlosti ale i rozměrů, počtu náprav a dokonce i doby provozu. Dokonce existují nákladní vozy, které jsou schváleny jako traktor, i když vypadají z 99% jako klasický nákladní vozidlo. "Tatraktor" např. I vozík za auto má v zákoně 80kmh ale existují i na 100 a 130kmh Vše naplňuje definici , "pokud není schváleno- stanoveno jinak" vpodstatě ty základní standartní vozidla už dnes kupuje jen ten, kdo nepotřebuje nikomu konkurovat= využití priváti na chaty a zahrady, jinak Škoda Auto měla už za komunizmu nadměrné kamiony pro transport vozidel a dneska mají návěsy jako "téměř vagóny"

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  05. 09. 2018 20:29

leprousek jeneral: Jojo. Typický jízdní projev BEV. Pěkně za "kamčáček" . "Elektrofanatici" si určitě pěkně dokáží spočítat kolik energie je potřeba na pohyb krabice o rozměrech 1,7 x 2 x 4,5 metru z bodu A do bodu B. A to se asi evidentně stále v průběhu času mění. Na jejich planetě asi ano. Asi žijí v domnění, že s každou "novou" generací BEV klesne spotřeba o 50%. Ale když si to myslí, tak je to fajn. Ale Fyzika je uzemní. Velmi rychle.
P.S. Představené parametry BEV jsou krásným příkladem prémiového bullshitu. Už se těším na další "dávky" od jiných automobilek. . Už jen čekám, kdy se někdo odváže a představí perpetuum mobile.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 09. 2018 07:50

Velmi oblibenou aplikaci pak bude predpoved pohybu kamionu. Dnes bude hezky = mnoho kamionu mym smerem

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 09. 2018 10:39

Mercedesy mám rád, ale tohle je fakt škaredý. Už teď to auto vypadá staře a to jej teprve představili. Interiér je otřesný. Zadek je hodně Porsche, no proč ne, ale ta příď. Nevím co ti Němci blbnou. BMW už dlouho nenakreslilo hezké auto a nevypadá to, že bude lépe, Mercedes se očividně rozhodl, že se pozvolna vizuálně zlikviduje a Audi - no to bylo nudné a nezajímavé vždycky.

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  05. 09. 2018 10:56

Asi se snaží napodobit ssangyong.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 09. 2018 15:24

Tak tomu říkám blamáž. Kapacita baterie je zřejmě tak nízká, že nejdůležitější údaj každého elektromobilu, tedy kolik to má kWh (+ jaká je spotřeba v kWh/100km) se raději ani neuvádí? Už to tu zaznělo asi stokrát, ale od MB bych fakt čekal více... Uvidíme, co předvede v reálu Audi...

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 09. 2018 15:30

Tak už jsem to našel: Akumulátor váží 650 kg a má kapacitu 80 kWh.
To by nebyly špatné parametry, kdyby se psal rok 2008...

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  05. 09. 2018 15:38

Je to tak, dokonca aj Jaguar ma 90.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 09. 2018 17:10

Krásné oteklé tuctové SUV s komickou fejkovou maskou, kterýmu se do prostoru pro motor V12 kůli pár kablíkům a krabicím nevešel ani přední kufr
http://www.v10.pl/archiwum/galeria/2018/Mer... ...
Ze zadu vypadá stejně jako Porsche Cayenne a přijde až za 2 roky
https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/75930/porsche_c... ...

Mercedes je prostě lídr.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  05. 09. 2018 17:41

Tesla je urcite praktickejsia az na tie dvere. Bez nich by to auto nebolo az take cool ale mozno o 10-15tis lacnejsie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 09. 2018 20:39

Jo ty dřeve to je fakt spíš ptákovina pro supersporty a než něco co bych chtěl na svým běžným autě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 09. 2018 20:40

Dokonce si u Mercedesu nemohli odpustit ani napodobeniny vejfuků
http://www.v10.pl/archiwum/galeria/2018/Mer... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 09. 2018 12:32

Jj. Když jsme si tu dělali srandu, že by ty fejkové výfuky mohli dávat i na elektromobily, tak mě ani ve snu nenapadlo, že by to fakt udělají... A fakt že jo. Jako autíčko z pouti.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 09. 2018 10:43

Mercedes podělal ty nejdůležitější detaily při uvedení svého nového elektroauta

Mercedes-Benz messed up the most important detail of its big electric car debut
https://www.theverge.com/2018/9/5/17820710/mercede... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A