Nový Mercedes-Benz E 63 AMG dostane až 612 koní

Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku.
Nový Mercedes-Benz E 63 AMG dostane až 612 koní

Vrcholem pro nový Mercedes-Benz třídy E je zatím nedávno představená šestiválcová verze E 43 4Matic disponující výkonem 295 kW (401 k). Pouze u tohoto motoru ale nezůstane, Mercedes totiž plánuje i silnější provedení 63 AMG a 63 S AMG. Zájemci o hodně ostrý sedan se mohou těšit na výkon až 612 koní.

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Vyplývá to z fotografií, které aktuálně kolují ruskými médii. Třída E by měla dostat čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec dostupný ve dvou variantách. Ta slabší nabídne parametry 420 kW (571 k) a 750 Nm, což stačí ke zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 s. Silnější verze S pak dostane dokonce 450 kW (612 k) a 850 Nm. Takový vůz pokoří 100 km/h o dvě desetiny sekundy rychleji. Nejvyšší rychlost bude elektronicky omezená na klasických 250 km/h.

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

V obou případech bude motor doplněn o devítistupňovou automatickou převodovku. Vrcholné verze třídy E pak dostanou také obvyklé věci typu upravené aerodynamiky, sportovního podvozku, výkonnějších brzd a hlasitějšího výfuku. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Drive2
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků