Nový Mercedes-Benz CLS oficiálně. Je ukázkou nového designového směru

30 komentářů

JAn
2. prosince • 10:44

To nepanoramaticke stresni okno jak ze 120ky, to je fakt mazec :-D:-D

Gašpo
30. listopadu • 7:47

Unavená ťažkopádna šikmooká veľryba. Ak sa to niekomu páči rešpektujem, vkus je subjektívny. Ale silne pochybujem že tento "nový designový smer" bude sláviť úspech.

Aladin
30. listopadu • 8:31

Chce to vidět na živo. Mně se třeba na fotkách líbil Arteon a na živo zklamání.

mpolan
30. listopadu • 9:00

Živá setkání s novými produkty Mercedesu, bohužel, končí ještě horším šokem.

Petr
30. listopadu • 9:18

Poleno, co ty o tom vis? Tebe by do salonu MB v tech tvych teplakach ani nepustili.

mpolan
30. listopadu • 13:40

Tak ses nám tu hezky vystříkal, ukliď si po sobě a zase běž dál. :-)

mpolan
30. listopadu • 7:20

A není to hezké, a není to hezké... Kam spěješ, Mercedes?

jean
30. listopadu • 6:37

Ten ázijsky dizajn svetiel exteriéru (a nechápem ani tú fialovú/modrú linku na palubnej doske) je podľa mňa strašný :-O. A teď klidně do mně...

kluc
30. listopadu • 7:02

Design je evropský. Asijský design hledej u VW, Audi a Škodovky. To jsou automobilky závislé na čínském trhu.

Joe Doe
30. listopadu • 10:24

V roku 2016 predal Mercedes celosvetovo cosi viac ako 2 miliony aut.Z toho 470 000 v Cine. Takze prakticky stvrtinu.
Plus-minus rovnaky podiel ako ine nemecke automobilky.
https://www.best-selling-cars.com/international/2016-full-y... ...
http://www.globaltimes.cn/content/1027832.shtml... V Europe predal Mercedes v roku 2016 cca 900 000 aut, takze predaje v Cine tvoria polovicu jeho Europskych predajov. Mercedes predal v Cine cca o 100 000 aut viac ako v USA!Mercedes zavisi od Ciny rovnako ako konkurencia. A posun k japonskemu dizajnu je pozitivom, pretoze az donedavna bol dizajn Mercedusu naivny, prvoplanovy a vulgarny.

kluc
30. listopadu • 16:29

Nemel nesmysly. Podívej se na prodeje Audi a VW. Tam teprve poznáš co je závislost na čínském trhu. To tvoje plus-minus prostě neplatí. Stačí se podívat kolik procent to u jednotlivých automobilek dělá. 50% jako u VW opravdu není jako 22% u Mercedesu.
Mercedes: 22%
VW: 50%
Audi: 32%
BMW: 26%

mpolan
30. listopadu • 13:41

Dovoluji si hluboce nesouhlasit. Dřívější design Mercedesu byl jednoduchý, jemný a elegantní. Tyhle rozteklé nanuky jsou právě dost prvoplánově arogantní, vulgární a v zásadě nehezké.

kluc
30. listopadu • 16:33

Chápu, že tobě jako obdivovateli čínského designu se současný jednoduchý evropský design nelíbí. Pro tebe bude spíš čínský design Kodiaqu s komplikovnou a prvoplánovou směsí všemožných linek. Prostě čínský cirkus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
30. listopadu • 17:59

Chápu, že jsi idiot, ale nemusíš to dávat tak veřejně najevo. Co je na rozteklých tvarech Mercedesů jednoduchého? Jednoduchost je u VW, do extrému dotažená u strohého Audi. Jednoduché tvary má Peugeot a do jisté míry by se totéž dalo říci o Renaultu.

puk123
30. listopadu • 9:32

Nevím, proč se vždy vypouští ty kecy o novém směru. Já tam vidím jasnou evoluci již existujících tvarů.
Měl jsem v (západním) Německu dojem, že tam je nepsané pravidlo: Mercedes do každé rodiny. MB zřejmě staví na požadavcích i vkusu německého zákazníka. A co je dobré pro Němce, je dobré i pro svět.

Ne321
1. prosince • 17:48

To platilo tak v osmdesatkach. Po pripojeni Ostu a naslednemu placeni jizniho kridla EU Nemci masivne schudli a dneska je to tam spise Hyundai ci v lepsim pripade Skoda do kazde rodiny.

puk123
2. prosince • 9:51

Tak je tomu v samotném Ostu. MB taky od té doby přišel s A, B + Smartem. Ne, že by měla každá rodina na západě velký MB kombi, ale klidně Supa a k tomu menší auto od MB.

jean
30. listopadu • 9:04

Napriek tomu, že nemám rád koncern pre chronicky nespoľahlivé motory a v prípade škodovky neskutočne odjebané podvozky a interiéry, mi pripadajú produkty koncernu naopak konzervatívne a určite je z nich poznať europsky pôvod. V porovnaní so súčasnou francúzskou produkciou sú až nudné, čo nemusí byť zle, aspoň sa to neokuká.

mpolan
30. listopadu • 7:21

Ani bych neřekl. Tebou jmenované značky si drží strohou, jednoduchou, typicky evropskou linii. Mercedes je čínsky rozteklý a BMW se do toho začíná pouštět taky.

Ax
30. listopadu • 6:44

To je ambientní osvětlení..

jean
30. listopadu • 9:01

A dá sa to auto kúpiť aj bez tej linky - ambientného osvetlenia?

bzzz
1. prosince • 9:19

V realu to vypada mnohem lepe nez na obrazku a ve tme je to fajn/prijemne.

jean
30. listopadu • 10:38

Mínus za slušné opýtanie, asi dobrej oddíl... :-)

b
30. listopadu • 9:48

s velkou pravdepodobnostiu sa bude dat nastavit farba aj intenzita (tzn. vypnut).
pripadne kupit to bez prislusneho paketu.

Carlsson
29. listopadu • 22:05

Ze mě zklamaní.Aktualni CLS je nedostižné.

ptakoještěr
29. listopadu • 20:26

Dizajn hezký. Ale u ,,snob wagen" bych čekal něco méně tuctového, něco víc ,,über". Pokud tomu odmontujou loga MB na kapotě, tak obyčejnej člověk bude mít problém poznat kteréže značky tenhle sedan je.

Nyte
29. listopadu • 21:27

Ze všech stran typický Mercedes. Možná až příliš.

tom
1. prosince • 15:31

No nevim, fotka mazdy o dba clanky výše vypada uplne stejne

Dix_
29. listopadu • 19:36

Dosvit LED světlometů na dálková světla je 660 metrů.

tom
1. prosince • 15:33

To bude úžasný jet na dálnici proti tomuhle a jeste v tahle zatáčce.

Doporučujeme

Články odjinud