Nový Mercedes-Benz CLS oficiálně. Je ukázkou nového designového směru

Dix_  |  29. 11. 2017 19:36

Dosvit LED světlometů na dálková světla je 660 metrů.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 15:33

To bude úžasný jet na dálnici proti tomuhle a jeste v tahle zatáčce.

Odpovědět  |   | 
ptakoještěr  |  29. 11. 2017 20:26

Dizajn hezký. Ale u ,,snob wagen" bych čekal něco méně tuctového, něco víc ,,über". Pokud tomu odmontujou loga MB na kapotě, tak obyčejnej člověk bude mít problém poznat kteréže značky tenhle sedan je.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  29. 11. 2017 21:27

Ze všech stran typický Mercedes. Možná až příliš.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 12. 2017 15:31

No nevim, fotka mazdy o dba clanky výše vypada uplne stejne

Odpovědět  |   | 
Carlsson  |  29. 11. 2017 22:05

Ze mě zklamaní.Aktualni CLS je nedostižné.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 11. 2017 06:37

Ten ázijsky dizajn svetiel exteriéru (a nechápem ani tú fialovú/modrú linku na palubnej doske) je podľa mňa strašný . A teď klidně do mně...

Odpovědět  |   | 
Ax  |  30. 11. 2017 06:44

To je ambientní osvětlení..

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 11. 2017 09:01

A dá sa to auto kúpiť aj bez tej linky - ambientného osvetlenia?

Odpovědět  |   | 
b  |  30. 11. 2017 09:48

s velkou pravdepodobnostiu sa bude dat nastavit farba aj intenzita (tzn. vypnut).
pripadne kupit to bez prislusneho paketu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 11. 2017 10:38

Mínus za slušné opýtanie, asi dobrej oddíl...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 12. 2017 09:19

V realu to vypada mnohem lepe nez na obrazku a ve tme je to fajn/prijemne.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 11. 2017 07:02

Design je evropský. Asijský design hledej u VW, Audi a Škodovky. To jsou automobilky závislé na čínském trhu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 07:21

Ani bych neřekl. Tebou jmenované značky si drží strohou, jednoduchou, typicky evropskou linii. Mercedes je čínsky rozteklý a BMW se do toho začíná pouštět taky.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 11. 2017 09:04

Napriek tomu, že nemám rád koncern pre chronicky nespoľahlivé motory a v prípade škodovky neskutočne odjebané podvozky a interiéry, mi pripadajú produkty koncernu naopak konzervatívne a určite je z nich poznať europsky pôvod. V porovnaní so súčasnou francúzskou produkciou sú až nudné, čo nemusí byť zle, aspoň sa to neokuká.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  30. 11. 2017 09:32

Nevím, proč se vždy vypouští ty kecy o novém směru. Já tam vidím jasnou evoluci již existujících tvarů.
Měl jsem v (západním) Německu dojem, že tam je nepsané pravidlo: Mercedes do každé rodiny. MB zřejmě staví na požadavcích i vkusu německého zákazníka. A co je dobré pro Němce, je dobré i pro svět.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  01. 12. 2017 17:48

To platilo tak v osmdesatkach. Po pripojeni Ostu a naslednemu placeni jizniho kridla EU Nemci masivne schudli a dneska je to tam spise Hyundai ci v lepsim pripade Skoda do kazde rodiny.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  02. 12. 2017 09:51

Tak je tomu v samotném Ostu. MB taky od té doby přišel s A, B + Smartem. Ne, že by měla každá rodina na západě velký MB kombi, ale klidně Supa a k tomu menší auto od MB.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2017 10:24

V roku 2016 predal Mercedes celosvetovo cosi viac ako 2 miliony aut.

Z toho 470 000 v Cine. Takze prakticky stvrtinu.
Plus-minus rovnaky podiel ako ine nemecke automobilky.
https://www.best-selling-cars.com/international/2016-full-y... ...
http://www.globaltimes.cn/content/1027832.shtml...

V Europe predal Mercedes v roku 2016 cca 900 000 aut, takze predaje v Cine tvoria polovicu jeho Europskych predajov. Mercedes predal v Cine cca o 100 000 aut viac ako v USA!

Mercedes zavisi od Ciny rovnako ako konkurencia. A posun k japonskemu dizajnu je pozitivom, pretoze az donedavna bol dizajn Mercedusu naivny, prvoplanovy a vulgarny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 13:41

Dovoluji si hluboce nesouhlasit. Dřívější design Mercedesu byl jednoduchý, jemný a elegantní. Tyhle rozteklé nanuky jsou právě dost prvoplánově arogantní, vulgární a v zásadě nehezké.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 11. 2017 16:33

Chápu, že tobě jako obdivovateli čínského designu se současný jednoduchý evropský design nelíbí. Pro tebe bude spíš čínský design Kodiaqu s komplikovnou a prvoplánovou směsí všemožných linek. Prostě čínský cirkus.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 17:59

Chápu, že jsi idiot, ale nemusíš to dávat tak veřejně najevo. Co je na rozteklých tvarech Mercedesů jednoduchého? Jednoduchost je u VW, do extrému dotažená u strohého Audi. Jednoduché tvary má Peugeot a do jisté míry by se totéž dalo říci o Renaultu.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 11. 2017 16:29

Nemel nesmysly. Podívej se na prodeje Audi a VW. Tam teprve poznáš co je závislost na čínském trhu. To tvoje plus-minus prostě neplatí. Stačí se podívat kolik procent to u jednotlivých automobilek dělá. 50% jako u VW opravdu není jako 22% u Mercedesu.
Mercedes: 22%
VW: 50%
Audi: 32%
BMW: 26%

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 07:20

A není to hezké, a není to hezké... Kam spěješ, Mercedes?

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  30. 11. 2017 07:47

Unavená ťažkopádna šikmooká veľryba. Ak sa to niekomu páči rešpektujem, vkus je subjektívny. Ale silne pochybujem že tento "nový designový smer" bude sláviť úspech.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2017 08:31

Chce to vidět na živo. Mně se třeba na fotkách líbil Arteon a na živo zklamání.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 09:00

Živá setkání s novými produkty Mercedesu, bohužel, končí ještě horším šokem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 11. 2017 09:18

Poleno, co ty o tom vis? Tebe by do salonu MB v tech tvych teplakach ani nepustili.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2017 13:40

Tak ses nám tu hezky vystříkal, ukliď si po sobě a zase běž dál.

Odpovědět  |   | 
JAn  |  02. 12. 2017 10:44

To nepanoramaticke stresni okno jak ze 120ky, to je fakt mazec

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 48 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A