Nový Mercedes-Benz C odhalen únikem. Už se ví, proč bude mít pouze čtyřválce

Mirek  |  22. 02. 2021 09:38

Li Shufu jim zatnul tipec.
Interiéry ala Dacia.
Exteriér je ......,ano je

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  22. 02. 2021 09:41

Mám w205 od začiatku generácii, benzin 1395kg .. som zvedavy na ten vymysel, že 6valce namahaju napravu... rád by som videl váhy C63e alebo C43e naplnene bateriami... to bude ovlôadatelne kde auta budu mat 1700-2000 kg? akoze koho chcu prehovorit - ludi co sa nezaujimaju o auta max ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 02. 2021 09:50

Správná úvaha odhalující jen šetření.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 10:10

Auto.cz je ti málo?
Sektáři se rozšiřují?
Tvá odpověď je jako od pána boha, co sestoupil mezi prostý lid.
Nejsi normální

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 02. 2021 10:18

Asi jsi vedle.

Odpovědět  |   | 
__  |  22. 02. 2021 11:05

A chlapec začal používat nick Mirek. Copak se stalo, myslíš, že si toho nejde všimnout? Nedávno jsi pro Mirky neměl slušné slovo a najednou se za Mirka schováváš?

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  22. 02. 2021 10:10

Necháme se překvapit, jaký čísla vytasí. Už W204 s V8 měla přes 1700 kg. Předpokládám, že s bateriemi bude mít váhu podobnou, nicméně bych si tipl, že rozložení hmotnosti bude lepší. Přeci jen s uložením baterek je větší možnost si vyhrát, než s velkym ingotem na nápravě. Ale aby bylo jasno, nijak čtyčválcovýmu C nefandím, raději bych starou dobrou V8, jak se na AMG sluší a patří!

Odpovědět  |   | 
goes  |  22. 02. 2021 10:35

Taky je fajn řešit reálnou váhu, ne tabulkové, nebo ty co jsou v TP... tam mohou být rozdíly klidně 200 kg jen to švihne..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 10:42

Hmotnost vozidla je:
Suchá
Pohotovostní
Provozní

Odpovědět  |   | 
goes  |  22. 02. 2021 11:36

Všechny váhy jsou ovšem uváděny na typovém vozidle, ne na konkrétním kuse. Tzn. váhově se otypuje základní model a různé další výbavy apod. se nezohledňují. Pak tedy vůz na papíře váží třeba 1800 a v reálu 2050...

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  22. 02. 2021 10:45

Souhlas. Výbava se jaksi nezohledňuje, a přitom takové příplatkové sedadla umí na váze krásně přibrat.

Odpovědět  |   | 
goes  |  22. 02. 2021 11:37

Ano, sedadla, kůže, různé agregáty, kola... to udělá klidně 100-200 kilo jen to hvízdne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 12:40

Já bez sedadel auto nikdy nekupoval.
Kecáš jen nesmysly.
Auto i s vybavou je zapsáno v TP a váha sedí na + - 10 kg. Což je nic ty 200 kg rozdíly.
Pokud si sám potom auto zničíš úpravami, to je jen pro ......

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  22. 02. 2021 12:59

Ono je rozdíl mít sedačku s manuálním posunem, a nebo cellou v automatice a s výhřevem. Myslíš, že tohle bude v TP zohledněno? Nebude, váha auta bude stejná, byť v reálu tam rozdíl je.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 17:59

Real nevíš co je ty blbe

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  23. 02. 2021 08:29

Proč to tady teda čteš a píšeš sem, když to psychicky nedáváš, ty jelimane?

Odpovědět  |   | 
goes  |  22. 02. 2021 13:16

Ne. Auto s vybavou v TP zapsano neni, je tam zapsan zakladni model dane rady apod. dalsi prvky vybavy se tam neprojevuji. A vidim to na stejnych autech s ruznymi vybavami, ze je tam porad stejna vaha.

Treba u meho auta, plne serioveho rozdil na vaze oproti TP byl bezmala 200 kg. Na soucasnem je to o dost lepsi, ale uz jen rozdil ve vaze kevlarove skorepiny vs. klasicke sedadla udelaji peknych par kilo, rozil 19 a 21 kol a pneu dalsi. Uz toto ti klidne udela 50 kilo jen to mrskne.

Ale to je v poradku Mirku, ze nevis.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 13:22

Ty nevíš.
Zeptej se na příslušných místech.
Jsi jako vždy mimo.
Neznáš nic,jen kecy a plky.
Rozdíl je max + - 10 kg

Odpovědět  |   | 
goes  |  22. 02. 2021 14:11

ok, už jsem našel ten zákon, co nařizuje +- 10 kg. Je za to 20 roku basy, když se to poruší. Máš tedy pravdu.

Odpovědět  |   | 
__  |  22. 02. 2021 16:31

To není žádný Mirek, to je jen bezpáteřní zloděj nicků a za chvíli si bude říkat třeba goes.

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  22. 02. 2021 16:39

Plkáš a kecáš ty!Viděl jsem vícero zahraničních tv automagazínů kde se tímhle zabývali a ten rozdíl ve váze tam byl oproti tp a to znatelný,pamatuju,že u nějaké Audi to bylo skoro těch 200kg,bylo to v Gripu na RTL2 s M.Malmedim.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 18:00

Bla bla bla ty lháři

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  22. 02. 2021 19:50

Tvůj příspěvek má opravdu výpovědní hodnotu.Na úrovni děcka na pískovišti,a s tím rozdílem,že to děcko bude používat vlastní jméno...

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  22. 02. 2021 12:23

Jo, krasny ... a kolik tech V6 a V8 Cecek sis koupil? C je fleetovy auto s vetsinou prodeju v tech 4-valcich. Ano, i A4 ci trojka ma aspon 6valce, a nejaky zajimavy podil prodeju netvori. Ze soucasnych kupcu by se zmeny vsiml malo kdo.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  22. 02. 2021 13:18

Kdyz si odmyslime, ze nemas zadna data k tomu co rikas, tak hlavni problem podilu V6/8 je dan mnozstvim variant, ktere se nabizi. Je logicke, ze pokud ma A4 teba 20 variant a jen 2 jsou s V6 tak se ten podil slozite nahoni...

Odpovědět  |   | 

ty baterky jsou nad přední nápravou? Podívej se na cenu ojetin, ty menší motory nemusejí lákat na cenu jak u tych víceválců a větších objemů-ti se musejí podbízet.

Odpovědět  |   | 

Názorná ukázka pravdivosti tezí Konstantina Bogomolova o úpadku západu a Německa především

Ty kecy šéfin­že­nýra Mer­ce­de­su jsou typická z technické nouze bolševická cnost.

Navíc se mi zdá, že pán má zbytečně dvě oči. Potřeboval by jedno vyrazit, bylo by to víc progresivistické, místo brýlí by mu stačil ekologičtější cvikr a že hůř uvidí je přeci přijatelný kompromis...

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Alda  |  22. 02. 2021 10:59

Myslím si, že se jedná pouze o finanční kalkul. Mít pouze 4 válce je levnější z více důvodů. A většinový zákazník na to slyší. Mercedes je o většinovém zákazníkovi. Sranda by bylo udělat průzkumy, kolik % uživatelů v době předání vozu vědělo, jaká náprava je poháněná a jak velký motor vůz má. Doba se mění. Dnes ti lidé přesněji popíší specifikaci svého telefonu než auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 11:12

Podvodný bazarista ještě na svobodě?!!!?
Na dlouho už né.

Odpovědět  |   | 
bodean  |  22. 02. 2021 11:01

Co se to s MB stalo?
Dřív bývala jejich auta značkou prestiže a vypadala moc hezky, ale teď?
Připlatit si za takovou ohavnost, jak z venku, tak ze vnitř, by udělal jen blázen. Jejich kvalita za posledních pár let rychle klesla, ale to se dá říct o BMW. Audi se ještě celkem drží, ale s nuceným přechodem na elektrodebilitu se dá pokles kvality asi čekat i tam.
Je to docela smutný, že lacinější asiati jsou na tom s kvalitou podobně.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  22. 02. 2021 11:24

Jde to celkově s tou značkou z kopce.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 02. 2021 12:03

Předek mírná evoluce, zadek trošku Giulia, silueta klasická, interiér katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 15:08

Celé to divadlo okolo nového " C "
je akorát tak poluce.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  22. 02. 2021 12:04

Jasne vubec to nema nic spolecneho s emisnimi limity, je to ciste kvuli snizovani hmotnosti.

Predchozi generace: Mercedes C400 9tronic 4Matic 1645 kilogramu 330 koni, Mercedes C250CDI 9tronic 4Matic 1660 kg 204 koni.

Takze pokud chteli opravdu snizit hmotnost, tak by v prvni rade museli posekat diesely a nebo ty benzinove sestivalce klidne nechat, protoze stale vazi mene nez nadale nabizeny ctyrvalcovy naftak.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2021 16:40

Zažil jsem dobu, kdy byl u Mercedesu šestiválec skutečně kompromis...ale z pádných důvodů. Hlavně neprskat na normy, ještě by někoho naštvali

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  22. 02. 2021 20:03

Tak jsem se podíval jak vypadají nová čínská auta, abych Číňany náhodou neurazil a udělal jsem dobře, protože i jejich auta už jsou hezčí než tohle

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia