Nový Mercedes-Benz C odhalen únikem. Už se ví, proč bude mít pouze čtyřválce

36 komentářů

Neurotic
22. února • 20:03

Tak jsem se podíval jak vypadají nová čínská auta, abych Číňany náhodou neurazil a udělal jsem dobře, protože i jejich auta už jsou hezčí než tohle:-D:-/

Twan
22. února • 16:40

Zažil jsem dobu, kdy byl u Mercedesu šestiválec skutečně kompromis...ale z pádných důvodů. Hlavně neprskat na normy, ještě by někoho naštvali 3-[

Ne321
22. února • 12:04

Jasne vubec to nema nic spolecneho s emisnimi limity, je to ciste kvuli snizovani hmotnosti.Predchozi generace: Mercedes C400 9tronic 4Matic 1645 kilogramu 330 koni, Mercedes C250CDI 9tronic 4Matic 1660 kg 204 koni.Takze pokud chteli opravdu snizit hmotnost, tak by v prvni rade museli posekat diesely a nebo ty benzinove sestivalce klidne nechat, protoze stale vazi mene nez nadale nabizeny ctyrvalcovy naftak.

JK
22. února • 12:03

Předek mírná evoluce, zadek trošku Giulia, silueta klasická, interiér katastrofa.

Mirek
22. února • 15:08

Celé to divadlo okolo nového " C "
je akorát tak poluce.

Adam
22. února • 11:24

Jde to celkově s tou značkou z kopce.

bodean
22. února • 11:01

Co se to s MB stalo?
Dřív bývala jejich auta značkou prestiže a vypadala moc hezky, ale teď?
Připlatit si za takovou ohavnost, jak z venku, tak ze vnitř, by udělal jen blázen. Jejich kvalita za posledních pár let rychle klesla, ale to se dá říct o BMW. Audi se ještě celkem drží, ale s nuceným přechodem na elektrodebilitu se dá pokles kvality asi čekat i tam.
Je to docela smutný, že lacinější asiati jsou na tom s kvalitou podobně.

runner42
22. února • 10:47

Názorná ukázka pravdivosti tezí Konstantina Bogomolova o úpadku západu a Německa předevšímTy kecy šéfin­že­nýra Mer­ce­de­su jsou typická z technické nouze bolševická cnost.Navíc se mi zdá, že pán má zbytečně dvě oči. Potřeboval by jedno vyrazit, bylo by to víc progresivistické, místo brýlí by mu stačil ekologičtější cvikr a že hůř uvidí je přeci přijatelný kompromis...

Mirek
22. února • 11:12

Podvodný bazarista ještě na svobodě?!!!?
Na dlouho už né.

Alda
22. února • 10:59

Myslím si, že se jedná pouze o finanční kalkul. Mít pouze 4 válce je levnější z více důvodů. A většinový zákazník na to slyší. Mercedes je o většinovém zákazníkovi. Sranda by bylo udělat průzkumy, kolik % uživatelů v době předání vozu vědělo, jaká náprava je poháněná a jak velký motor vůz má. Doba se mění. Dnes ti lidé přesněji popíší specifikaci svého telefonu než auta.

OnlyTruth
22. února • 9:41

Mám w205 od začiatku generácii, benzin 1395kg .. som zvedavy na ten vymysel, že 6valce namahaju napravu... rád by som videl váhy C63e alebo C43e naplnene bateriami... to bude ovlôadatelne kde auta budu mat 1700-2000 kg? akoze koho chcu prehovorit :-D - ludi co sa nezaujimaju o auta max ...

petr r. (petrumr)
22. února • 17:25

ty baterky jsou nad přední nápravou? Podívej se na cenu ojetin, ty menší motory nemusejí lákat na cenu jak u tych víceválců a větších objemů-ti se musejí podbízet.

Lulda
22. února • 10:10

Necháme se překvapit, jaký čísla vytasí. Už W204 s V8 měla přes 1700 kg. Předpokládám, že s bateriemi bude mít váhu podobnou, nicméně bych si tipl, že rozložení hmotnosti bude lepší. Přeci jen s uložením baterek je větší možnost si vyhrát, než s velkym ingotem na nápravě. Ale aby bylo jasno, nijak čtyčválcovýmu C nefandím, raději bych starou dobrou V8, jak se na AMG sluší a patří!

Honimir
22. února • 12:23

Jo, krasny ... a kolik tech V6 a V8 Cecek sis koupil? C je fleetovy auto s vetsinou prodeju v tech 4-valcich. Ano, i A4 ci trojka ma aspon 6valce, a nejaky zajimavy podil prodeju netvori. Ze soucasnych kupcu by se zmeny vsiml malo kdo.

Pepik
22. února • 13:18

Kdyz si odmyslime, ze nemas zadna data k tomu co rikas, tak hlavni problem podilu V6/8 je dan mnozstvim variant, ktere se nabizi. Je logicke, ze pokud ma A4 teba 20 variant a jen 2 jsou s V6 tak se ten podil slozite nahoni...

goes
22. února • 10:35

Taky je fajn řešit reálnou váhu, ne tabulkové, nebo ty co jsou v TP... tam mohou být rozdíly klidně 200 kg jen to švihne..

Lulda
22. února • 10:45

Souhlas. Výbava se jaksi nezohledňuje, a přitom takové příplatkové sedadla umí na váze krásně přibrat.

goes
22. února • 11:37

Ano, sedadla, kůže, různé agregáty, kola... to udělá klidně 100-200 kilo jen to hvízdne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. února • 12:40

Já bez sedadel auto nikdy nekupoval.
Kecáš jen nesmysly.
Auto i s vybavou je zapsáno v TP a váha sedí na + - 10 kg. Což je nic ty 200 kg rozdíly.
Pokud si sám potom auto zničíš úpravami, to je jen pro ......

goes
22. února • 13:16

Ne. Auto s vybavou v TP zapsano neni, je tam zapsan zakladni model dane rady apod. dalsi prvky vybavy se tam neprojevuji. A vidim to na stejnych autech s ruznymi vybavami, ze je tam porad stejna vaha.Treba u meho auta, plne serioveho rozdil na vaze oproti TP byl bezmala 200 kg. Na soucasnem je to o dost lepsi, ale uz jen rozdil ve vaze kevlarove skorepiny vs. klasicke sedadla udelaji peknych par kilo, rozil 19 a 21 kol a pneu dalsi. Uz toto ti klidne udela 50 kilo jen to mrskne.Ale to je v poradku Mirku, ze nevis.

Mirek
22. února • 13:22

Ty nevíš.
Zeptej se na příslušných místech.
Jsi jako vždy mimo.
Neznáš nic,jen kecy a plky.
Rozdíl je max + - 10 kg

jenkolemjdoucí
22. února • 16:39

Plkáš a kecáš ty!Viděl jsem vícero zahraničních tv automagazínů kde se tímhle zabývali a ten rozdíl ve váze tam byl oproti tp a to znatelný,pamatuju,že u nějaké Audi to bylo skoro těch 200kg,bylo to v Gripu na RTL2 s M.Malmedim.

Mirek
22. února • 18:00

Bla bla bla ty lháři

jenkolemjdoucí
22. února • 19:50

Tvůj příspěvek má opravdu výpovědní hodnotu.Na úrovni děcka na pískovišti,a s tím rozdílem,že to děcko bude používat vlastní jméno...

goes
22. února • 14:11

ok, už jsem našel ten zákon, co nařizuje +- 10 kg. Je za to 20 roku basy, když se to poruší. Máš tedy pravdu.

__
22. února • 16:31

To není žádný Mirek, to je jen bezpáteřní zloděj nicků a za chvíli si bude říkat třeba goes.

Lulda
22. února • 12:59

Ono je rozdíl mít sedačku s manuálním posunem, a nebo cellou v automatice a s výhřevem. Myslíš, že tohle bude v TP zohledněno? Nebude, váha auta bude stejná, byť v reálu tam rozdíl je.

Mirek
22. února • 17:59

Real nevíš co je ty blbe

Lulda
23. února • 8:29

Proč to tady teda čteš a píšeš sem, když to psychicky nedáváš, ty jelimane?

Mirek
22. února • 10:42

Hmotnost vozidla je:
Suchá
Pohotovostní
Provozní

goes
22. února • 11:36

Všechny váhy jsou ovšem uváděny na typovém vozidle, ne na konkrétním kuse. Tzn. váhově se otypuje základní model a různé další výbavy apod. se nezohledňují. Pak tedy vůz na papíře váží třeba 1800 a v reálu 2050...

Kankunen
22. února • 9:50

Správná úvaha odhalující jen šetření.

Mirek
22. února • 10:10

Auto.cz je ti málo?
Sektáři se rozšiřují?
Tvá odpověď je jako od pána boha, co sestoupil mezi prostý lid.
Nejsi normální

__
22. února • 11:05

A chlapec začal používat nick Mirek. Copak se stalo, myslíš, že si toho nejde všimnout? Nedávno jsi pro Mirky neměl slušné slovo a najednou se za Mirka schováváš?

Kankunen
22. února • 10:18

Asi jsi vedle.

Mirek
22. února • 9:38

Li Shufu jim zatnul tipec.
Interiéry ala Dacia.
Exteriér je ......,ano je

Doporučujeme

Články odjinud