Tak jsem se podíval jak vypadají nová čínská auta, abych Číňany náhodou neurazil a udělal jsem dobře, protože i jejich auta už jsou hezčí než tohle:-D:-/
Zažil jsem dobu, kdy byl u Mercedesu šestiválec skutečně kompromis...ale z pádných důvodů. Hlavně neprskat na normy, ještě by někoho naštvali 3-[
Jasne vubec to nema nic spolecneho s emisnimi limity, je to ciste kvuli snizovani hmotnosti.Predchozi generace: Mercedes C400 9tronic 4Matic 1645 kilogramu 330 koni, Mercedes C250CDI 9tronic 4Matic 1660 kg 204 koni.Takze pokud chteli opravdu snizit hmotnost, tak by v prvni rade museli posekat diesely a nebo ty benzinove sestivalce klidne nechat, protoze stale vazi mene nez nadale nabizeny ctyrvalcovy naftak.
Předek mírná evoluce, zadek trošku Giulia, silueta klasická, interiér katastrofa.
Celé to divadlo okolo nového " C " je akorát tak poluce.
Jde to celkově s tou značkou z kopce.
Co se to s MB stalo? Dřív bývala jejich auta značkou prestiže a vypadala moc hezky, ale teď? Připlatit si za takovou ohavnost, jak z venku, tak ze vnitř, by udělal jen blázen. Jejich kvalita za posledních pár let rychle klesla, ale to se dá říct o BMW. Audi se ještě celkem drží, ale s nuceným přechodem na elektrodebilitu se dá pokles kvality asi čekat i tam.Je to docela smutný, že lacinější asiati jsou na tom s kvalitou podobně.
Názorná ukázka pravdivosti tezí Konstantina Bogomolova o úpadku západu a Německa předevšímTy kecy šéfinženýra Mercedesu jsou typická z technické nouze bolševická cnost.Navíc se mi zdá, že pán má zbytečně dvě oči. Potřeboval by jedno vyrazit, bylo by to víc progresivistické, místo brýlí by mu stačil ekologičtější cvikr a že hůř uvidí je přeci přijatelný kompromis...
Podvodný bazarista ještě na svobodě?!!!?Na dlouho už né.
Myslím si, že se jedná pouze o finanční kalkul. Mít pouze 4 válce je levnější z více důvodů. A většinový zákazník na to slyší. Mercedes je o většinovém zákazníkovi. Sranda by bylo udělat průzkumy, kolik % uživatelů v době předání vozu vědělo, jaká náprava je poháněná a jak velký motor vůz má. Doba se mění. Dnes ti lidé přesněji popíší specifikaci svého telefonu než auta.
Mám w205 od začiatku generácii, benzin 1395kg .. som zvedavy na ten vymysel, že 6valce namahaju napravu... rád by som videl váhy C63e alebo C43e naplnene bateriami... to bude ovlôadatelne kde auta budu mat 1700-2000 kg? akoze koho chcu prehovorit :-D - ludi co sa nezaujimaju o auta max ...
ty baterky jsou nad přední nápravou? Podívej se na cenu ojetin, ty menší motory nemusejí lákat na cenu jak u tych víceválců a větších objemů-ti se musejí podbízet.
Necháme se překvapit, jaký čísla vytasí. Už W204 s V8 měla přes 1700 kg. Předpokládám, že s bateriemi bude mít váhu podobnou, nicméně bych si tipl, že rozložení hmotnosti bude lepší. Přeci jen s uložením baterek je větší možnost si vyhrát, než s velkym ingotem na nápravě. Ale aby bylo jasno, nijak čtyčválcovýmu C nefandím, raději bych starou dobrou V8, jak se na AMG sluší a patří!
Jo, krasny ... a kolik tech V6 a V8 Cecek sis koupil? C je fleetovy auto s vetsinou prodeju v tech 4-valcich. Ano, i A4 ci trojka ma aspon 6valce, a nejaky zajimavy podil prodeju netvori. Ze soucasnych kupcu by se zmeny vsiml malo kdo.
Kdyz si odmyslime, ze nemas zadna data k tomu co rikas, tak hlavni problem podilu V6/8 je dan mnozstvim variant, ktere se nabizi. Je logicke, ze pokud ma A4 teba 20 variant a jen 2 jsou s V6 tak se ten podil slozite nahoni...
Taky je fajn řešit reálnou váhu, ne tabulkové, nebo ty co jsou v TP... tam mohou být rozdíly klidně 200 kg jen to švihne..
Souhlas. Výbava se jaksi nezohledňuje, a přitom takové příplatkové sedadla umí na váze krásně přibrat.
Ano, sedadla, kůže, různé agregáty, kola... to udělá klidně 100-200 kilo jen to hvízdne.
Já bez sedadel auto nikdy nekupoval.Kecáš jen nesmysly.Auto i s vybavou je zapsáno v TP a váha sedí na + - 10 kg. Což je nic ty 200 kg rozdíly.Pokud si sám potom auto zničíš úpravami, to je jen pro ......
Ne. Auto s vybavou v TP zapsano neni, je tam zapsan zakladni model dane rady apod. dalsi prvky vybavy se tam neprojevuji. A vidim to na stejnych autech s ruznymi vybavami, ze je tam porad stejna vaha.Treba u meho auta, plne serioveho rozdil na vaze oproti TP byl bezmala 200 kg. Na soucasnem je to o dost lepsi, ale uz jen rozdil ve vaze kevlarove skorepiny vs. klasicke sedadla udelaji peknych par kilo, rozil 19 a 21 kol a pneu dalsi. Uz toto ti klidne udela 50 kilo jen to mrskne.Ale to je v poradku Mirku, ze nevis.
Ty nevíš.Zeptej se na příslušných místech.Jsi jako vždy mimo.Neznáš nic,jen kecy a plky. Rozdíl je max + - 10 kg
Plkáš a kecáš ty!Viděl jsem vícero zahraničních tv automagazínů kde se tímhle zabývali a ten rozdíl ve váze tam byl oproti tp a to znatelný,pamatuju,že u nějaké Audi to bylo skoro těch 200kg,bylo to v Gripu na RTL2 s M.Malmedim.
Bla bla bla ty lháři
Tvůj příspěvek má opravdu výpovědní hodnotu.Na úrovni děcka na pískovišti,a s tím rozdílem,že to děcko bude používat vlastní jméno...
ok, už jsem našel ten zákon, co nařizuje +- 10 kg. Je za to 20 roku basy, když se to poruší. Máš tedy pravdu.
To není žádný Mirek, to je jen bezpáteřní zloděj nicků a za chvíli si bude říkat třeba goes.
Ono je rozdíl mít sedačku s manuálním posunem, a nebo cellou v automatice a s výhřevem. Myslíš, že tohle bude v TP zohledněno? Nebude, váha auta bude stejná, byť v reálu tam rozdíl je.
Real nevíš co je ty blbe
Proč to tady teda čteš a píšeš sem, když to psychicky nedáváš, ty jelimane?
Hmotnost vozidla je:SucháPohotovostníProvozní
Všechny váhy jsou ovšem uváděny na typovém vozidle, ne na konkrétním kuse. Tzn. váhově se otypuje základní model a různé další výbavy apod. se nezohledňují. Pak tedy vůz na papíře váží třeba 1800 a v reálu 2050...
Správná úvaha odhalující jen šetření.
Auto.cz je ti málo?Sektáři se rozšiřují?Tvá odpověď je jako od pána boha, co sestoupil mezi prostý lid. Nejsi normální
A chlapec začal používat nick Mirek. Copak se stalo, myslíš, že si toho nejde všimnout? Nedávno jsi pro Mirky neměl slušné slovo a najednou se za Mirka schováváš?
Asi jsi vedle.
Li Shufu jim zatnul tipec.Interiéry ala Dacia.Exteriér je ......,ano je
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.