Pro úplnost zopakuji, že sedmé SL  debutovalo pod křídly divize AMG  a má novou platformu. Žádný karosářský panel vozu není shodný s jinými modely značky ani s předchozí generací.  Zdroj: Mercedes-Benz

Pro úplnost zopakuji, že sedmé SL debutovalo pod křídly divize AMG a má novou platformu. Žádný karosářský panel vozu není shodný s jinými modely značky ani s předchozí generací.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Poprvé v historii má pak vůz defaultně pohon všech kol, konkrétně typ 4Matic+ a pochlubit se může i natáčením zadní nápravy. Zdroj: Mercedes-Benz

Poprvé v historii má pak vůz defaultně pohon všech kol, konkrétně typ 4Matic+ a pochlubit se může i natáčením zadní nápravy. | Zdroj: Mercedes-Benz

SL začíná na částce  4.358.420 Kč  ve specifikaci 55 4Matic+ a výkonnější varianta SL 63 4Matic+ vyjde na  5.181.220 Kč . V obou případech jde o dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru. Zdroj: Mercedes-Benz

SL začíná na částce 4.358.420 Kč ve specifikaci 55 4Matic+ a výkonnější varianta SL 63 4Matic+ vyjde na 5.181.220 Kč. V obou případech jde o dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru. | Zdroj: Mercedes-Benz

Slabší varianta disponuje výkonem 350 kW (476 koní) a 700 N.m točivého momentu, silnější nabídne 430 kW (585 koní) a 800 N.m krouťáku. Zdroj: Mercedes-Benz

Slabší varianta disponuje výkonem 350 kW (476 koní) a 700 N.m točivého momentu, silnější nabídne 430 kW (585 koní) a 800 N.m krouťáku. | Zdroj: Mercedes-Benz

Ačkoliv jsou ceny za obě motorizace vysoké, stále je možné finální sumu ještě navýšit výběrem několika položek z katalogu volitelné výbavy.  Zdroj: Mercedes-Benz

Ačkoliv jsou ceny za obě motorizace vysoké, stále je možné finální sumu ještě navýšit výběrem několika položek z katalogu volitelné výbavy.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Standardem je žlutá barva a devatenáctky (u 63 dvacítky), za jiná kola i barvy se připlácí desítky tisíc. Zdroj: Mercedes-Benz

Standardem je žlutá barva a devatenáctky (u 63 dvacítky), za jiná kola i barvy se připlácí desítky tisíc. | Zdroj: Mercedes-Benz

A chcete třeba tmavé přední světlomety nebo červenou plátěnou střechou? Vůbec není problém. Zdroj: Mercedes-Benz

A chcete třeba tmavé přední světlomety nebo červenou plátěnou střechou? Vůbec není problém. | Zdroj: Mercedes-Benz

Vnitřek je standardně čalounění černou kůží Nappa, ale jestli chcete barvy interiéru pojmenované po potravinách, tak to není problém.  Zdroj: Mercedes-Benz

Vnitřek je standardně čalounění černou kůží Nappa, ale jestli chcete barvy interiéru pojmenované po potravinách, tak to není problém.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Co třeba červenou Pepper nebo béžovou Macchiato? Za 38.484 Kč pak můžete mít skořepinová sedadla, za 72.553 Kč karbonové dekory palubní desky a za 13.248 Kč volant čalouněný kůží Nappa a mikrovláknem Dinamica. Zdroj: Mercedes-Benz

Co třeba červenou Pepper nebo béžovou Macchiato? Za 38.484 Kč pak můžete mít skořepinová sedadla, za 72.553 Kč karbonové dekory palubní desky a za 13.248 Kč volant čalouněný kůží Nappa a mikrovláknem Dinamica. | Zdroj: Mercedes-Benz

Výbavová sada se tu dá připlatit jedna. Typ Premium s 360stupňovou kamerou, vyhřívaným volantem, reproduktory Burmester nebo ambientním osvětlením interiéru je standardem.  Zdroj: Mercedes-Benz

Výbavová sada se tu dá připlatit jedna. Typ Premium s 360stupňovou kamerou, vyhřívaným volantem, reproduktory Burmester nebo ambientním osvětlením interiéru je standardem.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Připlácí se jen Premium Plus, a to 104.223 Kč. Balíček obsahuje třeba head-up displej, rozšířenou realitu pro navigaci či ventilovaná sedadla. Zdroj: Mercedes-Benz

Připlácí se jen Premium Plus, a to 104.223 Kč. Balíček obsahuje třeba head-up displej, rozšířenou realitu pro navigaci či ventilovaná sedadla. | Zdroj: Mercedes-Benz

Sportovní podvozek je za 100.943 Kč, karbon-keramické brzdy za 236.585 Kč a uzávěrka zadního diferenciálu AMG s elektronickým řízením svornosti je v paketu Dynamic Plus za 91.480 Kč (u 63 standardem).  Zdroj: Mercedes-Benz

Sportovní podvozek je za 100.943 Kč, karbon-keramické brzdy za 236.585 Kč a uzávěrka zadního diferenciálu AMG s elektronickým řízením svornosti je v paketu Dynamic Plus za 91.480 Kč (u 63 standardem).  | Zdroj: Mercedes-Benz

Dostat se ve finále přes částku 5.500.000 Kč prostě není problém, ale máte už opravdu to nejlepší.  Zdroj: Mercedes-Benz

Dostat se ve finále přes částku 5.500.000 Kč prostě není problém, ale máte už opravdu to nejlepší.  | Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

Poprvé v historii má pak vůz defaultně pohon všech kol, konkrétně typ 4Matic+ a pochlubit se může i natáčením zadní nápravy. Zdroj: Mercedes-Benz
SL začíná na částce  4.358.420 Kč  ve specifikaci 55 4Matic+ a výkonnější varianta SL 63 4Matic+ vyjde na  5.181.220 Kč . V obou případech jde o dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru. Zdroj: Mercedes-Benz
Slabší varianta disponuje výkonem 350 kW (476 koní) a 700 N.m točivého momentu, silnější nabídne 430 kW (585 koní) a 800 N.m krouťáku. Zdroj: Mercedes-Benz
Ačkoliv jsou ceny za obě motorizace vysoké, stále je možné finální sumu ještě navýšit výběrem několika položek z katalogu volitelné výbavy.  Zdroj: Mercedes-Benz
15
Fotogalerie

Nový Mercedes-AMG SL má české ceny! Pod čtyři miliony to nejde, stejně ho ale budete chtít

Mercedes-AMG SL debutoval v loňském roce jako pokračovatel svého ušlechtilého rodu. Auto pro zákazníky, co chtějí ten nejlepší požitek z jízdy s nebem nad hlavou, má české ceny.

Pro úplnost zopakuji, že sedmé SL debutovalo pod křídly divize AMG a má novou platformu. Žádný karosářský panel vozu není shodný s jinými modely značky ani s předchozí generací. Poprvé v historii má pak vůz defaultně pohon všech kol, konkrétně typ 4Matic+ a pochlubit se může i natáčením zadní nápravy.

SL začíná na částce 4.358.420 Kč ve specifikaci 55 4Matic+ a výkonnější varianta SL 63 4Matic+ vyjde na 5.181.220 Kč. V obou případech jde o dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru. Slabší varianta disponuje výkonem 350 kW (476 koní) a 700 N.m točivého momentu, silnější nabídne 430 kW (585 koní) a 800 N.m krouťáku.

Ačkoliv jsou ceny za obě motorizace vysoké, stále je možné finální sumu ještě navýšit výběrem několika položek z katalogu volitelné výbavy. Standardem je žlutá barva a devatenáctky (u 63 dvacítky), za jiná kola i barvy se připlácí desítky tisíc. A chcete třeba tmavé přední světlomety nebo červenou plátěnou střechou? Vůbec není problém.

Vnitřek je standardně čalounění černou kůží Nappa, ale jestli chcete barvy interiéru pojmenované po potravinách, tak to není problém. Co třeba červenou Pepper nebo béžovou Macchiato? Za 38.484 Kč pak můžete mít skořepinová sedadla, za 72.553 Kč karbonové dekory palubní desky a za 13.248 Kč volant čalouněný kůží Nappa a mikrovláknem Dinamica.

Výbavová sada se tu dá připlatit jedna. Typ Premium s 360stupňovou kamerou, vyhřívaným volantem, reproduktory Burmester nebo ambientním osvětlením interiéru je standardem. Připlácí se jen Premium Plus, a to 104.223 Kč. Balíček obsahuje třeba head-up displej, rozšířenou realitu pro navigaci či ventilovaná sedadla.

Sportovní podvozek je za 100.943 Kč, karbon-keramické brzdy za 236.585 Kč a uzávěrka zadního diferenciálu AMG s elektronickým řízením svornosti je v paketu Dynamic Plus za 91.480 Kč (u 63 standardem). Dostat se ve finále přes částku 5.500.000 Kč prostě není problém, ale máte už opravdu to nejlepší. 

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud