Nový Mercedes-AMG E 63 dostane čtyřkolku a driftovací mód

Novinku německé automobilky čeká premiéra až začátkem roku 2017, už nyní se o ní ale dozvídáme více informací. AMG E63 bude čtyřkolka a po vzoru Fordu nabídne i nový driftovací mód.
Nový Mercedes-AMG E 63 dostane čtyřkolku a driftovací mód

S vlastním drift módem přišel před časem Ford, když představil model Focus RS. Na takové novince nyní pracuje i Mercedes a poprvé ji představí s modelem AMG E 63, který se oficiální premiéry dočká na začátku příštího roku v Detroitu. Účelem takového systému je nabídnout stabilnější chování v zatáčkách a zároveň dovolit majiteli rozohnit zadní pneumatiky a vypustit kouřovou clonu. A tu vozy AMG od Mercedesu umějí perfektně!

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

„Vůz bude disponovat pohonem všech čtyř kol a nabídne drifotvací režim,“ potvrdil Tobias Moers, předseda společnosti. Nový systém bude součástí standardní elektronické kontroly stability vozu a výrobce očekává, že auto bude přepisovat rekordy. „Na Nordschleife bude rychlejší než kdy dřív. Se standardními pneumatikami zvládne okruh za méně než 7 minut a 50 sekund.“

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Nový model nabídne 600 koňských sil, což je o 51 více než v případě předchozí generace. Dá se předpokládat, že hlavní konkurence v podobě Audi RS6 Avant či BMW M5 se bude v příštích letech snažit dosáhnout na podobné hodnoty.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků