Nový Mercedes-AMG C 63 S překvapuje. Má 680 koní, nejsilnější dvoulitr na světě a na elektřinu neujede ani 15 km

36 komentářů

GTI
24. září • 15:27

Svět se opravdu v pr.el obrací, C63 AMG, které mívalo plnotučný osmiválec, tak teď se z něho stal chudáček dvoulitr s elektrickým vysavačem. Doba pěkně na houno!!!

Hulmi Ukolen
25. září • 7:03

Svět se konečně probral a nesmyslné uchlastané neekologické 8válce už budou minulostí. Bude to pouze vzpomínká kdy výrobci neřešili technologie a váhu a v autech byla pohonná jednotka něco takového.
🙏🙏🙏
Bohužel troubům, jako seš ty co zná 8válec jen z internetu a v elektrickém autě o výkonu 680 k (např Kia EV6 GT)nikdy nejel těžéo něco vysvětlovat.

27. září • 20:06

Ty sa k autám už nevyjadruj radšej

Petr
25. září • 9:57

Hnusna Kia. Jizdne sterilni auto. Ano v primce rychle, ale pozitek z jizdy nula. To je lepsi i 150k 3Series nebo A4.

Hulmi Ukolen
25. září • 21:45

Tohle moudro jsi někde slyšel 😄😄😄 Nikdy jsi v tom ani neseděl.😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Vsadím se, že jsi v životě elektrickým autem ani neprojel zatáčku. Ani nejel. Ale za chytrost a moudrost ti uděluji bludišťáka.

Petr
28. září • 16:54

Bohuzel jel. A bohuzel je to pravda. Kia je velmi nekvalitne zpracovana. Najdes spousty narku na internetu. A pri projizdce to vrzalo nez Oktavka po 200000Km. Kdo chce kvalitni EV, koupi si E-Tron, Taycan apod. vozy. Ta Kia je kvalitou jeste pod Enyaqem. A zazitek nula. Kdo by s tak tezkou obludou hledal zazitky.. od toho jsou jina auta.
Ale pokud jako zazitek beres zrychleni v primce, pak si to kup a spokojenej budes. Pokud te nebude stvat drnceni plastu a veskere materialy, ktere jsou pouhou imitaci.

jean
24. září • 6:39

Toto už nie sú autá, to sú tanky. Hmotnosť 2,1t. Čo na tom váži 2,1 t? 6kWh baterka má tak 60 kg maximálne, elektromotor nech má dalších 60. 2t auto, to je ekologia.
A EQE 2,5t - to je ekologia na druhú...
Šťastie, že sa dneška Colin Chapman nedožil

Zlej pán
23. září • 7:40

Čtyřhrnek v AMG? Zoufalost.

Petr
24. září • 15:48

Muzeme byt radi.
Mohl tam byt uz jen elektromotor.

Hulmi Ukolen
22. září • 14:48

Kia EV6 GT je mnohem lepší koupě. Pokud si teda člověk nemusí honit ego, že má MB.

Pikus
23. září • 10:02

Jako daily car, kde si člověk udělá radost vyklepnutim na světlech i těch M3, ok ... ale ty EV nemaji úplně duši ty lestenky, který se člověk nemůže nabažit.Chápu ale, že si někdo k mamina SUV koupi jako druhé auto silné EV nez třeba M3.

VK
23. září • 9:36

M3 a RS4 jsou lepší. Protože mají motor. Kia má leda velký kulový. Není lepší, je to jen nevhodná alternativa pro pár ekofans.

Hulmi Ukolen
25. září • 6:57

Ekofans 😄😄😄 Ty seš taky natrhlá řiť. Jel jsi vůbec někdy autem s elektrickým motorem? Vsadím 5 000 000, že jsi v takovém autě ani neseděl.
A už vůbec ne v autě co má 700 k a 3,5 s zrychlení? 4x4 nebo možnost volby zadokolky? Raději mlč a neztrapňuj se.
Mimochodem design nových Kia navrhuje Evropan.

Petr
25. září • 9:43

Je to hnusna piksla bez emoci.

27. září • 20:03

Presne tak hnusná baterka

Petr
22. září • 17:31

Vidim Kiu, hnedle bliju. Buchticky maji rady krouzky, vrtulky a hvezdicky. :)

Zlej pán
23. září • 7:39

Takové buchtičky si rád nechám ujít.

OnlyTruth
22. září • 11:33

w205 C63S 1680kg 510HP = 0,30. W206 C63S 2111kg 680hp = 0,32.
Tak či tak súhlasím s každým , že tam patrí v8. Momentálne mám w206 v tej istej farbe ako je na obrázku ale c200 4M a je to super pohodlne auto. ale oproti w205 čo som mal 8rokov je interiér (aj keď pekný) veľmi nekvalitne spracovaný vo w206 a všetko vŕzga.. však vieme, že už sa Céčka presťahovali z Nemecka do Afriky.. žiaľ

=
22. září • 20:09

Měl jsem pocit, že i nějaká verze W205 se vyráběla v Jihoafrické republice. Minimálně s motorem 2.0 turbo. Nebo se pletu?

OnlyTruth
23. září • 11:42

mne sa zdá, že po FL asi boli tam, ja som mal prvú seriu w205 2014a tie mali super interier

=
23. září • 13:37

Já myslel už první verzi c250 z roku 2015. Je to kombi a už je tuším z JAR. Jak budu mít možnost, kouknu na štítek zda to tam náhodou není napsáno. Super je, že v interiéru ještě nejsou dnes tak módní dotyková rozhraní pro ovládání většiny nastavení. Vše ještě postaru. Motoricky tohle jezdí úplně pohodově. Jak to ale bylo u dalších verzí už netuším, moc jsem se o to už dál nezajímal.

OnlyTruth
23. září • 14:11

to je fakt zaujiamve, ano tie su super, ja som mal c180 v manualy, aj sme si ho nechali v rodine lebo vsetko funguje ako ma.. c250 je este lepsia

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
=
23. září • 14:31

Na tu C180 v manuálu tehdy byly dobré ohlasy a i recenzenti si je pochvalovali. Vzhledem k tomu co se dnes kolem aut děje tohle prodávat je škoda. Ta C250 už je v automatu. Má najeto navíc jen okolo 30 tis. Ale fakt dobré svezení. Má to režimy eco, comfort, sport, sport +, R (nebo jak to Mercedes označuje) a individual. Dobré bylo nechat i obyčejný klasický podvozek bez příplatku. Už ten byl dobře naladěný.

OnlyTruth
23. září • 15:49

ano suhlasim, ja som na tom najazdil 140k km a bolo to v pohode.. automat je uz pohodlnejsi , vo w206 uz manual nie je ale ani mi to nevadi na daily by som uz spät na manuial nikdy nesiel. co sa tyka rezimy - tie su aj v manualy take iste, ten adaptivny podvozok je fajn

=
23. září • 17:27

Právě ten adaptivní podvozek měl být v porovnání se standardním pro každodenní ježdění výrazně tvrdší a "méně pohodlný". Každopádně jsem ho nezkoušel.

OnlyTruth
26. září • 9:05

mne na 18" w205 bol fajn ale na w206 19" tam uz citit ten rozmer

Petr
22. září • 17:31

Vrze i Sko :(

OnlyTruth
22. září • 17:45

fakt? :( to co toto chce byt

Petr
22. září • 20:09

Podle me vrze vsechno. Neco min, neco vic. Ale v Sku lupani v oblasti za tim tabletem. A pri uritych nerovnostech drnceni. Ale A8 to samy a BMW - tam je to nejhorsi z me zkusenosti.
To je horsi u nekterych modelu nez Dachna.

Kosanovič
22. září • 8:30

Už v A45 nebyl tento dvoulitr vzorem spolehlivosti, turba odcházela jak panáčci na orloji.
Článek se sice rozplývá nad výkonem, ale v poměru k hmotnosti to není žádná sláva. Takže v přímce dobrý, v zatáčce velký problém, za opravy v peněžence vítr.

bob
22. září • 13:07

Nechci se těch dvoulitrů zastávat ale A45 AMG si nekoupí důchodce na cestu do Lidlu ale spíš šílenci co tomu dávají za uši, to určitě spolehlivosti nepomůže...

Kosanovič
22. září • 18:19

To je určitě pravda, ale V8, V6 nebo R6, které zatím v těchto typech aut byly, jistě dostávají úplně stejně za uši, s tím se u takto koncipovaných aut musí počítat. Rozdíl je v tom, že V8 s 500 hp je v podstatě podladěný motor, R4 s 500 hp už praská ve švech v mnoha oblastech.

Twan
23. září • 19:26

Speciálně BMW šestiválce by mohli vyprávět jak jim dával za uši tatík, synek a pak dalších 5 přiznaných a 5 nepřiznaných majitelů. Na závěr života se přetěsní, přidá se turbo aby se to neflákalo a jedem dál, směr driftovací eventy :D

Pikus
22. září • 9:40

Porad není špatné mít jen c43 smg s 2l a 400 koníky...a od 2 mega. Nicméně ta sestivalcova c43 byla hodně super.C63 bude za kolik? 3mio? Pokud mi jde o výkon v přímce, je za 1.8mio elektro s 600-700k.

Permon
22. září • 8:21

A pak že Volvo není leader trhu! :-) Mercedes po 6ti letech následuje leadera! :-) :-) BMW a Audi jsou na řadě! :-)

Doporučujeme

Články odjinud