Nový Mégane R.S. odhalí RenaultSport během Velké ceny Monaka

Nový aspirant na krále rychlých hatchbacků s předním pohonem si svou premiéru odbude v rámci nejslavnějšího závodu v kalendáři formule 1.
Nový Mégane R.S. odhalí RenaultSport během Velké ceny Monaka

Pilot stáje Renault Nico Hülkunberg se poprvé před zraky fanoušků královny motorsportu projede s novým Renaultem Mégane R.S. Stane se tak v rámci pátečního programu monacké Velké ceny.

Po úniku snímku zadní části vozu Renault uvolnil i fotografii maskovaného prototypu, která odhaluje přední část a video s počítačově zpracovanými předchůdci, které zhlédněte výše.

Klepněte pro větší obrázek

Renaultu se až do posledního dne podařilo udržet podrobnosti o použité technice v utajení. Předpokládá se však uspořádání "vše vpředu", tedy pohon předních kol. Přeplňovaný čtyřválec nepotvrzeného zdvihového objemu pak nabídne až 300 koňských sil. Karoserie bude poprvé striktně pětidveřová.

Nejrychlejší předokolkou na Nordschleife už není Golf, ale Honda Civic Type-R!

Nejrychlejší předokolkou na Nordschleife už není Golf, ale Honda Civic Type-R!

Po velké show v Monaku uvidíme nejrychlejší Mégane až na zářiovém autosalonu ve Frankfurtu. Těsně po výstavní premiéře se vůz na vybraných trzích začne prodávat.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků