Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Další novinkou ze ženevského autosalonu je sportovní McLaren 720S. V útrobách lehkého těla z uhlíkových vláken se ukrývá motor s výkonem 710 koní.

Britský McLaren lákal na nový sporťák již před autosalonem, oficiálně jej ale odhalil až v Ženevě. Model 720S je poháněn osmiválcem o výkonu 710 koní, přičemž váží pouhých 1 270 kg. Za lehkou karoserií stojí zejména volba materiálů - auto je postaveno z hliníku a uhlíkových vláken.

Výrobce slibuje, že novinka je ještě lehčí a rychlejší než předchozí model 650S, zároveň nabízí i vyladěnější aerodynamiku. Zaujmou také otvory na bocích, které nejenže poskytují větší přítlak, ale proudící vzduch zároveň dokáže chladit pohonnou jednotku až o 15 % efektivněji.

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

720S disponuje i aktivním zadním křídlem, které je protáhlé po celé zádi. Má tři polohy a poslouží při odbočování, prudkém zrychlení i brzdění. 

K dispozici jsou řidiči tři jízdní režimy - Comfort, Sport a Track. A protože se v posledních měsících vrací do módy driftování, nabízí McLaren ve své novince také režim upravený speciálně pro tuto jízdu.

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

Novinkou je i samotná pohonná jednotka. Čtyřlitrový osmiválec posílá výkon 710 koní na zadní nápravu a spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou, kterou řidič obsluhuje páčkami pod volantem. Díky vyladěnému brzdovému systému zvládne 720S zastavit z 200 km/h za méně než pět sekund.

Cena zatím nebyla oznámena, výrobce ale uvedl, že nový sporťák bude oproti předchůdci 650S dražší asi o 5 %. První vozy zamíří k majitelům v květnu.

Prohlédněte si kompletně odhalený McLaren 720S v následující fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků