Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Další novinkou ze ženevského autosalonu je sportovní McLaren 720S. V útrobách lehkého těla z uhlíkových vláken se ukrývá motor s výkonem 710 koní.

Britský McLaren lákal na nový sporťák již před autosalonem, oficiálně jej ale odhalil až v Ženevě. Model 720S je poháněn osmiválcem o výkonu 710 koní, přičemž váží pouhých 1 270 kg. Za lehkou karoserií stojí zejména volba materiálů - auto je postaveno z hliníku a uhlíkových vláken.

Výrobce slibuje, že novinka je ještě lehčí a rychlejší než předchozí model 650S, zároveň nabízí i vyladěnější aerodynamiku. Zaujmou také otvory na bocích, které nejenže poskytují větší přítlak, ale proudící vzduch zároveň dokáže chladit pohonnou jednotku až o 15 % efektivněji.

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

720S disponuje i aktivním zadním křídlem, které je protáhlé po celé zádi. Má tři polohy a poslouží při odbočování, prudkém zrychlení i brzdění. 

K dispozici jsou řidiči tři jízdní režimy - Comfort, Sport a Track. A protože se v posledních měsících vrací do módy driftování, nabízí McLaren ve své novince také režim upravený speciálně pro tuto jízdu.

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

Novinkou je i samotná pohonná jednotka. Čtyřlitrový osmiválec posílá výkon 710 koní na zadní nápravu a spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou, kterou řidič obsluhuje páčkami pod volantem. Díky vyladěnému brzdovému systému zvládne 720S zastavit z 200 km/h za méně než pět sekund.

Cena zatím nebyla oznámena, výrobce ale uvedl, že nový sporťák bude oproti předchůdci 650S dražší asi o 5 %. První vozy zamíří k majitelům v květnu.

Prohlédněte si kompletně odhalený McLaren 720S v následující fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků