Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Další novinkou ze ženevského autosalonu je sportovní McLaren 720S. V útrobách lehkého těla z uhlíkových vláken se ukrývá motor s výkonem 710 koní.

Britský McLaren lákal na nový sporťák již před autosalonem, oficiálně jej ale odhalil až v Ženevě. Model 720S je poháněn osmiválcem o výkonu 710 koní, přičemž váží pouhých 1 270 kg. Za lehkou karoserií stojí zejména volba materiálů - auto je postaveno z hliníku a uhlíkových vláken.

Výrobce slibuje, že novinka je ještě lehčí a rychlejší než předchozí model 650S, zároveň nabízí i vyladěnější aerodynamiku. Zaujmou také otvory na bocích, které nejenže poskytují větší přítlak, ale proudící vzduch zároveň dokáže chladit pohonnou jednotku až o 15 % efektivněji.

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

Vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

720S disponuje i aktivním zadním křídlem, které je protáhlé po celé zádi. Má tři polohy a poslouží při odbočování, prudkém zrychlení i brzdění. 

K dispozici jsou řidiči tři jízdní režimy - Comfort, Sport a Track. A protože se v posledních měsících vrací do módy driftování, nabízí McLaren ve své novince také režim upravený speciálně pro tuto jízdu.

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

McLaren chystá nový displej, který se dokáže sám složit 

Novinkou je i samotná pohonná jednotka. Čtyřlitrový osmiválec posílá výkon 710 koní na zadní nápravu a spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou, kterou řidič obsluhuje páčkami pod volantem. Díky vyladěnému brzdovému systému zvládne 720S zastavit z 200 km/h za méně než pět sekund.

Cena zatím nebyla oznámena, výrobce ale uvedl, že nový sporťák bude oproti předchůdci 650S dražší asi o 5 %. První vozy zamíří k majitelům v květnu.

Prohlédněte si kompletně odhalený McLaren 720S v následující fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků