Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

Model 600 Longtail vychází z 570S. Je ale ještě výkonnější a lehčí. Výroba bude trvat pouhých 12 měsíců.

McLaren představil novinku mezi modely Sports Series s označením 600 Longtail. Nebo také zkráceně 600LT. V nabídce automobilky se tento kousek nachází nad modelem 570S. Právě to je také vůz, na jehož základě je novinka postavena.  

Vůz 600LT ale má naproti svému dárci karoserii delší o 74 milimetrů. Kromě jiného také pořádně zhubl, konkrétně shodil téměř metrák a hmotnost tak činí 1247 kg. Toho bylo možné dosáhnout hlavně díky využití množství lehkých dílů vyvinutých společností McLaren Special Operations. Většina z nich je vyrobena z karbonu.

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

Změny se kromě exteriéru dočkal také interiér. Zákazníci si mohou dokoupit například závodní sedačky z uhlíkových vláken, které známe z modelu P1. Jinak uvnitř velké divy nečekejte. Nese se v jednoduchém sportovním duchu, nic víc vlastně ani nepotřebujete.

Zatímco 3,8litrový přeplňovaný osmiválec modelu 570S poskytuje výkon 570 koňských sil a točivý moment 600 N.m, 600LT se může pochlubit 600 koňmi a 620 N.m. Poměr výkonu k hmotnosti tak činí 481 koní na tunu. Za kolik novinka zrychlí z nuly na stovku, automobilka neuvedla. Model 570S to zvládne za 3,2 sekundy, s vyšším výkonem by to tak 600LT měl zvládnout ještě rychleji.

McLaren se zatím ani nevyjádřil kolik kusů bude vyrobeno. Víme pouze to, že výroba bude přísně omezena a nebude trvat déle než 12 měsíců. První kusy se mají začít stavět v říjnu letošního roku. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků