Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

Model 600 Longtail vychází z 570S. Je ale ještě výkonnější a lehčí. Výroba bude trvat pouhých 12 měsíců.

McLaren představil novinku mezi modely Sports Series s označením 600 Longtail. Nebo také zkráceně 600LT. V nabídce automobilky se tento kousek nachází nad modelem 570S. Právě to je také vůz, na jehož základě je novinka postavena.  

Vůz 600LT ale má naproti svému dárci karoserii delší o 74 milimetrů. Kromě jiného také pořádně zhubl, konkrétně shodil téměř metrák a hmotnost tak činí 1247 kg. Toho bylo možné dosáhnout hlavně díky využití množství lehkých dílů vyvinutých společností McLaren Special Operations. Většina z nich je vyrobena z karbonu.

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

Změny se kromě exteriéru dočkal také interiér. Zákazníci si mohou dokoupit například závodní sedačky z uhlíkových vláken, které známe z modelu P1. Jinak uvnitř velké divy nečekejte. Nese se v jednoduchém sportovním duchu, nic víc vlastně ani nepotřebujete.

Zatímco 3,8litrový přeplňovaný osmiválec modelu 570S poskytuje výkon 570 koňských sil a točivý moment 600 N.m, 600LT se může pochlubit 600 koňmi a 620 N.m. Poměr výkonu k hmotnosti tak činí 481 koní na tunu. Za kolik novinka zrychlí z nuly na stovku, automobilka neuvedla. Model 570S to zvládne za 3,2 sekundy, s vyšším výkonem by to tak 600LT měl zvládnout ještě rychleji.

McLaren se zatím ani nevyjádřil kolik kusů bude vyrobeno. Víme pouze to, že výroba bude přísně omezena a nebude trvat déle než 12 měsíců. První kusy se mají začít stavět v říjnu letošního roku. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků