Nový McLaren 600LT oficiálně. Má výkon 481 koní. Na tunu!

Model 600 Longtail vychází z 570S. Je ale ještě výkonnější a lehčí. Výroba bude trvat pouhých 12 měsíců.

McLaren představil novinku mezi modely Sports Series s označením 600 Longtail. Nebo také zkráceně 600LT. V nabídce automobilky se tento kousek nachází nad modelem 570S. Právě to je také vůz, na jehož základě je novinka postavena.  

Vůz 600LT ale má naproti svému dárci karoserii delší o 74 milimetrů. Kromě jiného také pořádně zhubl, konkrétně shodil téměř metrák a hmotnost tak činí 1247 kg. Toho bylo možné dosáhnout hlavně díky využití množství lehkých dílů vyvinutých společností McLaren Special Operations. Většina z nich je vyrobena z karbonu.

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

McLaren P1 nemusel být hybrid. Důvod použití elektromotoru překvapí

Změny se kromě exteriéru dočkal také interiér. Zákazníci si mohou dokoupit například závodní sedačky z uhlíkových vláken, které známe z modelu P1. Jinak uvnitř velké divy nečekejte. Nese se v jednoduchém sportovním duchu, nic víc vlastně ani nepotřebujete.

Zatímco 3,8litrový přeplňovaný osmiválec modelu 570S poskytuje výkon 570 koňských sil a točivý moment 600 N.m, 600LT se může pochlubit 600 koňmi a 620 N.m. Poměr výkonu k hmotnosti tak činí 481 koní na tunu. Za kolik novinka zrychlí z nuly na stovku, automobilka neuvedla. Model 570S to zvládne za 3,2 sekundy, s vyšším výkonem by to tak 600LT měl zvládnout ještě rychleji.

McLaren se zatím ani nevyjádřil kolik kusů bude vyrobeno. Víme pouze to, že výroba bude přísně omezena a nebude trvat déle než 12 měsíců. První kusy se mají začít stavět v říjnu letošního roku. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků