Nový Maybach pořídíte „již od“ 3,7 milionu korun. Objednávat můžete ihned

Mercedes-Maybach zná své ceny. Do prodeje míří verze S 500 a S 600, přičemž první jmenovaný vyjde v přepočtu na 3,7 milionu korun. Za vrcholné provedení s dvanáctiválcem pod kapotou zaplatíte 5,1 milionu korun.

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Mercedes-Maybach třídy S: Superluxusní limuzína odhalena

Znovuzrozený Maybach dorazí do showroomů v únoru příštího roku, nicméně objednávky můžete zasílat už nyní. Levnější provedení S 500 osazené osmiválcem stojí 134 053 euro, tedy přibližně 3,7 milionu korun. Pro srovnání, za klasické S 500 L zaplatíte dle aktuálního českého ceníku 2 888 270 Kč. Výkonnější variantu s dvanáctiválcem si Mercedes cení na necelých 190 000 euro (5,1 milionu korun). Standardní Mercedes-Benz S 600 L vyjde na 4 349 950 Kč.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Mercedes-Maybach třídy S je připraven pro zájemce, kteří mají pro své auto nachystaného řidiče. Rozvor náprav je zde prodloužen na 3365 mm, celková délka dosahuje na 5453 mm. Jiné jsou zadní dveře a pozměněn byl také zadní sloupek. Ať už sáhnete po osmiválci nebo dvanáctiválci, zrychlení z nuly na stovku bude vždy pět sekund a maximální rychlost 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků