Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto.

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě ze staré školy prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada.

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun.

Lamborghini Diablo se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků