Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů. Australian crash investigation unit

Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů. | Australian crash investigation unit

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto. Australian crash investigation unit

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto. | Australian crash investigation unit

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě  ze staré školy  prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada. Australian crash investigation unit

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě ze staré školy prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada. | Australian crash investigation unit

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun. Australian crash investigation unit

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun. | Australian crash investigation unit

 Lamborghini Diablo  se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě. Australian crash investigation unit

Lamborghini Diablo se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě. | Australian crash investigation unit

Lamborghini Diablo autowp.ru

Lamborghini Diablo | autowp.ru

Lamborghini Diablo autowp.ru

Lamborghini Diablo | autowp.ru

Lamborghini Diablo autowp.ru

Lamborghini Diablo | autowp.ru

Lamborghini Diablo autowp.ru

Lamborghini Diablo | autowp.ru

Lamborghini Diablo autowp.ru

Lamborghini Diablo | autowp.ru

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto. Australian crash investigation unit
Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě  ze staré školy  prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada. Australian crash investigation unit
Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun. Australian crash investigation unit
 Lamborghini Diablo  se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě. Australian crash investigation unit
10
Fotogalerie

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů.

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto.

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě ze staré školy prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada.

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun.

Lamborghini Diablo se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud