Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto.

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě ze staré školy prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada.

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun.

Lamborghini Diablo se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků