Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

Jak moc může dvanáctiválcový supersport kousat, se přesvědčil i novopečený australský majitel italského skvostu Lamborghini Diablo. Krátce po zakoupení totiž vůz na silnici ztratil přilnavost a havaroval. Podle přihlížejících vůz oral příkop dobrých patnáct metrů.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Výlet mimo asfalt Diablo stál téměř celou karoserii v laku Diablo Rosso. Řidič a spolujezdec naštěstí vyvázli bez zranění. Řidič prý během vyprošťování vozu plakal a hystericky pokřikoval, že jde o úplně nové auto.

Pravda samozřejmě je, že u supersportu ještě ze staré školy prostě nemůžete jen tak sešlápnout plyn až na podlahu a čekat, že se o vás elektronika postará. Nemůžeme ale zase řidiče automaticky označit za idiota, protože zatím není známo, zdali není na vině technická závada.

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

Řidič se v šoku o incidentu konkrétně nevyjadřoval. Vyproštění vozu z křovin trvalo úmornou hodinu. Podle australské televize zaplatil majitel chvíli před nehodou za vůz částku půl milionu australských dolarů, tedy přes 8.000.000 korun.

Lamborghini Diablo se vyrábělo od roku 1990 a pod kapotou mělo atmosféricky plněný dvanáctiválec, který při 7000 ot/min dával výkon 485 koní. S maximální rychlostí 328 km/h šlo o jeden z nejrychlejších vozů na světě.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků